Nt-ultra

Mulla on nt-ultra 23.1 :) en tiiä kumpi jännittää enemmän se, vai huominen hammaslääkäri :D
 
Miten meni? :--) lähes yhtä innoissaan näitä muiden ultrakuulumisia odottaa kuin omia :D

Ihanaa kun kysyt! :Heartred Hyvin meni, kaikki kunnossa ja niin kuin pitääkin.

Kysyin ensimmäiseksi et pitääkö rakko olla tyhjä vai täynnä kun oli jo kova hätä :D Parempi kuulemma kun on tyhjä.

Vatsan päältä ultrattiin ja siellä DudeDudette huitoi menemään :) Aika tarkkaan 5cm oli pää-perämitta ja vastasi 11+6. LA olis sen mukaan 3.8. mutta koska olen lähes 100% varma hedelmöittymis ajankohdasta, niin menen sen mukaan että olis 11+1 tänään.

Saatiin kaikki selville helposti ja niskaturvotus oli 1.2 eli hyvä tulos. Verikoetuloksia ei vielä ollut selvillä, viikko sitten kävin labrassa.

Yhteisseulonnan tuloksia odotellessa (ultra+verikoe) voi kuulemma mennä parikin viikkoa ja jos ei kuulu niin sitten aletaan etsimään, minne kirje kadonnut. Vähän huvitti tää ennakkovaroitus :D Itsellä onneksi Netposti käytössä, toivon että kilahtaa sinne jossain vaiheessa.

Käynti kesti noin 30 minuuttia ja kaikin puolin oikein onnistunut ultra :Heartred
 
Nt-ultra 22.1. jolloin viikot 12+4. Lievästi sanottuna pelottaa, koska on jotenkin todella varma fiilis ettei kaikki ole hyvin..
 
Meillä ultra huomenna. Vähän alkaa jännitys nousta mutta onneksi mies pääsee mukaan :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: hme
Muunmuassa, miksi on sellanen olo? :oops:

Valitettavasti en voi täällä sanoa enempää, mutta pari päivää sitten jouduin kokemaan jotain sellaista, etten vain usko kyytiläisen selvinneen. Tällöin vatsaan tuli erittäin kova kipu. Seuraavana päivänä kun olin siinä kunnossa että lääkäriin olisin kyennyt menemään, kipu oli laantunut. Tässä kohtaa totesin, että peli on jo menetetty jos on, eikä asialle voi enää tehdä mitään. Joten päätin suosiolla odottaa ultraan ja katsoa miten kävi.
 
Valitettavasti en voi täällä sanoa enempää, mutta pari päivää sitten jouduin kokemaan jotain sellaista, etten vain usko kyytiläisen selvinneen. Tällöin vatsaan tuli erittäin kova kipu. Seuraavana päivänä kun olin siinä kunnossa että lääkäriin olisin kyennyt menemään, kipu oli laantunut. Tässä kohtaa totesin, että peli on jo menetetty jos on, eikä asialle voi enää tehdä mitään. Joten päätin suosiolla odottaa ultraan ja katsoa miten kävi.

Voi, kuullostaa pahalta mutta älä menetä toivoa! ♥ itsellä oli viime viikolla (10+1) runsasta verenvuotoa jolloin myös olin aivan varma, että se meni kesken. Mutta kaikki olikin hyvin. Pessimistinä jotenkin pelkää kaikkea liikaaki, tiedän sen. Mutta pidetään peukut pystyssä että murehdit suotta ♥
 
Kiitos :Heartred onneksi tässä ei oo enään kun muutama päivä että saadaan varmuus. Vaikkei vuotoa ollutkaan, niin vatsaan kohdistui sen verran kovia iskuja, ettei toiveet ole kovin korkealla. Tulen tänne kyllä heti maanantaina ilmoittelemaan mitä löytyi.
 
Kiitos :Heartred onneksi tässä ei oo enään kun muutama päivä että saadaan varmuus. Vaikkei vuotoa ollutkaan, niin vatsaan kohdistui sen verran kovia iskuja, ettei toiveet ole kovin korkealla. Tulen tänne kyllä heti maanantaina ilmoittelemaan mitä löytyi.

Jospa pieni on kuitenkin ollut niin suojassa vielä lantiossa että olisi säästynyt pahimmilta iskuilta :Heartred kuulostaa hurjalta ja oon todella pahoillani mitä sitten ikinä onkaan tapahtunut! Voimia uutisten odotteluun!
 
Voi ei, kuulostaa rankalta Muunmuassa :sad001 Toivottavasti masussa on kuitenkin kaikki hyvin, onneksi ei tarvitse kuin pari päivää enää odotella varmistusta :)
 
Ultra takana. Viikko tultiin lasketusta taaksepäin mutta se oli ihan odotettua. Eli la 5.8 niinkuin taitaa jo listauksessa ollakkin.

Vilkas pieni kaveri siellä oli ja turvotusta ei ollut nimeksikään. Hienoa että alustavasti kaikki kunnossa. Tulokset lähtee vielä Kuopioon tarkasteltavaksi kyllä.

Mutta kaiken kaikkiaan olo helpottunut ja onnellinen!
 
Meillä oli kans np-ultra tällä viikolla. Kaikki oli kunnossa ja tyyppi liikkui hirmusesti. Niskaturvotusta 1 mm ja nyt tuli netpostiin kirje, että ei ole downin syndroomaa. En sitten tiedä niistä muista, tuleeko niistä vielä joku erillinen ilmoitus...? Sairaalalla oli laskettuna aikana heinäkuun loppupuoli, kun tiedoissa oli vielä se menkoista laskettu 28 päivän kierto, mikä siis heitti 1,5 viikolla ja oli tiedossa jo varhaisultrassa ja neuvolassa. Mutta nyt siis virallisiin papereihin tuli lasketuksi ajaksi 4.8. mikä vielä aikaistui mun omista laskuista.
 
Ultra takana. Varhaisultrassa tosiaan löyty kaksoset, ja tässä on ollut kuukausi aikaa iloita kahdesta lapsesta. Nyt sitten todettiin että toinen on menehtynyt. Elossa oleva täydellisen normaali, 12+4, mutta en pysty mitenkään iloitsemaan siitä tällä hetkellä.
 
Puuroakananmunalla, otan osaa :'( mutta onneksi yksi täydellinen on siellä :Heartred kyllähän noi kaksoisraskaudet on aina paaljon isompi riski ja näin käy yllättävän usein.. eihän se nyt lohduta yhtään, mutta voit sitten tätä yhtä rakastaa kahden edestä :Heartred
 
Aiemmin kyselin täällä koska muut saaneet ultra-ajat postissa vai pitikö itse varailla. Edellisissä raskauksissa tullut ajat kirjeitse ilman ajanvarausta mutta nyt soittelin synnärille kun rv.11 eikä vieläkään ajat tiedossa. Sanoivat että aika 31.1 ja että ovat lähettäneet siitä kirjeen 12.1 mutta posteljooni ei vaan tuonut kirjettä perille. Hiukan piti tarkistella onko tosiaan 31.1 kun edellisessä raskaudessa joka päättyi keskenmenoon oli sama päivämäärä rakenneultralle. Nyt kuun loppua odotellen ja taaperoille ultran ajaksi hoitopaikkaa järjestellen :)
 
Puuroakanamunalla, osanotot toisen pienen menehtymisestä. Voin samaistua sun fiiliksiin... nyt pitää vaan koittaa tästä toisesta löytää ilonaiheita ja surra rauhassa toista. :Heartred
 
Osanotot Puuroakanamunalla! Varmasti raskasta jos ehti jo tottua ajatukseen kahdesta...

Tekee pahaa iloita itse kun muilla on huonoja uutisia, mutta tänään ultrassa todettu että meidän pieni voi edelleen hyvin vaikka iso riski vahingoittumisesta oli :Heartred viikkojen piti olla 12+4 varhaisultran perusteella, mutta nyt mitattiin monta kertaa ja päädyttiin viikkoihin 13+4. Eli laskettu aika muuttui 2.8. -> 26.7. näillä tiedoilla sitten kiitän kaikkia tukemisesta ja hyppään tuonne heinäkuisten ryhmään!
 
Osanotot Puuroakananmunalla :sad001:sad001

Muuamuassa, hienoa kuulla että kaikki oli hyvin :Heartred hyvää jatkoa heinäkuisiin :)
 
Takaisin
Top