Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti iinaalisa, 21 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. dadapls Tuttu foorumilla Marraskuun äidit 2019

Mulle tulee kyllä niin shokkina jos tää onkin tyttö, me jo puhutaan pojasta nimellä :D Kuukauden päästä selvii sitten, poika hän on.. ehkä :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Putkilo Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Mä olin tosiaan aivan sillä fiiliksellä koko raskauden rakenneultraan asti että tyttöä odotan. Kutsuinkin välillä vahingossa mun tytöksi yms :grin Oli varmaan näkemisen arvoinen mun ilme kun ultraaja sit sanoi jtn että "tossa on kivespussi" Mun ensimmäinen reaktiokin tais olla et naurahdin epäuskosena ja sanoin "ei oo totta" :hilarious: Varmaan luuli ultraaja että "petyin" tms vaikka olin oikeasti vaan tosi hämmentynyt. Vähän me kuitenkin ollaan aina puhuttu miehen kanssa että ois ihana jos meidän esikoinen ois poika, eli meni just niin kuin toivottiin :Heartblue Vaikka kumpi tahansa olisi ihan ehdottomasti kelvannut! :happy: Nyt en osaa kuvitellakkaan että tää ois tytöltä ikinä tuntunut, selvä poitsu :hilarious: Nyt jos syntyiskin tyttö, niin sit oisin jo oikeesti hämmentynyt! :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. dadapls Tuttu foorumilla Marraskuun äidit 2019

Se on jännä kun tulee tällänen varma tunne, mutta se ei perustu mihinkään :grin Tosiaan vielä hämmentävämpää olis kun synnärillä selviäis oikee sukupuoli :D Eihän sillä oo väliä mutta siinä vaiheessa olis jo tottunu ajatukseen niin kauan. Me nyt keksittiin niin ihana pojan nimi että ihan senkin takia haluaisin että hän olisi poika, mutta kumpi vaan käy :shy:
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu