Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Kiitos paljon :Heartblue Aivan mahtava fiilis, kun kaikki oli hyvin. Oli oikein reipas poika! Imi sormeaan, potki kauheasti (mua virtsarakkoon tietenkin...) näytti kieltä ja jopa hörppäsi lapsivettä :hilarious: Tuntuu niin paljon konkreettisemmalta kun tietää että siellä on pieni poika, näki kaikki sisäelimet yms. Nyt pitäis sit yrittää rauhottua, ihan järjetön rakkausvyöry iski :grin:Heartbigred
 
Vauva B:llä kuulu jo syke (6+3), A ja C päivän jäljessä mutta ei ollut kätilö huolissaan, vasta parin päivän päästä on sykkeen deadline millon pitää kuulua :love017 Huomenna soittelen neuvolaan että joko nyt päästävät sairaalaan ultraan :laughing002 2vk päästä suositteli uutta, saa nähä miten käy. Voi eiii mun pienet :Heartred:Heartred:Heartred
 
Aivan ihanaa :happy: ! Mites reagoit heti alkuun, ja oliko mies mukana? :grin

Mies oli mukana ja eka kun löytyi sykkeen kanssa niin itku tuli :Heartred Toisen löytö ei ollu mitenkään yllätys kun vähän aavistelin mutta kolmas tuli puun takaa :grin Emmä kyllä järkyttyny ollu missään vaiheessa, kätilö tosin oli :hilarious: Sellanen ”nonni” :grin
 
dadapls, onko sulla milloin neuvola? Entä tiedätkö jo tuleeko sulle miten ylimääräisiä ultria? Tai olettaisi nyt että kolmea seurattaisiin tiiviimmin kun esim yhtä :grin

Ja mitäs kaikille muuten kuuluu?
Itse varmaan tulossa kipeäksi kun heikko ja huono olo ollut eilisestä asti. Pienellä ei onneksi selvästi ole heikko olo, kun riehuu minkä kerkeää :shy::grin Pojun liikkeet tosiaan tuntuu jo monta kertaa päivässä :Heartblue
Pahoinvoinnit loppuneet vihdoin kokonaan (viimeviikon yhtä oksennusta mukaanlukematta) ja vaikka selkäkipua ja muuta on, niin pystyn vihdoin nauttimaan raskaudesta aivan eritavalla :)
 
Mulla on vajaan 2vk päästä neuvola :) Joo seurataan useemmin mutta en tiiä missä vaiheessa alkaa. Soitin eilen neuvolaan ja sanoi että vielä ei tarvii, mikä on outoa kun luin sellaselta sivulta joku kolmosten yhdistys tms että ihan alusta asti pitää seurata. Mulle näköjään sattuu aina nää tietämättömät ja epämukavat tyypit vastaamaan:grin Sillon loppupuolella voi olla jopa viikottain ultra. Mutta pitää ens viikolla muutenkin varata aika neuvolalääkärille tms että saan saikkupaperit kelaan ja uskosin että siinä vähän kattoo tilannetta. Tosiaan kun en oikein mitään pysty tehä ja kun yritän niin meinaan pyörtyä:rolleyes: Ja sekin että tässä pitää tosi tarkasti seurata syömistä ja mulla ei nyt kyllä taas onnistu yhtään vaikka en ookkaan pariin päivään oksentanu.

Höh, toivottavasti et nyt pahemmin kipeydy. Voi pientä :Heartblue

Haluaisin muutenkin faktoja joltain lääkäriltä tästä enkä vaan lukea netistä joltain keskestelupalstoilta kun niistä ei ikinä tiedä onko totta vai ei. Ja että kuinka herkästi tästä pitää lähteä esim sairaalaan jos oikeesti jatkuu tää ruokahaluttomuus, tuskin tekee hyvää kenellekkään meistä. Verikokeetkin olis kiva saada nopeesti niin näkis arvoja että mitä kaikkee pitää syödä lisäravinteena yms.
 
Ihan pakko tällai ulkopuolisena kommentoida että tuolla laskettujen aikojen puolella elokuussa 2018 yksi odotti luomukolmosia ja sitä matkaa oli ihan mielenkiintoista seurata. Jos siis kiinnostaa lueskella, siellä oli ihan monikko-odottajienkin ketju. Sai muuten kaikki kolme syliinkin, sittemmin en ole seurannut.
 
Joo kyllä se tieto on hyvä saada lääkäriltä, eikä tosiaan netistä. Vaikka oiskin ns. Oikeeta tietoa, on jotkut asiat niin yksilökohtasia et ihan vaan senkin takia.

Varotan jo valmiiksi että tuun kyselemään sulta varmaan kauheasti, hirveen mielenkiintoista raskaus ylipäätään, niin saati sit kolmoset! :grin
 
Ihan pakko tällai ulkopuolisena kommentoida että tuolla laskettujen aikojen puolella elokuussa 2018 yksi odotti luomukolmosia ja sitä matkaa oli ihan mielenkiintoista seurata. Jos siis kiinnostaa lueskella, siellä oli ihan monikko-odottajienkin ketju. Sai muuten kaikki kolme syliinkin, sittemmin en ole seurannut.

Ai on vai? Kiitos tiedosta mä käyn tsekkaamassa mitä siellä on tapahtunut :grin:wideyed:
 
Joo niin on, ja varmaan kattovat kaikki maholliset testit yms läpi että osaa auttaa oikein.

Haha ei haittaa! Kiva se on kertoa kun itekkin niin innoissaa :grin
 
Onnea dadapls tosi paljon!:woot::joyful: Viimeksi oon helmikuussa tainnu tänne kirjoittaa ja tässä välissähän on kerennyt sattua vaikka mitä täällä! Uusia tyyppejä tullu mukaan, tullut plussaa ja nyt vielä tämmönen jättipotti, että kolmoset!:grin

Onko teillä dadapls jomman kumman puolella suvussa kaksosia tai kolmosia? Ku eikös sillon oo kans todennäköisempää, että iteki saa tai näin oon ainaki jostain kuullu?:happy:

Ei oo tosiaan tullu kirjoiteltua tänne foorumille, kun ei oo oikeestaan mitään erityistä ollut tässä välissä - maltillista odottelua yrityksen alkuun vain. Nyt kevään loppua kohti tai ainakin viimeistään kesällä alan varmaan aktiivisemmin kommentoimaankin, luulisin ainakin:)
 
Kiitos :shy: Mun isoäidin yhet sisarukset on kaksoset ja äiti on kerran odottanut kaksosia että kaipa niitä on :grin Kolmosia ei kai :eek: Miehen suvussa ei yhtään.

Niin eikös teillä syksyllä ollut tarkotus alottaa yrittäminen? :)
 
Takaisin
Top