Nuoret odottajat

Mulla laskettuaika on torstaina ja tuntuu et yli menis ja käynnistykseen mennään. Itellä sama et alkanu pelottamaan..
 
Huomenna on rakenneultra ja mua jännittää ihan hirveesti !! Toivottavasti saisin nukuttua kunnolla tänä yönä kun ultra aikakin on vasta klo 18 D:
 
Voi jessus, mä oisin varmaan seuonnut jos olisin joutunut ultria odottamaan koko päivän. :D Mä sain onneksi molempiin ajan heti aamulle.

Täällä tänään 40+0, vielä ootellaan. :)
 
Moikka täällä yks 22v tuleva äippä Vantaalta :) esikoista odottelen syntyväks joulukuussa ja huomenna tulee mittariin 14+0 :Heartred oon tuttu tuolta joulukuun mammat 2015 ryhmästä. Vasta nyt löysin tän ryhmän, vähä harmittaa etten aiemmin mut kiva päästä mukaan :)

Nt ultrassa ja parissa neuvolassa käyty ja kaikki mallikkaasti :D

Onko muita pk seudulta?
 
Heippa, mä tulin huutelee tuolta tammikuisista mulla on LA 26.1.2016. Ja olen 22v Helsingistä ja eka olis tulossa. :)
 
Musta olis tosi kiva tutustua kans vähän muihin odottaviin nuoriin.. :)
 
Mulla on jääny tää foorumi vähän vähemmälle huomiolle kun tää uus työ on vienyt kaikki voimat. Mun esimies on ihan sekopää mut pakko sinnitellä täällä ainaki kesän loppuun et saan ees jonkilaisen äitiyspäivärahan ku jään lomalle.

Tänne on tullu paljon uusiaki mukaan, tervetuloa kaikille tasapuolisesti!

Tsc kysyit mun vointia, 14. Viikko on loppumaisillaan ja voin vieläki vähän huonosti mut lähinnä se on nyt painottunu aamuihin eikä oksennukseen asti oo menny enää pariin viikkoon. Ikävää et sulla menee näköjään saman kaavan mukaan ku ekalla kerralla ton pahoinvoinnin osalta, kaikki sympatiat sinne ja muille pahoinvoiville :sad001
 
Moonflower, onneksi olkoon pienestä tytöstä! Oliko minkälainen kokemus tuo synnyttäminen ja menikö kaikki hyvin? :Heartred

mulla tänään RV 18+2 ja viikon päästä pe rakenneultra :)
 
No sanotaanko, että pelkäsin pahempaa. Epin laitto onnistu mulle täydellisesti, ponnistusvaihe ei sattunut yhtään! Ja kätilö todella ties mitä tekee, alko tiputtaa oksitosiinitippaa just sopivasti, epi ehti vaikuttaa enkä tuntenut niitä supistuksia. :)

Eppari jouduttii leikkelee, kun tuli avotarjonnassa. Yllättävän hyvin parantunut, ei oo kovin kipeä. Jälkivuotokin on jo nyt tosi niukkaa.
 
Mulla vähän jäänyt koko foorumi vähäiselle kun vauva vie kaiken ajan ja "ylimääräinen" aika menee koti hommissa. Tosiaan meille syntyi 30.4 rv 41+6 tyttö 43h jälkeen. Oli rankka synnytys ja tapahtuma rikas, mutta hyvillä mielin sitä muistelen. Alateitse syntyi vaikka kätilö oli varma että sektioksi menee. Neidillä huomenna 2 kk ikää. Imetys ei ihan onnistunut niin kuin olin luullut/suunnitellut ja annetaan korviketta tissin lisäksi.
 
Täällä Helsingistä 21 v äiti kohta 3kk pojan kanssa:):greet025
Huhtikuussa käynnistettiin kättärillä. Loppuraskaus pientä vuoristorataa kun lääkäreillä erilaisia mielipiteitä synnytystavasta. Mullakin kaksi lääkäriä sanoi, että sektioon. Alateitse kummiskin syntyi omasta halusta ja viimeisen lääkärin tutkimuksen perusteella. Painoa vauvalla oli 4700 kg ja itse synnytys meni erittäin hyvin! Luomuna olin menossa synnyttämään, mutta päädyinkin epiduraaliin:D
 
Muokattu viimeksi:
Vähän myöhään kenties tulen mukaan, mutta myös lasken itseni nuoreksi odottajaksi :) Täytin vajaa kuukausi sitten 22v. ja mies täyttää parin viikon sisään 30v. :) Esikoista odotellaan, tänään on raskausviikkoja 24+0 ja laskettu aika 22.10 :)

Olin juuri tiistaina ekassa neuvolan perhevalmennuksessa ja tuli tosi nuori olo, kun ainakin ulkonäön perusteella arvioituna kaikki muut odottavat äidit oli 25v tienoilla ja siitä ylikin :D Mutta eipä se mitään.

Mulla jäi korkeakouluopinnot hetkeksi nyt tauolle, ekan vuoden ehdin opiskella ja jatkan sitten vuoden tai parin päästä. :)

Täällä foorumilla on aika paljon pääkaupunkiseudulta ilmeisesti odottajia ja äitejä. Me asutaan Vaasassa ja aika vähän oon täällä vaasalaisiin törmännyt, muutamia seinäjokisia kyllä oon bongaillut :)
 
Moikka! :greet025 Harmi kun vasta nyt löysin tämän keskustelun, mutta taidan liittyä mukaan :) Olen 20v tuleva äiti, miesystävä pari vuotta vanhempi. Esikoista odotellaan, ja pikkuisen laskettu aika on 26.12, nyt raskausviikkoja 18 + 4 :) Täällä kovasti jo odotellaan rakenneultraa joka on 11.8, toivottavasti maha-asukin asento sen mukainen että sukupuolen näkee! :)

Ammattikoulu jäi tauolle, tarkoitus olisi jatkaa joskus tulevaisuudessa.. :)
 
Täällä on keskustelu vähän taantunu, monet siirtyny varmaa niihin la-ryhmiin jotka vielä aktiivisesti palstailee :/ Voiskohan tätä yrittää vielä elvyttää?
 
Moikkaa! Täällä 23-v, olen ihanan 5-kk prinsessan äiti. Minun kavereillaan ei o vielä lapsia joten kohtalotovereita ei löytyy. Asustelen pääkaupunki seudulla aviomiehen kanssa. En nyt ole nuori odottaja kun vauva jo syntynyt mutta enköhän siltiki tänne ryhmä mahtuu :D
 
Tervetuloa! Hyvin mahdut ja sovit joukkoon, koitetaan elvyyttää keskustelua täälläkin :)

Kuinka moni on täällä kokenu ikäviä ennakkoluuloja? Siis iän ja raskauden takia? Mä kerroin vihdoin töissä et jään jouluna äitiyslomalle ja ensimmäiset kommentit oli tätä luokkaa "et sit parempaa tekemistä keksi tossa iässä" ja "oliko vahinko?" ... Tuli tosi paha mieli ku kukaan ei oo mua onnitellu, ainakaan ihan vilpittömästi :sad001 Mun isäki ku sai tietää on sitä mieltä et pilaan nyt mun elämän vaikkei se sitä mulle oo suoraan sanonu. Onneks äitipuoli ja äiti on sentään ollu koko ajan tukena. :) ja mies tietenkin :Heartred
 
Takaisin
Top