Nt-ultra

Mulla on kanssa sellainen tunne, että joudutaan jatkotutkimuksiin, vaikka ultrassa näytti kaikki hyvältä ja niskaturvotus vain se 1 mm. Mä oon kuitenkin sen verran iäkäs (39), että jo se nostaa riskiä. En edes huomannut kysyä kuinka kauan kestää, että soittavat tai saa sen kirjeen. No ei auta kuin odottaa.

Kesäkuisista huikkaan, että mulle tuli soitto jatkotutkimuksiin nt-ultrasta seuraavana päivänä. Eli aika nopsaa vissiin soittavat jos riskiluku hälyttää.
 
Meil oli tänään ultra ja kaikki hyvin:Heartpink! Olipa helpotus! Pikkutyyppi huiski siellä käsillään ja hengaili jalat ristissä :happy:. Koko vastasi 12+6, eli päivän ero aiemmin arvioituun. Niskaturvotus oli normaali ja lopullinen riskiarvio tulee kahden vkon kuluessa (mikäli on kohonnut riski).
 
Ultra takana ja kaikki hyvin, pikkukaveri 6,7cm ja laskettu aika 11.8. Niskaturvotus 1,2mm mikä kätilön mukaan normaali ja hiukan keskivertoa alhaisempi, viikon kuluttua tulee labrakokeen tulokset. Pikkuinen oli todella aktiivisella tuulella vilkuttelemassa, potkimassa ja kääntyilemässä koko ajan ylösalaisin mistä ultraaja innostui antamaan 6 ultrakuvaa mukaan :)
 
Täälläkin tänään ollut nt-ultra ja kaikki pienellä hyvin :) Hän oli eka pää alaspäin ja sitten kieltäytyi asettumasta sopivaan kuvauskulmaan, mutta kaikki tärkeät jutut saatiin katsottua. Niskaturvotus 1,5 eli kuulemma normaali ja kädet ja jalat löytyi :) Laskettu aika pysyi samana eli tänään rv 12+2, ultrallakin katsottuna :) Nyt taas pystyy hetkeksi hengähtämään, kunnes keksii uusia huolenaiheita :rolleyes:
 
Mulla oli ultra 1.2. ja siellähän potki oikein virkeä pikkukaveri. Tuolloin oletettiin viikkoja olevan 12+6, kätilö ultrasi ja mittasi monta kertaa ja siellähän polski reilun viikon isompi sikiö. Laskettu aika muuttuikin 8 päivää aiemmaksi. Niskaturvotusta oli vajaa 2mm ja jännityksellä odotellaan sikiöseulan tuloksia. Muuten kaikki hyvin; vatsalaukku, pissarakko, munuaiset, pään perhoskuvio (aivot) löytyi. Istukka paikannettiin etuseinään.
 
Pahoittelut Rintta!

Oi voi, meillä olis huomenna kans edessä ultra. Hirvittää jo valmiiksi.
 
Takaisin
Top