Kerronpas tarinani kans... Olin 20 vee kun pillereiden aikaan tulinkin yks kaks raskaaksi. Yllätys oli suuri, tietenkin kun pillereitä söin ja vieläpä todella säännöllisesti. Kuitenkin itselläni oli heti ajatus että vauva olisi tervetullut, mieheni oli aluksi vähän epävarma, mutta... Esikoisemme syntyi kesäkuussa, kun olin 21. Elämä ei aina ollut helppoa, se on pakko myöntää, ei rahallisesti kuin muutenkaan. Tyttärellämme oli koliikki kolmisen kuukautta jonka jälkeen helpottui ja imetyksen aikana olikin raskautunut uudestaan...
Kun esikoisemme täytti puoli vuotta tulikin hänelle infektio astma, josta olimme viikon jaksoissa sairaalassa. Rankkaa oli, etenkin kun tiesimme toisenkin tulosta jo. Jostain ihmeellisestä syystä olimme viimeisen kerran sairaalassa esikoisemme kanssa elokuun ekalla viikolla seuraavana vuonna, sitten saimme hänen lääkkeensä astmaan loksahtamaan kohdilleen ja pärjäsimme kotona hyvin lääkkeiden avulla... :) Pikku kakkonen syntyi elokuun 14. päivä. Rankkaa mutta ihanaa aikaa se oli! Kuin kaksi vauvaa saman aikaisesti kun toinen oli vuoden ja sitten vauva siihen päälle.
Nyt näistä tapahtumista on reilu 15 vuotta! (en ole siis vanha, mutta lapsille oudosti tulee ikää lisää...
) Nyt olemme vauva kuume pisteessä taas... :) Todettiin, että olin raskaana parisen kuukautta sitten (taas ehkäisystä huolimatta). Yllätys jälleen suuri ja paljon ajatuksia herättävä (oma ja mieheni ikä, mites nyt kun juuri on saatu kaksi ensimmäistä "isoiksi", työtilanteet yms yms)... Kuitenkin pääsimme täysin rinnoin jo ajatuksissa siihen onnelliseen tilanteeseen, etää JEE vauva tulee!
Mutta, kaksi viikoa sitten ultrassa todettiin, että raskaus on keskeytynyt. Se oli todella kova hetki koko perheelle.
Nyt kuitenkin henkisesti olo on jo hyvä! Meidän pieni tähdenlentomme!
Ajatus uudesta tulokkaasta jäi kuitenkin ja voisin ehkä nyt puhua jo vauvakuumeesta!
Kunhan fyysisesti toivun niin ei kun uutta yritystä!!!
Anteeksi kauhean pitkä tarina, mutta kiitos jos jaksoit lukea!