Nudistivaihe

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Koska tää loppuu :hilarious: Vanhin lapsista ihan kohta 9 vuotta, ja ekana kun tullaan koulusta kotiin heitetään kaikki vaatteet kalsareita lukuunottamatta kuikkaan :laughing002 Mahtavaa kun tulee yllätysvieraita ja vastassa on joukko nakupellejä (ja minä pyjamassa :smiley-ashamed005 ):laughing021
 
Pakkanen kesyttää nudistin.. :D Kämpästä lämmöt tarpeeksi alas ja vaatteet alkavat pysyä päällä. :wink
 
Ei ole meillä ainakaan vielä tullut tällaista vaihetta, tosin meillä ei tarkene äitikään ilman villasukkia ja fleecetakkia :rolleyes: Oisko siinä hyvä ratkaisu, patterit kylmemmälle niin ei riisuminen houkuttele :grin
 
Meillä eletään ikuista kesää :rolleyes: varsinkin esikoinen viihtyy shortseissa ja T-paidassa. Ja aamulla kaikki hiihtelee yöpaitasiltaan :oops:

Oli tossa jokuaika sitten aika hauska käydä kavereitten luona ja niitten lapsista 2/4 päätti heittäytyä kalsareilleen :joyful: meidän lapset kysy ihmeissään et äiti, miks nuilla ei oo vaatteita päällä? :playful:

Noh, luulenpa että ku kesä koittaa niin omienkin kekaroitten vaatteetki tosiaan vähenee...
 
Ei ole mökin viilentäminen kesyttänyt, ei kauheesti alle 18 asteen viittis lämpöjä laskee makkareissakaan (vaikka mulle sopisikin joku 16 astetta paremmin :rolleyes: ). Jos tulee kylmä, niin tenavat hakee kalsareiden kaveriksi villasukat ja kietoutuu viltteihin :facepalm: Jospa teini-ikä ja muuttuva kroppa muutaman vuoden päästä toisi helpotuksen :hilarious:
 
Havaintojeni mukaan se ei kaikilla pojilla lopu koskaan ainakaan kesällä. Jossain kohtaa huomaavat laittaa vaatetta päälle, jos tulee vieraita. :D Tytöillä uskoisin vaatteiden pysyvän päällä viimeistään murrosiässä.
 
Niin toisaalta, pikkuveljeni 20 vuotta kulkee edelleen kalsareisillaan kotonaan (eli siis mun alkukodissa), että ehkä se ei tosiaan lopu koskaan. Silloin sentään laittoi vaatteet päälle kun pappi tuli sopimaan isän hautajaiskuvioista :hilarious:
 
Minun vanhempani ovat kulkeneet kalsareillaan niin pitkään kun muistan, toki jos ovikello soi, pitää pukea. Ei se välttämättä siis lopu ikinä, mutta toisaalta en nyt siinä mitään hirveän väärääkään näe. En itsekään oikein tykkää ajatuksesta, että kaiken aikaa pitäisi olla edustuskunnossa omassa kodissa. Ei meilläkään ole kotona aina vaatteita päällä, kalsarit tietysti on aina, tästä ei jousteta, koska huonekalut halutaan pitää puhtaana.
 
Eikö kalsarit sitten ole ihan normaali kotivaate? Kyllä meillä omassa sekä lapsuuden kodissa ollaan aina sisällä kalsareissa, jos tarkenee. Siis paitsi kesällä tietysti. Jos tullaan ulkoa ja riisutaan ulkovaatteet pois, niin kalsarithan ne jalkaan jää? Vai käyttääkö joku ulkohousujen alla jotain muuta.

On siis siihen aikaan muita housuja, jos ei käytetä ulkohousuja esim collegehousut, joissa olen ulkona ja sisällä. Mutta en minä ainakaan jaksa parin tunnin takia vaihtaa kaikkia vaatteita aina sisälle ja ulos mennessä.
 
Meillä on normaalisti perus sisävaatteet ulkovaatteiden alla, ei meidän tenavat ainakaan tarkene jos alkkareiden/vaipan päällä on vaan haalari. Mullakin aina collarit/pyjamahousut jalassa kotona ja ulos lähtiessä toppahousut tai tuulihousut siihen päälle.
 
Oho, eskarilainen tuli kotiin ja koska meillä on remppaukkoja mökki täynnä, niin jätti t-paidan ja pitkät kalsarit jalkaan :wideyed:
 
Meillä 8vuotiaalla pojalla pysyy kyllä vaatteet päällä iltaan asti, mut sit sillä hetkellä kun yökkäriä vaihtaa, niin pitää käydä viuhahtamassa alasti, milloin juomassa milloin milläkin "tekosyyllä" ennenkuin yökkäri menee päälle.
 
Ja siis sen verran piti lisätä, että esikoinen oli ensimmäisen vuoden ajan vaippasillaan sisällä, koska aina jos jotain oli päällä, hikoili vaatteensa märäksi. Minä taas palelin sisällä, joten minulla oli vaatteet kyllä, vaikka lapsukainen olikin vaippasillaan. Tässäkään ei mene tasan onnenlahjat, yhdellä on hirveän kuuma kun toisella on kylmä.
 
Meillä kanssa on niin itsellä kuin lapsellakin sisävaatteet ulkovaatteiden alla. Lapselle haalari vain päälle ilman sen kummempaa vaatteiden vaihtoa ja itselle sään mukaan takkia ja ulkohousuja. Kaupungille tms laitan yleensä itselle farkut niin ne vaihdan kotihousuihin kotiin tullessa.
 
Meillä on sisällä lapsella alushousut, kalsarit tai sukkikset ja collegehousut. Paita ja collegepaita/fleecetakki. Sukat ja sisätossut.

Itselläni paita ja fleecetakki tai huppari, kalsarit, collegehousut tms, sukat ja villasukat.

Ulos lähtiessä itselle laitan ulkovaatteet tohon päälle paitsi collegehousut pois. Lapselle vaihdan sään mukaan päällimmäisen kerroksen villapukuun tai laitan noiden päälle villapuvun ja ulkopuvun.

Oon huomannut saman kuin Suski, meidän tuttavien lapsella on sisällä sekä ulkona puolet vähemmän päällä kuin meidän lapsella ja tukka silti märkänä. Ihanan helppoa olisi niin vähän pukea, ja nopeaa!! Itsellä aina ulkona hirmu vaatetus, lapsen kanssa tulee aina niin kylmä.
 
Meidän 1-v. poika on myös kuumaverinen ja haluaisi olla mieluiten munasillaan; juoksee karkuun kun näkee vaipan lähestyvän. :grin Voin hyvin kuvitella, että vähän isompana ei enää suostu pitämään vaatteita päällä. Sama sääntö on kuitenkin meillä kuin Suskillakin, että kalsarit pysyy jalassa. Ei kiitos jarrujälkiä sohvaan! :wtf:
 
Meidän 1-v. poika on myös kuumaverinen ja haluaisi olla mieluiten munasillaan; juoksee karkuun kun näkee vaipan lähestyvän. :grin Voin hyvin kuvitella, että vähän isompana ei enää suostu pitämään vaatteita päällä. Sama sääntö on kuitenkin meillä kuin Suskillakin, että kalsarit pysyy jalassa. Ei kiitos jarrujälkiä sohvaan! :wtf:

Hei meillä ihan sama!!! 1,5v neiti riisuu itsensä täysin jos saa siihen mahdollisuuden (esim kun oon vessassa tai tekemässä jotain muuta että en sen riisumistalkoita huomaa!!!) vaippa on kyl ihan kamaluus hänelle mutta ei kyllä potallekkaan suostu... pissii ennemin matolle:/ kaikilla muilla lapsosilla kyllä vaatteet pysyy päällä mut ei tällä kyseisellä neidillä?!
 
Hei meillä ihan sama!!! 1,5v neiti riisuu itsensä täysin jos saa siihen mahdollisuuden (esim kun oon vessassa tai tekemässä jotain muuta että en sen riisumistalkoita huomaa!!!) vaippa on kyl ihan kamaluus hänelle mutta ei kyllä potallekkaan suostu... pissii ennemin matolle:/ kaikilla muilla lapsosilla kyllä vaatteet pysyy päällä mut ei tällä kyseisellä neidillä?!

Ei meidänkään poika suostu istumaan potalla, ei vaikka tarjoaisi siihen mitä leipää ja sirkushuveja. Pienempänä saattoi tehdäkin sinne jotain kun ei päässyt minnekään, mutta nyt sinkoaa saman tien karkuun ja pissaa vaikka verhon taakse, jos ei itse ole tarpeeksi nopea. Ihana kuulla että ei olla ainoita! o_O

Anteeksi nyt, kun keskustelu lipsahti jo pottailun puolelle. :angelic:
 
Lapsuudestani muistan vanhempieni olleen nudisteja. Kekkaloivat kelteisillään jopa omakotitalomme pihalla. No, mitä isommat edellä sitä pienemmät perässä. Itselläni on nudistivaihe kestänyt jo 30vuotta, eikä loppua näy :grin Kotiovesta tullessa vaatteet vain katoavat!
 
Takaisin
Top