NT-ultra

Mulla osui sama päivä samoilla viikoilla :) kauheen pitkä aika!

Ne on kattonu siellä et jaahas... näille laitetaan tää sama... :D Meettekö Jorvii? Meillä aika 10 jälkee muistaakseni.
 
Ne on kattonu siellä et jaahas... näille laitetaan tää sama... :D Meettekö Jorvii? Meillä aika 10 jälkee muistaakseni.

Joo, Jorviin :) meillä on vasta klo 14 jälkeen. Rakenneultra on sit 15.11., milloin teillä?
 
Joo, Jorviin :) meillä on vasta klo 14 jälkeen. Rakenneultra on sit 15.11., milloin teillä?

Harmi, oltas voittu heittää yläfemmat :D

Rakenne on pe 10.11., miksköhän tuo 5:n päivän heitto tuossa...
 
Tietääkö kukaan voiko nt ultrassa saada tietää sukupuolen? Kuulin tänään et voi olla mahdollista ja innostuin :dummy1::dummy:
 
Meillä kätilö nt-ultrassa sanoi, että on niin epävarmaa vielä tuossa vaiheessa (kait ne sukuelimet näyttää suht samalle alkuvaiheessa, ellen väärin ymmärtänyt?), niin ei halunnut lähteä arvailee. Oon kyllä kuullut niitäkin tarinoita, että on saatu jo nt-ultrassa tietää sukupuoli.
 
Teoriassa mahdollista mutta koska se on niin epävarmaa niin ei sitä kätilöt kerro. Kättärillä tehtiin jossain vaiheessa jopa linjaus että edes rakenneultrassa ei kerrota sukupuolta kun se oli aiheuttanut jotain konflikteja.
 
Meillä oli tänään ultra. Siellä se meidän masukaveri heilutteli etusormea ja päätä nyökytteli tomerasti. Niin reipas oli alussa liikkumaankin ettei kone saanut sykettä laskettua, mutta rytmi oli muuten hyvä korvakuulolla laskettuna [emoji1] Turvotusta taisi olla 1,4 ja pituutta jotain 7,1-7,4 cm. Nyt siis viikot 13+3.
Rakenneultra sitten 24.10. Huomenna voikin jo sanoa, että ensi kuussa [emoji4]
 
Mun ystävälle oli kerrottu nt-ultrassa sukupuoli, kun oli niin selkeästi käynyt jo siinä vaiheessa ilmi. Näin itsekkin kuvat ja niistä ei voinut kyllä erehtyä. Todella harvoin kyllä näin käy, mutta jos esim kehitys on jo arvioitua pidemmällä tai sikiö muuten vaan kehittyneempi jo, niin silloin voi jo näkyä. Muistelen että heillä oli hieman epävarmaa la suhteen, kaverin mielestä la olis ollut jo aikaisemmin mitä neuvolan laskujen mukaan ja ultrassa vastasi hieman isompaa, mutta la ei muuttunut ja lapsi syntyi 5pv ennen la, eli on voinut olla 1-2viikkoa jo pidemmällä ja sen takia sukupuoli erottui selkeämmin.
Mä yritin nt-ultrassa tiirailla että vilahtaako sellainen asento missä vois jotain näkyä, mutta en kyllä erottanut. Esikoisen rakenneultrassa osasin katsoa häpyluusta kolon ja näin että tyttöhän siellä, ennen kuin kätilö kysyi halutaanko tietää.
 
Maanantaina päästään viimein NT-ultraan, jännittää! :D Nähdään ensimmäistä kertaa pikkuinen. Samalla kuitenkin miettii, että onkohan siellä edes ketään. :sad001 Te ketkä olette olleet jo ultrassa, kuinka kauan teillä meni aikaa siihen? :)
 
Meilä meni ainakin puoli tuntia, ellei ylikin kun ei meinannut millään kääntyä mittoja varten.
 
Mulla eka ultra 13.9, 8.00 aamulla :arghh: tunti menee matkaan ja ongelma on et mitä mä teen tän 1v 3kk kanssa.. ei oo ollu ku isällä hoidossa ja se on töissä.. toki jos joku kaveri pääsis mukaan ja kattois ultran ajan käytävällä... mut en oo raskaudesta kertonu ku muutamalle...
 
Mulla eka ultra 13.9, 8.00 aamulla :arghh: tunti menee matkaan ja ongelma on et mitä mä teen tän 1v 3kk kanssa.. ei oo ollu ku isällä hoidossa ja se on töissä.. toki jos joku kaveri pääsis mukaan ja kattois ultran ajan käytävällä... mut en oo raskaudesta kertonu ku muutamalle...

Höh, joo tuo on kyllä vaikee kun ei ole ketään kelle antaa hoitoon. Meillä oli nt-ultra päikkäriaikaan, joten saatiin ottaa lapsi rattaissa mukaan nukkumaan huoneeseen, niin mieskin pääsi mukaan. Sattuu onneks rakenneultrakin samaan aikaan, niin saa vaan toivoa että sinnekin mies pääsee, jos lapsi vaan suostuu taas nätisti nukkumaan. :) mä jo nyt mietin että mihin esikoinen menee synnytyksen ajaksi.:arghh:
 
Takaisin
Top