Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Mä olin tosiaan aivan sillä fiiliksellä koko raskauden rakenneultraan asti että tyttöä odotan. Kutsuinkin välillä vahingossa mun tytöksi yms :grin Oli varmaan näkemisen arvoinen mun ilme kun ultraaja sit sanoi jtn että "tossa on kivespussi" Mun ensimmäinen reaktiokin tais olla et naurahdin epäuskosena ja sanoin "ei oo totta" :hilarious: Varmaan luuli ultraaja että "petyin" tms vaikka olin oikeasti vaan tosi hämmentynyt. Vähän me kuitenkin ollaan aina puhuttu miehen kanssa että ois ihana jos meidän esikoinen ois poika, eli meni just niin kuin toivottiin :Heartblue Vaikka kumpi tahansa olisi ihan ehdottomasti kelvannut! :happy: Nyt en osaa kuvitellakkaan että tää ois tytöltä ikinä tuntunut, selvä poitsu :hilarious: Nyt jos syntyiskin tyttö, niin sit oisin jo oikeesti hämmentynyt! :grin
 
Se on jännä kun tulee tällänen varma tunne, mutta se ei perustu mihinkään :grin Tosiaan vielä hämmentävämpää olis kun synnärillä selviäis oikee sukupuoli :D Eihän sillä oo väliä mutta siinä vaiheessa olis jo tottunu ajatukseen niin kauan. Me nyt keksittiin niin ihana pojan nimi että ihan senkin takia haluaisin että hän olisi poika, mutta kumpi vaan käy :shy:
 
Huutelen täältä sivusta, että itsekin poikaa odottaessa olin aivan satavarma, että tyttö on tulossa, ja olen aina halunnut olla tytön äiti! Oli kyllä sellainen sekunnin miljoonasosan ajan kestänyt pettymyksen tunne, kun nt-ultrassa varmistui sukupuoleksi poika, mutta sen jälkeen olen ollut onnellinen, ja nyt en vaihtaisi tätä pojan äitiyttä yhtään mihinkään :Heartred
 
Täällä menee hyvin :Heartred 18+1 menossa ja kohta onkin puoliväli :eek: Pahoinvointi on alkanut helpottaa mutta kyllä vielä oksennan melkein joka päivä.. Mutta sen jälkeen yleensä ihan ok olo ja oon päivittäin päässy käymään ulkona ja uimassakin pari kertaa :love017 Eli nyt tän olon kanssa pystyy elämään melkein normaalisti. En kuitenkaan käy töissä niin sekin helpottaa kun ei oo pakko mennä mihinkään. Reilun kahden viikon päästä rakenneultra ja alkanut jännittää onko siellä kaikki hyvin. Mutta ehkä jo pieniä liikkeitä tuntuu, tänään ja eilen ainakin :excited001

Mites muilla menee?
 
Kiva kuulla teidän kuulumisia:) Minä seurailen miten kierto tässä rullailee pillereiden lopetuksen jälkee, syön foolihappolisää ja oottelen syksyä:grin Varmasti vaikuttaa tää kuumeilu asiaan, mutta musta tuntuu että tosi moni on tällä hetkellä raskaana. Uutisista lukee kun julkkikset on raskaana ja vastaantulijoista monella on selvä vauvamaha:dummy1::dummy: Sit kuitenkaan semmosia lähempiä tuttuja ei oo raskaana että pääsis vähän kyselee ja juttelee tarkemmin aiheesta:rolleyes: hei tuli muuten mieleen ku luin jotain keskustelua, että ootteko te aatellu vakuuttaa tai vakuuttanut teidän vauvan?
 
Me otetaan vakuutus :) Mulla on vielä oma vauvavakuutuskin voimassa :D On ollu tosi kätevä kun pääsee yksityiselle helposti. Nyt raskaana ei tietenkään kun ei kuulu siihen mutta muuten melkein kaikki korvataan.
 
Tänään tuli tasan 26+0! Hyvin menee, kovasti on närästystä mutta muuten. :grin
Vauva potkii tosi paljon.
Me otetaan kans vauva vakuutus sitten, mutta ei tähän raskauden ajalle vielä. :happy:
 
Ei oo todellista. 20+3 ja täällä mä taas oksennan. En oikeesti tiiä pitäskö nyt itkeä vai nauraa :rolleyes:

Tulin ettimään tätä, eipä mulla sitten vielä mikään kiire oo lopettaa kun 19+3 ”vasta”.. Kävin mansikkamyyjältä pyytämässä muovipussin, vähän se ihmetteli kun laitoin vaan laukkuun :D
 
Vitsi kun aika menee nopeasti jemuli! Reilusti yli puolenvälin jo :Heartred Eikös ihan pari viikkoa et viimeinen kolmanneskin alkaa?
Hyvä kun kaikki menee hyvin (Vaikka joo, närästys on kyllä aivan järkyttävää joskus...) mutta muuten :happy: Kiva myös että on aktiivinen pieni, musta aina niin helpottavaa kun tuntee liikkeet usein :shy:

Ja dadapls sullakin puolväli IHAN just! :eek: Tää on kyllä niin ihme, kun joillain pahoinvointi vaan jatkuu ja jatkuu :hungover: Toivottavasti sullakin nyt loppuis ja pääsisit nauttimaan siitä seesteisestä keskiraskaudesta/toisesta kolmanneksesta (joka multa ilmeisesti jäi kyllä välistä:joyful:)
 
Hei tuli mieleen muuten vasta nyt, että onko teillä ollut jotain erityisiä himoja johonkin ruokaan, tai sit päinvastoin että joku ei maistu millään? Mulla oli alkuraskaudessa mm oliivit ja klementiinit, joita himoitsin kokoajan (Nykyään en voi syödä klementiinejä ollenkaan kun tulee yrjöäminen vaan mieleen, sama parin muunkin ruuan kanssa) Pizzaa himoitsin myös vähän ennen puoltaväliä kokoajan parin viikon ajan, mutta nyt en pysty sitä jostain syystä syömään :hilarious: Ja mähän en voinut syödä mitään lihaa pitkään aikaan (oon siis ollut joskus aijemminkin kasvissyöjä, mutta ennen raskautta olin ihan sekasyöjä) Nyt loppuraskaudessa en huomaa ainakaan et ois mitään mitä tekis erityisesti mieli :bored:
 
Joo niimpä :grumpy:

Mulla ei oikeestaan oo ollu himoja, enemmänkin se että kaikki ällöttää eikä mikään kelpaa :D Tai sitten että saan syötyä mutta harvoin mikään maistuu erityisen hyvälle. Pikaruoka menee mutta siinä on se että jostain syystä en kertaakaan oo oksentanu sen jälkeen :wideyed: Edes pahimmassa vaiheessa. Tosin uskalsin syödä kunnolla vasta ns. varmoilla vesillä että odotin aina että pahin menee ohi ennen kun yritin. Meillä on nirso vauva ja kasviskeitot on pahimpia, niistä tykkään mutta vauva palauttaa saman tien :sorry::grin
 
Putkilo mitkäs viikot sulla on nyt menossa? :happy:
Ja mulla teki mieli alkuvaiheessa fetajuustoa :hilarious:
Aiemmin myös salmiakin ja lakritsin himot oli niin kovat että sorruin vähän niitä maistelemaan mutta nyt sekin onneksi helpottanut. :grin:nailbiting:
Mulla ei oikeastaan oo ollut mitään mitä en voisi syödä mikä ennen olisi maistunut. Joinakin päivinä jos joku ruoka teki pahaa niin se jäi syömättä sitten siltä erää. :yuck:
 
Ennen ultria aika oikein mateli (varmasti kun halusi tietää onko kaikki kunnossa) , ja rakenneultran jälkeen tuntui että vauvan näkemiseen on ikuisuus. Nyt kuitenkin tuntuu että aika meneekin ihan hurjan nopeasti :hilarious:
 
Rakenneultrassa kaikki hyvin ja äidin pieni poika siellä pyöri :Heartblue Vähän veny ultraus kun ei saatu kunnon kuvaan aivoista ja meinas tulla tuomio mutta lääkäri kävi tarkistamassa ja olikin vaan huono kuva mistä mittasivat:hello2 Pää syvällä lantiossa (auts) ja 373g koko pötkylä olisko ollut? Se normaali paino kuitenkin :)
 
Takaisin
Top