Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Onnea napero! Kuulostaa rankalta toi oksentaminen ja ilman ruokaa oleminen :sad001 Taisit saada ihan hyvän kätilön sieltä päksistä?

Täällä elellään 15+3 viikkoja ja tänään toinen neuvola. Kamalasti oon miettinyt että pitäskö käydä kurkkaa vauvaa vielä ennen rakenneultraa jos vaikka sukupuoli näkyis :p Ru 12.6!

Siis mulla oli koko ajan niin ihanat kätilöt tukena! mutta joo synnytyksessä varsinki oli tosi mukava kätilö! olihan se rankkaa kun ei mikää pysyny sisällä..
 
Siis mulla oli koko ajan niin ihanat kätilöt tukena! mutta joo synnytyksessä varsinki oli tosi mukava kätilö! olihan se rankkaa kun ei mikää pysyny sisällä..

Mulla esikoisesta eka kätilö oli ihan mahtava kunnes sen vuoro loppu ja sain paikalle mäkättävän työhönsä kyllästyneen kätilön...
 
Meidän "Huhtikuinen" muuttuikin Toukokuiseksi 6.5 kello 15.50 [emoji170] Rankalla käynnistyksellä Torstaina alotettuna ballongilla mikä teki 5h kovia supistuksia mutta ei tehnyt kuitenkaa mitään. Perjantai aamuna ballongin poistoon jolloin jatkettii lääkkeillä , jäätiin sairaalaan sisälle ja ensimmäisen lääkkeen jälkeen tunsin pieniä supistuksia mutta en mitään pahoja , toisen lääkkeen jälkeen en tuntenu mitään mutta oli pehmentäny enemmän paikkoja ja vähän avannut, kolmannen jälkeen alkoi kipu helvetti en voinnut tehdä yhtään mitään kun itkeä kivuista ja oksentaa , lauantaina sama homma oksentamista ja kipujen kanssa itkemistä ilman yö unia tai ruokaa , sunnuntai aamusta olin vielä kipeempi kun aikasemmin ja kätilö tuli katsomaan ja sanoi että voidaanki siirtyä synnytyssaliin että vauva on laskeutunut , siellä sain heti puudutukset koviin kipuihin ja ilokaasua , puudutus kun vaikutti aloin nukkumaan ja parin tunnin päästä tuli lääkäri tutkimaan niin olin 4-5cm auki , sain uuden satsin puudutuksia ja nukuin taas hetken ja kätilö tuli kurkkaa ja olinki 9cm auki[emoji1] äkkiä mies sairaalalle ja ei menny siitä kun 30min sisään alko ponnistuttaa , 20 min kesti ponnistusvaihe ja kuulemma ensikertaselle todella hyvä ja nopea [emoji4] vauvalle täydet pisteet ja kätilö kehu minua maasta taivaisiin kuinka olen teräsnainen kun heti synnytyksen jälkeen pystyin normaalisti olemaan ja käymään vessassa [emoji1] vähän nirhaumaa tuli joita ommeltii [emoji4]

Vauva painoi 4330g ja oli pitkä 51cm [emoji4]

Ensikertalaiseksi olen itsestäni kyllä ylpeä[emoji1]

Hurjasti onnea!! :Heartred
 
Kp 13 menossa. Toivottavasti kohta tärppää.
 

Liitteet

  • IMG_20180518_204059.jpg
    IMG_20180518_204059.jpg
    529.7 KB · Katsottu: 209
Mie alunperin oon mutta Englannissa nyt asunu pari vuotta. Ollaan tulossa kotona käymään ens kuun alussa. :)
 
Aijaa :) Sillä mä vaan kyselen kun ois mukava tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin perheellisiin :joyful: Mulla siis 1,5 vuotias poika, sekä toisen lapsen laskettuaika 1.8 :grin

Kiva! Meillä on 1v 2kk tyttö ja toinen suunnitteilla. :joyful: Onko teille kumpi tulossa? :)
 
Minulla ovulaatio oli 27.6. Nyt maha turvonnut, kova ja nipistelee. Varmaan kiinnittymisvaihe menossa. Menkat pitäis olla 13.-17.7.18. En tiedä onko raskautta vai mitä mutta kyllä selviää aikanaan.
 
Muokattu viimeksi:
Vois varmaan tännekin päivitellään kuulumisia :D

Huomenna alkaa rv 24, ja meille on tulossa poika! Vointi on hyvä, mitä nyt välillä väsyttää mutta ei mitään radikaalia. Kova tää on ollu potkimaa jo kohta 10 viikkoa ja masu vaan kasvaa :Heartred

Pikkuhiljaa alkanut valmistautuminen pikkuveljeä varten. :)
 
Minä myös päivittelen kuulumisia:
Meillä menossa rv25+2 ja pikku rinsessaa odotellaan esikoiselle kaveriksi :Heartred Touhuilee masussa menemään ja viihtyy poikittain :woot: Liikkeet tuntuu minusta nyt kuitenkin Jotenkin hentoisemmilta kun pojasta :) Masu on jo valtava! Ikäeroa odotetaan lapsille 2v ja 4kk mikä kuullostaa tosi kivalta :)

Alku oli oireiden värittämä ja huono-olo kesti monta viikkoa, täysin toisin kun esikoista aikanaan.
Syksyä odotellessa :love7
 
Me ollaan kihlattuni kanssa yritetty lasta 1v. E-pillerin jätin pois maaliskuun puolessa välissä 2017. Maaliskuussa 2019 tulee 2v täyteen.

Lääkärissä käyty ja lääkäri sano että pitäis olla jo tullut raskaaksi. Pitää käydä verikokeissa ja sit kun saa tulokset niin aloitetaan lääkitys jonka avulla pitäis tulla raskaaksi.
 
Takaisin
Top