Nuoret odottajat

Gekkoliini

Jostain jotain jo tietävä
En löytänyt yleistä nuorten odottajien ketjua, siis joka ei olisi paikkakunnalle sidonnainen, niin aattelin sellasen perustaa. Itsellä ikää 21 vuotta ja näillä näkymin esikoinen syntyy joulukuussa tänävuonna :) Tulkaa muutkin nuoret tänne mun seuraks!
 
Täällä 22v esikoista odottava, mies pari vuotta vanhempi. Nyt menossa 32+3, eli LA 9.6 :)
 
Jee! Sä ootkin mua tosi paljon pidemmällä! Miten raskaus on sujunut?

Mun on vieläki tosi vaikee uskoa et mun sisällä uusi elämä itää, mietin et milloinkohan oikeesti sisäistän sen et oon raskaana. Sit ku maha alkaa näkymään? Miten ite koit sen?
 
Mulla on raskaus sujunut hyvin, en oo pahemmin pahoinvoinnista kärsinyt, etovaa oloa oli, mutta en kertaakaan ole oksentanut. Pikkuvaivoja ollut, mutta ei mitään tuskaisia. :)

Rehellisesti voin sanoa, että en oo oikein viekäkään sisäistänyt, että meille tulee vauva. Vaikka oikeastaan kaikki on hankittu, mitä nyt jotain pikkutavaraa uupuu. Kyllähän noi liikkeet vähän sitä realisoittaa, mutta silti hankala edelleen käsittää, että meille oikeesti on vauva tulossa. :)
 
Täällä esikoista odottava 24v, lasketaankohan mut vielä nuoreksi! :wink Itse pidän jotenkin itseäni vielä kauhean nuorena, suunnitelmana oli yrittää lasta vasta kun on yli 30v, naimisissa, valotyö jne. Mutta mikäpä koskaan menisi elämässä suunnitelmien mukaan :) Avokin kans ollaan siis molemmat 24v ja viikkoja nyt 7+2.
 
Tervetuloa vaan mukaan Pauliina! Sä ootkin mua reilun viikon edellä :)

Mulla on huomenna varhaisultra, jännittää! Ehkä tää raskaana oleminen sit vähän konkretisoituu ku näkee jotain. Eikös sen sydämenki pitäs jo sykkiä viikolla 6? Jännittää!
 
Kiitos Gekkoliini! :) Voi että sulla on jännät paikat huomenna! Tule sit kertomaan mitä siellä näkyi, mielestäni voi sydämensyke kyllä jo löytyä :) Mulla itsellä on tiistaina ultra ja jännittää kyllä jo kovasti mitä siellä näkyy!
 
Tiada, oon vähän lueskellu tuota yksin odottajien ketjua, tunnistin sut sieltä! Täytyy kyl nostaa hattuu sulle ja muille yh äideille ja yksin odottaville. Itekki kasvoin yksin äidin kanssa mut parempi niin.
Pauliina joo mä pistän raporttia, pistä säkin! Peukkuja että molemmilla menis hyvin :)
 
Täällä yksi joulukuinen odottaja etelä-savosta, ikää 20v :) :greet025 ja kohta 1 ja puoli vuotias tyttö edellisestä suhteesta.

Mäkin nostan Tiadalle hattua, itse jäin yksin esikoisen raskausaikana mutta paljon sain tukea lähimmäisiltä ja nyt meillä menee kyllä paremmin kuin voisin koskaan kuvitella menevän jos olisin yhdessä vielä lapsen biologisen isän kanssa. Nyt on onneksi elämässä sellainen mies joka ymmärtää lapsen tuoman vastuun ja rakastaa meitä ehdoitta:love017

Täällä on sormet ristissä että gekkoliinillä ja pauliinalla olis ultrassa kaikki hyvin ja masusta löytyisi pieni sykkeineen:happy:
 
Joo Gekkoliini peukut ja varpaat pystyssä!! :)

Tervetuloa joukkoon Anni! :) Ihanaa, että vaikka jäit yksin esikoisen kanssa niin oli hyvä tukiverkko niin et täysin yksin jäänyt lapsen kanssa :) Ja hyvä että nyt löytynyt mies, joka tietää miten kohdella sinua ja osaa arvostaa teitä!

Ja kiitos, toivotaan että löytyy pikkuisia sykkeineen sekä minulta että Gekkoliinilta :)
 
Täällä 18v esikoisen odottaja laskettuaika syyskuussa :) kiva että tämän laisia ryhmiä jossa on nuoria :)
 
Kiitos :) En olis kyllä ikinä uskonut,että se voi tehä mulle näin,mut mitä herraa tunnen nii sitä alkaa muutaman vuoden päästä kaduttaa ja sillon on ihan liian myöhästä enää tulla kuvioihin :) Tapailen tällä hetkellä miestä,jolla ennestään kaks lasta ja vaan aika näyttää onko meistä mihinkää :)
 
Voi ärsytys, kirjotin eilen kaks kertaa tosi pitkän viestin muttei tää antanu mun lähettää niitä. Enivei tervetuloa kaikille uusille! Musta on hyvä että me nuoret äidit ja -tulevat äidit voidaan keskustella myös omassa ketjussa :)
 
Olettokos te muuten töissä vai opiskeletteko? Itse olen kotona lapsen kanssa ja samalla käyn nettilukiota, kaks kertaa keskeyttänyt ammattikoulun mutta nyt on uutta intoa opiskeluun, kun saa omassa tahdissa opiskella ja on hyvä syy. :) kursseja kymmenen suoritettuna ja vielä 38 jäljellä.. :D huh.. Onneksi vielä kolme vuotta aikaa opiskella, lapsen kanssa ei niin paljon jää opiskelulle aikaa..
 
Anni, mä oon matkailualan hommissa töissä. Mäki jätin aikoinaan lukiot ja amikset monta kertaa kesken, ja aattelin just ennen plussausta et voisin täällä vuoden sisällä suorittaa yo-tutkinnon ja sit taas ulkomaille yliopistoon mut taitaa ainaki ne yliopisto haaveet toistaseks jäädä :D Ei se mitään, kyllä elämässä riittää aikaa opiskelullekki, niin mä ajattelen :)
 
Täällä esikoistaan odottava 20v :) Tänään rv 25,LA 3.8 :)
Koulu mulla jää kesken,viimenen vuosi jää sit myöhemmäksi.
 
Tervetuloa uusille :)

Mulla on just opiskelut loppusuoralla, toukokuussa valmistun :) Mutta ei huolta vaikka nyt jää opiskelu kesken, mihin sitä kiire on valmiissa maailmassa :wink Opiskella ehtii sitten myöhemminkin kun nyt on niin onnekas että on uusi pieni elämä aluillaan :)

Täällä on ollut vähän synkkä aamu, huomenna ultra ja vainoharhaisena halusin tänään tehdä vielä raskaustestin ja 'varmistaa' että antaa plussaa edelleen... Niin sieltä tulikin tosi vaalea viiva, silloin maaliskuun lopussa kun testasin niin oli paljon näkyvämpi. Nyt pelottaa että se onkin mennyt kesken :sad001 Mutta huomenna se selviää, varaudun myös pahimpaan..
 
Täällä yks 21v esikoista odottava. La oli jo viime vkolla, mutta vauvaa ei vielä näy eikä kuulu. Eli rv 40+3 menossa. Mää olin töissä ennen äippälomalle jäämistä, mutta olin määräaikaisena joten ei oo odottamassa varmaa työpaikkaa mihin palata. Oon kuitenkin ajatellu jatkaa opiskelua ja hakea ens syksynä amkiin.
 
Takaisin
Top