Nt-ultra

Täällä kans huomenna ultra .. jännittää niin pirusti.. joitaki kuukausia sitten np ultrassa selvis keskenmeno, sikiö oli jo kylläkin useita viikkoja sitten kuollu. Nyt ainaki elossa kun dopplerista löydän aina selkeästi sydänäänet, mutta nyt pelko on muuttunu, että onko kaikki hyvin.. Ja viimeeks oli varhaisultra 6+9 nyt myös ja sama np ultrassa. Viimeeks 12+1 ja nyt taas. Tänään vasta tajusin että miten tämäkin näin sattui, nous kyllä karvat pystyy. En haluis olla pahanilmanlintu, mutta jotenki pelottaa että minä olen se ensimmäinen joka tänne huonoja uutisia kirjoittelee np ultraa liittyen :'( :sad001
 
Vauhtihirmu, tuota pelkään myös että onko kaikki normaalisti ja onko sikiö edes elossa kun itse en eilen saanut dopplerilla sydänääniä kuuluviin. Aiemmin olen kyllä saanut. :sad001
Toivotaan että kaikki olisi hyvin. Tule kertomaan kuulumiset ultran jälkeen. :)
 
Mä niin toivon sydämmeni pohjasta et me kaikki saatais vauvat elokuussa syliin :Heartred

Must on kamalaa lukea näitä tarinoita keskenmenoista ja varsinkin jos on yritetty muutenkin lasta pitkään. En voi ees kuvitella miltä se tuntuis. Ootte kyllä huippu voimakkaita naisia kaikki !
 
Mulle ei oo vielä tullu nt-ultraan aikaa.. tänään 10+2.. toivottavasti tulis pikaseen, et mies sais vapaata järjesteltyä itelleen jot pääsis mukaan.
 
Pallomameli, jos rv.11 mennessä ei ole postista tullut kutsua ultraan soittaisin itse synnäriin kysyäkseni, tässä odotuksessa kävi niin ja selvisi että rv.9 aikaan olivat postittaneet kirjeen ajoista joka ei vieläkään ole postin toimesta tullut perille! Ensi viikon ke itsellä ultra jolloin rv.12+3 :)
 
Meille varattiin nt-ultra-aika tänään neuvolakäynnillä. Se on 21.2. jolloin viikkoja 13+1. Verikokeissa käyn ens viikolla 10+0.
 
Noniin, postilaatikossahan se oli kutsu odottamassa.. 16.2. Klo 9.00 on nt-ultra. Mulla silloin 13+2.. eiks toi mee aikas hilkulle, vai mikä se yläraja oli?
 
13+6 on yläraja. Minullakin menee melko lähelle sitä. Ens maanantaina ultraan, 13+3 on tuolloin.
 
Tänään pääsi varaamaan ajan kun lähete näkyi netissä, neuvola jättänyt taas kaiken hilkulle. Kolme päivää oli enää valittavissa ennen 13+6. Tän lapsen kanssa joutuukin näköjään käydä neuvolat ja ultrat yksin :/ 8.2. aika
 
Hiukan ärsyttävää kun omakannassa näkyy et mun NIPT on jo lausuttu mut eivät voineet sit tänään soittaa kun sanoivat et tulos tulee maanantaina. Miten niin oon malttamaton
 
Nonyt on np ultra ohi! Itkin niin paljon, aluks pelosta sit jännityksestä ja lopuksi ilosta, että mahtoi tädillä olla vaikeeta työskentelee kun toinen hytkyy ja parkuu koko ajan. Turvotusta ihasti vaan 0,6mm ja nenäluu löytyi helposti! Kaikki oli muutenkin niin hyvin kun vain voi olla ultraajan sanojen mukaisesti. Oli kylläkin 2 päivää pienempi mitä pitäisi, mutta kuulemma jos ollut esimerkiksi pikkasen kyykyssä niin ne 0,2mm jo vaikuttaa tulokseen, että et hätää :) nyt uskaltaa alkaa iloitsemaan ! :)
 
Käytiin viime viikolla nt-ultrassa.Siellä pieni oli reipaasti liikkumassa ja kaikki oli hyvin.Koko vastasi täysin laskettuaikaa. Hiukan ikävää oli ultrassa se että ultraaja oli kiireinen ja aika hutiloiden napsi kuvat.Sekä muutenkin vaikutti todella nihkeältä.Esikoiseen verrattu selkeästi huonompi laatuiset kuvat.Silloin ultraus kesti yli 30min nyt n.10min.
 
Meillä oli tänään nt-ultra. Vauva vastasi viikkoja 12+6 (neuvolan laskujen mukaan 12+4), nt-mitta 1 mm ja lääkärin mukaan kaikki näytti normaalilta. Seulojen tulokset tulee kirjeitse jos ei niissä ole mitään ihmeellistä, soittavat jos on jotain hämminkiä. Nyt voi hengitellä ja iloita ainakin hetken, ennenkuin keksin uuden murehtimisen aiheen :).
 
Eilen kävin nt-ultrassa ja kaikki hyvin! Pikkuinen vastasi viikkoja 12+6, eli 4pv pienempi kun neuvolassa arvotun lasketun mukaan, mut ei vaihdeta aikaa. Vähän sai houkutella pikkuista liikkumaan, yskiä, juoda pillimehua, töniä yms. kun ei meinattu saada hyvää kuvakulmaa kaikille mitoille. Kohtu on taakse kallellaan, mikä ei ainakaan auttanut asiaa. Ultrattiin sekä päältä että sisältä että saatiin kaikki tarpeelliset tiedot.

Nyt sitten odottelen seulan riskilukuja, fiilis on et 'jäädään kiinni', sillä vaikka ultrassa oli kaikki hyvin (turvotus 1,4mm), niin veriarvot olivat kovin pienet... Noh, terkka soittelee tänään asiasta enemmän.
 
Mulla on kanssa sellainen tunne, että joudutaan jatkotutkimuksiin, vaikka ultrassa näytti kaikki hyvältä ja niskaturvotus vain se 1 mm. Mä oon kuitenkin sen verran iäkäs (39), että jo se nostaa riskiä. En edes huomannut kysyä kuinka kauan kestää, että soittavat tai saa sen kirjeen. No ei auta kuin odottaa.
 
Takaisin
Top