Nuoret äidit sekä vauvakuumeilijat!

Voih...:Heartred Tänään tuli katseltua omia masu kuvia kesältä :love017 (poika synty viimme elokuussa).
Tahtoisin niin kovasti myös alkaa yrittään toista!! :happy090 mutta pidän itseni kurissa ja odotan parempaa aikaa toisen hankkimiseen :smiley-ashamed005
Noh.. Saapahan kunolla keskittyä viettään poitsun kans aikaa kun on ainokainen :rolleyes:
 
Mullakin toiveissa että kun nyt edes saisin sen ensimmäisen (ellei tule taas kaksosraskaus), niin piakkoin synnytyksen jälkeen jos pystynee niin alottais jo yrittämään uutta. Haluaisin omille lapsille mahdollisimman pienen ikäeron :) Nähtävästi mun synnyttyä äitini on tullut raskaaksi 6 kuukauden jälkeen uudestaan sillä mulla ja mun pikkusiskolla on ikä eroa vain vaivaiset 1v ja 4 kk :joyful:
 
Mä just tänään kysyin miehen mielipidettä, että kuinka tehdään ehkäisyn kanssa synnytyksen jälkeen, jos saadaan vauva. Vastaus oli kyllä niin jyrkkä, et ei tarvii meikäläisen haaveilla uudesta vauvasta heti perään Mä haluaisin viel tulevaisuudessa kaksi lasta ja mahd. pienellä ikäerolla. Sit olis se "vauvaurakka" ohi ja lapset tehty - nuorena tottakai!

Harmittaa jo nyt, kun pojalle tulee ainakin 6v ikäeroa mahdolliseen pikkusisarukseen. Mulla ja mun isoveljellä on 8v ikäeroa ja koen, ettei meillä koskaan lapsena ollut mitään yhteistä. Nyt toki aikuisiällä ollaan läheisiä.

Mies ei ehkä tätä lähestymistapaa ymmärrä, kun on ainokainen. Mutta eihän sitä nyt tiedä mikä fiilis itsellä ja miehellä sit on, jos saadaan se ensimmäinen yhteinen tänne maan päälle

Sen mä oon päättänyt, että hormonaalista ehkäisyä en enää halua niin kauan, kun lapsia vielä haluan. Oon niin "kaikkimullenytheti" -tyyppi, että tämmönen monen kuukauden odottelu kierron tasaamiseksi ei sovi mulle yhtään!!! Muuten kierukka oli kyllä oikein sopiva ja mainio ehkäisytapa mulle.
 
Meillä on näillä näkymin jäämässä lapsi luku kahteen tai no kyllä mies kerran suhteen alussa oli ennen kuin saatin ensimmäinen, että kolme lasta hän haluaisi, mutta itse en ole viellä kauhean innoissani ajatuksesta :D mutta kyllä sekin on käynyt mielessä :D! Haavena ois seuraavaksi poika kun tyttö on , mutta sinänsä sillä ei ole väliä kuhan vain tulisi terveenä:)
Ehkä oma ajatus kolmen hankkimisesta tuntuu oudolle kun itsellä on vain vuoden nuorempi veli kun taas miehellä 2veljeä+sisko ja viel 1 puol sisko :D
 
iinaalisa: Joo, sitä odotellessa! Sain tätäkin yrittämistä ruinata aika kauan, et varmaan seuraavan kans pitää alottaa, ku edellinen on vielä mahassa, hahah!

Mun äiti on myös kaksonen eli meilläkin mahdollisuudet kaksosiin. Mun veljelle on kahdesti ollut tulossa kaksoset, yksi lapsi tosin vaan syntynyt
 
Me ei oikeastaan olla puhuttu vielä lukumäärästä kovinkaan paljon kun mennyt niin paljon aikaa että saatais ensimmäinen ees :) mut musta tuntuu et haluaisin aika paljon :) vaikeeta se vielä on oikeestaan päättää ku sempä näkee sitten ku on ees yhen lapsen äiti et haluaako enempää :) aina olen kyllä 5 lapsesta haaveillut mut tiiä tuosta miehestä että haluaako se enempää.. :)
 
Mähän voisin todellisuudessa tehdä vaikka kymmenen lasta, mut yritän ajatella tätä järkevästi myös taloudelliselta kantilta. Jos tekee yhteensä enemmän kuin kolme, niin menee auto vaihtoon. Jo kahden lapsen kanssa tulevaisuudessa pitää muuttaa vähintään 4h+k ja lisäneliöt aina maksaa. Saati sit useampi lapsi... Mutta sais nyt sen toisen ensin ja miettii sit lisää :)
 
Ainiin ihan pakko kysyä teiltä! Kuinka monella on alkanu raskauden aikana rinnat tuottaa maitoa? Tänään kun rintoja näpräilin, niin huomasin että niistähän tulee jonkinkaltaista maitoa :eek: Tänään tosiaan ois viikkoja 11+0 ja hormoonit ei nähtävästi oo vielä laskeneet ollenkaan kun testi näytti eilen vielä tumman punaista viivaa... Onkohan toi ihan normaalia? Tosin varmaan jossain vaiheessa alkaa se maidon tulo loppumaan kun hormoonit laskee :)

Ajatuksissa ois toiveena että seuraava raskaus ois kaksosraskaus, ois ihanaa saada kaks samalla kertaa vaikka varmaan on hieman haastavampaa kahden kanssa, mutta kyllä se yksikin lapsi oisi ihana unelma :)
 
Mulla rupes esikoisen odotuksessa noin 20 viikol maitoa herua jo ja olinkin silloin onnellinen, että imetys ehkä onnistuisi:) mutta se tyssäsi jo ennen 2kk ikää... Mutta seuraavassa en näillänäkymin voi edes aloittaa imetystä joka jo vähän harmittaa.. Tyhmän raskausmyrkytys epäillyksen takia jouduin munuais testeihin ja joudun nyt syömään sellaisia lääkkeitä joita ei voi syödä imettäessä ;(
 
Mulla kans ensimmäisessä raskaudessa tuli maitoa jostain 24 viikolta lähtien. Ja sitä tuli niin paljon, että nukuin pyyhe sängyssä! Samat fiilikset oli mullakin silloin, et imetys varmasti onnaa, mutta meillä kans tyssäsi, kun ei pojasta ollut tissimieheksi. Maitoa kyllä tuli, mutta 2kk vaan huuti rinnalla ja sit alkoi jo itsekin olla niin loppu siihen, että siirryttiin korvikkeeseen.
 
Säikähdin ihan perkeleesti, että nyt mulla on joku rintasyöpä kun omalla äitillä rupesi rinnoista tulemaan jotain nestettä kun sairastui rintasyöpään kunnes tajusin, että aivan tää taitaa johtua siitä raskaudesta :rolleyes:
 
Eileen marisin miehelle että olis kauhia tarve lisääntyä, MÄÄ TAHON VAUVAN! :woot: se sitte tuumas että katotaan jos 2020 vuonna tulis toinen. Johon sitten että "poikahan on silloon jo 5v".
Mies sano että noh 2017 vuonna.
Jee jee huhti-toukokuus sais alkaa yrittään :happy112
Nyt vaan pitääs toivoa että mies sais töitä niin vois turvallisin mielin yrittää :rolleyes: nythän pärjätään hyvin tuilla ja sivuunkin saa laitettua pikkaasen :)
 
Ihanaa kuulla marsupilami, että miehes teki pienen kompromissin :happy: Kyllä te selviätte toisenkin kanssa aivan varmasti, saa nähdä jos ollaankin samoihin aikoihin raskaana!
 
Marsupilami hienoa et miehes suhtautuu noin hienosti että tulee ajassa vastaan :) toivotaan nyt että tärppää pikaisesti kun yrityksen aloitatte! :)

Näin unta jossa piti päättää lapselle nimi :D olipas hassu uni kyllä ja jäi tosi elävästi mieleen nyt oon täällä ollut kokopäivän pahassa vauvakuumeessa :) ja ihan oikeassa kuumeessa myös :P ensviikolla varmaan testailen jos ei tätiä näy :) nyt menossa dpo 7
 
Pitäiskö tänne tehdän jonkinlainen lista, josta vois vähän kattoo minkälainen tilanne on kelläkin suurin piirtein? :) Ehdotus vain :rolleyes:
 
Itse tein viime raskaudessa raskaustestin jo 9 dpo, en riittänyt hermot menkkoihin asti ja sieltähän se plussa tuli :D
 
Marsupilamille (ja muillekin) tsemppiä kuumeilun kanssa!

Mä joudun varmaan lauantaina testaamaan varulta, vaikka ei välttämättä vielä mitään näykään, kun tuolloin vasta dpo9. Mulla olis viikonloppuna ryyppykekkerit, niin täytyis sit vähän tietää, että juottaako itseään vai ei.

Onkos teillä yrittäjillä mitään "poppaskonsteja" käytössä? Mä oon tässä kierrossa kp1-ovis juonut greippimehua ja tilasin Gelee Royalit ja foolihapot. Lisäks nyt mahdollisen kiinnittymisen aikoihin nauttinut iltasin lasin punaviiniä, jos vaikka tehostaisi kohdun verenkiertoa ja avittaisi muutenkin tapahtumia. Lisäksi oon nyt noudattanut vhh-ruokavaliota, toki päätarkoituksena painonpudotus. Ei toki haittaa, jos siitä olisi jotain apuja myös raskautumisen kanssa :wink
 
Takaisin
Top