Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä ehkä nt-ultra jo tehty ja muillakin jo nurkan takana. Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Oli ihana kätilö ultraamassa ja kysyi saako veikata. Veikkasi poikaa. (Samalla muuttui myös viikosta 12+4 viikkoon 13+3 ja siirryin tuolta joulukuisten puolelta tähän marraskuisten keskusteluun).
Meidän nt-ultrassa kysyin kätilön mielipidettä siitä, näkiskö hän kumpi nub-teorian mukaan on tulossa ja hän vastasi ettei muka olisi koskaan kuullutkaan tämmösestä teoriasta ja ettei "mitkään tuommoiset ole totta" 😅😅 Oli kyllä aika outo kokemus, koska miten olisi edes mahdollista ettei kätilönä työskentelevä henkilö olisi koko teoriasta koskaan kuullut.
 
Meidän nt-ultrassa kysyin kätilön mielipidettä siitä, näkiskö hän kumpi nub-teorian mukaan on tulossa ja hän vastasi ettei muka olisi koskaan kuullutkaan tämmösestä teoriasta ja ettei "mitkään tuommoiset ole totta" 😅😅 Oli kyllä aika outo kokemus, koska miten olisi edes mahdollista ettei kätilönä työskentelevä henkilö olisi koko teoriasta koskaan kuullut.
Meillä kommentoi kätilö vähän vastaavanlaisesti, josta syystä ei ottanut kantaa ko. teoriaan tai sukupuoleen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: itse olin munaskuukkelit näkevinäni kun ultrasi "pyllyn alta", mutta ei lapsi paikallaan pysynyt niin kauaa että olisi kunnolla kerennyt tuijotella ja spekuloida. Kuvistakaan joita sain ei näe nubia kuin ehkä yhdessä, mut sen perusteella vähän poikaa veikattu. En laita rahoja kumpaankaan silti, ei edes mikään sisäinen intuitio kerro mitä on tulossa. 5 viikkoa pitäis vielä jaksaa oottaa, haluan kyl ehdottomasti tietää kumpi tulossa 🫠
 
Meilläkään ei ultraaja ottanut mitään kantaa vaan sanoi että genitaalit on 12 viikolla vielä sen verran turvoksissa, ettei voi vielä millään tunnistaa sukupuolta. Itse olin kanssa näkevinäni pojan vehkeet mutta saattoihan se tosiaan olla turvotusta tai napanuora jalkovälissä. Noh, rakenneultrassa sitten varmaksi näkee.
 
Takaisin
Top