Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Jos se on normaali kerron pituus niin joo. Mutta jos näyttää negaa niin valmistaudu taaa pitkään kiertoo mikä sulla yleensä on :sad001

Yleensä mun kierto on 28-30 silloin kun on tasainen ja oikeaan aikaan tulee. Jos menkat tulee oikein. Mulla oli 3kk annos 10 päivää kesti yks kuuri että menkat tulis oikein ja joka kuukausi sekä samaan aikaan.
 
Muokattu viimeksi:
Mutta siullahan on nyt ollut kierrot mitä sattuu? Tai ainakin niin oot kirjotellut?

Mulla oli 3kk annos 10 päivää kesti yks kuuri että menkat tulis oikein ja joka kuukausi sekä samaan aikaan. Ennen sitä oli sekaisin kun oli e-pillerit. Sen jälkeen kun maaliskuussa 2017 jätin pois niin alko tasantuun mutta ei tullut joka kuukausi niin sen takia hommasin keltarauhaslääkkeen.
 
Muokattu viimeksi:
Kp 35. Viimeksi eilen testattu nega herkällä testillä. Olevinaan olin tuntevani ovulaation kp20.
Miten pitkä kierron pitää olla että saa pillereitä siihen? Vuonna 2012 oli joskus kierto joka kesti 60pv. Jolloin sain seuraavaa kiertoa tasoittamaan Primolut nor kuurin..
 
Kuukautiset tulevat noin kahden viikon päästä ovulaatiosta. Jos ovulaatiota ei tule, eivät kuukautiset ole myöhässä, vaan ovulaatio on myöhässä.

Mulla oli 15-24. päivä se kuuri niin kun se loppuu niin pitäis 2 päivän päästä alkaa menkat ja tossa välissä pitäis olla ovis myös (15.-24.). Menkka piti alkaa la mut ei alkanut viel ainakaan
 
Vihdoin täti punainen saapui paikalle ja näin ollen Kp 37 vaihtuikin onneksi kp1! Vielä pitäis seuraavat menkat odottaa ennen kun kunnollinen yritys saa alkaa. :Heartred
Pakko ois rueta pudottaa painoikin kun se on ennen auttanut hedelmöittymiseen. Muistan jostain lukeneeni et jos on pco niin jopa 5% painon pudotus auttaa raskautumiseen. Minullahan ei oo pco:ta diagnosoitu mutta gyne sanoi että Miulla on pco tyyppiset munasarjat. Kun esikoinen ja kuopus on saanut alkunsa niin oon painanut 10kg vähemmän kun nyt. Joten työtä riittää.. mutta yllättävän nopeesti oon saanut ne ennenkin pudotettua, (ja melkein yhtä nopeesti ne on tullutkin) toivotaan että nytkin lähtis..
 
tänää vasta päästii synnytyssalii! aamulla olin jo ihan kuolemassa ja kätilö tuli kattoo ja sano että vauva on hyvin laskeutunu että voidaa mennä synnytyssalii :) ja täällä oon nyt aamusta ollu ja saanu ihanat puudutukset kipuihin ja ollaa edetty siihen pisteeseen että 4-5cm auki[emoji4]
 
Meidän "Huhtikuinen" muuttuikin Toukokuiseksi 6.5 kello 15.50 [emoji170] Rankalla käynnistyksellä Torstaina alotettuna ballongilla mikä teki 5h kovia supistuksia mutta ei tehnyt kuitenkaa mitään. Perjantai aamuna ballongin poistoon jolloin jatkettii lääkkeillä , jäätiin sairaalaan sisälle ja ensimmäisen lääkkeen jälkeen tunsin pieniä supistuksia mutta en mitään pahoja , toisen lääkkeen jälkeen en tuntenu mitään mutta oli pehmentäny enemmän paikkoja ja vähän avannut, kolmannen jälkeen alkoi kipu helvetti en voinnut tehdä yhtään mitään kun itkeä kivuista ja oksentaa , lauantaina sama homma oksentamista ja kipujen kanssa itkemistä ilman yö unia tai ruokaa , sunnuntai aamusta olin vielä kipeempi kun aikasemmin ja kätilö tuli katsomaan ja sanoi että voidaanki siirtyä synnytyssaliin että vauva on laskeutunut , siellä sain heti puudutukset koviin kipuihin ja ilokaasua , puudutus kun vaikutti aloin nukkumaan ja parin tunnin päästä tuli lääkäri tutkimaan niin olin 4-5cm auki , sain uuden satsin puudutuksia ja nukuin taas hetken ja kätilö tuli kurkkaa ja olinki 9cm auki[emoji1] äkkiä mies sairaalalle ja ei menny siitä kun 30min sisään alko ponnistuttaa , 20 min kesti ponnistusvaihe ja kuulemma ensikertaselle todella hyvä ja nopea [emoji4] vauvalle täydet pisteet ja kätilö kehu minua maasta taivaisiin kuinka olen teräsnainen kun heti synnytyksen jälkeen pystyin normaalisti olemaan ja käymään vessassa [emoji1] vähän nirhaumaa tuli joita ommeltii [emoji4]

Vauva painoi 4330g ja oli pitkä 51cm [emoji4]

Ensikertalaiseksi olen itsestäni kyllä ylpeä[emoji1]
 
Meidän "Huhtikuinen" muuttuikin Toukokuiseksi 6.5 kello 15.50 [emoji170] Rankalla käynnistyksellä Torstaina alotettuna ballongilla mikä teki 5h kovia supistuksia mutta ei tehnyt kuitenkaa mitään. Perjantai aamuna ballongin poistoon jolloin jatkettii lääkkeillä , jäätiin sairaalaan sisälle ja ensimmäisen lääkkeen jälkeen tunsin pieniä supistuksia mutta en mitään pahoja , toisen lääkkeen jälkeen en tuntenu mitään mutta oli pehmentäny enemmän paikkoja ja vähän avannut, kolmannen jälkeen alkoi kipu helvetti en voinnut tehdä yhtään mitään kun itkeä kivuista ja oksentaa , lauantaina sama homma oksentamista ja kipujen kanssa itkemistä ilman yö unia tai ruokaa , sunnuntai aamusta olin vielä kipeempi kun aikasemmin ja kätilö tuli katsomaan ja sanoi että voidaanki siirtyä synnytyssaliin että vauva on laskeutunut , siellä sain heti puudutukset koviin kipuihin ja ilokaasua , puudutus kun vaikutti aloin nukkumaan ja parin tunnin päästä tuli lääkäri tutkimaan niin olin 4-5cm auki , sain uuden satsin puudutuksia ja nukuin taas hetken ja kätilö tuli kurkkaa ja olinki 9cm auki[emoji1] äkkiä mies sairaalalle ja ei menny siitä kun 30min sisään alko ponnistuttaa , 20 min kesti ponnistusvaihe ja kuulemma ensikertaselle todella hyvä ja nopea [emoji4] vauvalle täydet pisteet ja kätilö kehu minua maasta taivaisiin kuinka olen teräsnainen kun heti synnytyksen jälkeen pystyin normaalisti olemaan ja käymään vessassa [emoji1] vähän nirhaumaa tuli joita ommeltii [emoji4]

Vauva painoi 4330g ja oli pitkä 51cm [emoji4]

Ensikertalaiseksi olen itsestäni kyllä ylpeä[emoji1]
Onnea vauvasta! :love7Toi alku kuulostaa kyl aikamoiselta mutta onneksi se on nyt takanapäin :shy: Ihanaa vauva aikaa teille :Heartblue
 
Täällä mennään dpo 7-8. Ei siksi varmaa koska en tikuttanut vaan enemmänkin kuuntelin kroppaa. Sen verran ketutti se aiempi kierto :p
Oliko täällä muita piinailijoita? Aika vähän vissiin enää porukkaa täällä? :dummy:
 
Onnea napero! Kuulostaa rankalta toi oksentaminen ja ilman ruokaa oleminen :sad001 Taisit saada ihan hyvän kätilön sieltä päksistä?

Täällä elellään 15+3 viikkoja ja tänään toinen neuvola. Kamalasti oon miettinyt että pitäskö käydä kurkkaa vauvaa vielä ennen rakenneultraa jos vaikka sukupuoli näkyis :p Ru 12.6!
 
Takaisin
Top