Nt-ultra

Aamulla käytiin nt-ultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin! Pikkuinen siellä nukkui ja kätilö hieman herätteli häntä painelemalla kohtua hellästi ja siitäpä se vauhti sitten alkoi. :joyful: Ihana oli nähdä taas pikkuinen ja tällä kertaa päästiin kuuntelemaan sydänääniäkin. Niskaturvotus oli 1,25 mikä on ok. :p Viikon päästä soittavat seulatuloksista, jos on jotain erikoista.

Pikkuinen vastasi kokonsa puolesta viikkoja 13+0. Menkkojen poisjäännistä laskettuna oon nyt rv 12+5 ja noilla viikoilla mennään etiä päin edelleen. Laskettu aika on 29.11.2017 eikä 1.12.2017 kuten aluksi laskeskelin pidemmän kierron mukaan. Saapi nähdä sitten kumman kuukauden puolella vaavi syntyykään. :Heartred

Seuraava neuvola tervedehoitajalle on 12.6. ja rakenneultra äitiyspolilla 19.7.
 
Niin ja ultra tehtiin alakautta. Onko muuten muilla ollut ultran jälkeen kipuilua alavatsassa? Mulla on ja tuntuu ikävältä. :inpain: Aattelin täällä kysyä ensin sen sijaan, että soittaisin neuvolaan. Jos vaikka kohtalotovereita löytyisi ennenkuin alan huolestua. :p
 
Täällä oli tänään eka ultra ja kaikki hyvin ❤️ Voi luoja mikä helpotus! Ollut hirveä pahoinvointi ja todella masentunut sen takia. Välillä usko mennyt ja tuntunut että ei tulla mahassa taida edes mitään olla. On ollut liikaa aikaa miettiä asioita sängyn pohjalla. Ensimmäinen tulossa ja jännät paikat. Nyt tämä alkaa vasta tuntua todelta
 
Iiik viikon päästä nt-ultra! Pelottaa jännittää! Kumpa kaikki olisi vielä hyvin :Heartred neuvolan 28 päivän mukaan olisi 12+1 mutta varhaisultran mukaan n. 11+5 :)
 
Niin ja ultra tehtiin alakautta. Onko muuten muilla ollut ultran jälkeen kipuilua alavatsassa? Mulla on ja tuntuu ikävältä. :inpain: Aattelin täällä kysyä ensin sen sijaan, että soittaisin neuvolaan. Jos vaikka kohtalotovereita löytyisi ennenkuin alan huolestua. :p

Mua vähän kivisti, kun kätilö aika pitkään joutu herättelemään nukkuvaa pikkuista. Tai silleen tuntu vähän ikävältä ja epämiellyttävältä. Meni jottain tunnissa parissa pois. Muoks. mulla tehtiin siis tosta vatsan päältä.
 
Nt-ultra ohi! :)
Erittäin vilkas kaveri, heilutteli käsiä ja jalkoja vimmatusti! Ultraajaakin hymyilytti!

Vastas vähän isompaa ja lasketun ajan kanssa ollu vähän epäselvyyttä, niin vaihdettiin nyt vastaamaan tätä ultran tulosta eli 1.12 :)
Niskaturvotusta oli 0,8mm eli tosi hyvä.
 
Nt-ultrassa kaikki hyvin! Vastasi hyvin viikkoja, eli la on se 3.12 ja viikkoja tänään 12+2. Kaikki näkyi mitä tässä vaiheessa voi ja kuuluu näkyä ja niskaturvotus normaali. Oli tosi liikkuvainen vauvanalku ja sydän pompotti 160 kieppeillä. Imi välillä peukkua ja aukoi suuta ja heilui joka suuntaan :) Tuli suuri helpotus :) :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Meillä kans oli tänään ultra ja kaikki hyvin :happy:
Tyyppi liikuskeli paljon ja suoristeli käsiä ja jalkojaan. Niskaturvotus normaali. Pari päivää vanhempi mitä laskettu, mutta la pysyy samassa 4.12. Ultrattiin vatsan päältä ja hyvin näkyi. Syke 150 kieppeillä. Nyt hymyilyttää, kun eilen vielä mietti, että onko siellä kukaan edrs elossa.
Onnea myös muille hyvistä ultravastauksista!
 
Minullakin hyviä ultra kuulumisia tältä päivältä. Vilkas kaveri oli masussa ja ensin ulrattiin mahan päältä. Kätilö ei kuitenkaan onnistunut mittaamaan kunnolla ja ulrattiin myös alakautta.

Vastasi hiukan pienempää mitoiltaan ja lasketuksi tulikin nyt 11.12 kun neuvolan mukaan oli 5.12. Niskaturvotus 0.6mm. Kyllä on ihanan huojentunut olo :happy:.
 
Täällä Nt-ultra ohi. Kyllä jännitti!! Kaikki näytti hyvältä, niskaturvotus kuulemma ok, soittavat viikon sisällä jos verikokeissa jotain hälyyttävää. Siellä pikkukaveri kovasti liikkui ja huitoi nyrkeillä ja välillä tunki nyrkkiä suuhun. :) Oli hurjaa nähdä ne liikkeet!! Vilkas kaveri, sanoi ultraava hoitaja. Huh, että voikin olla helpottunut olo! Nyt aion nauttia raskaudesta kirjaimellisesti täysin rinnoin, kun pahoinvointikin on jäänyt pois! Laskettu onkin jo 30.11. Olin vissiin ite laskenut alunperin väärin..
 
Mulla on nt-ultra huomenna aamulla ja jännittää hirveästi! Pelottaa, että kaikki ei olisikaan kunnossa, toisaalta välillä on ihan luottavainenkin olo.
 
Mulle varattiin aika nt-ultraan 2.6 mut jouduin siirtämään, uusi aika on 5.6
 
Ihana, että tän päivän nt-ultrat menny hienosti kaikilla:joyful:
Mulla ainakin niin hyvä fiilis ultran jälkeen, ehkä tästä raskaudesta uskaltaa iloita jo :) olokin on tänää ollut hyvä!

Tsemppiä muillekin ultraan :) jännitys kuuluu asiaan, mua ainaki jännitti ihan hirveesti!
 
Onnittelut kaikille hyvistä kuulumisista!
Mullakin oli tänään nt-ultra ja kaikki hyvin. Peukkua pieni siellä imeskeli. Koko vastasi viikkoa isompaa kuin alkuraskauden ultran perusteella odotettiin ja la siirtyi samaksi kuin menkoista laskettuna eli 28.11. Minulle verikokeiden tuloksista soitetaan kuulemma vain, jos niissä jotain hälyttävää. Normaalista ei tule mitään ilmoitusta.
 
Minullakin oli tänään ultra. Kaikki oli hyvin. :):Heartred Ultraava hoitaja oli aivan ihana, ja naureskeli kovasti pikkuiselle, tuli itselle hyvä mieli. Niskaturvotus oli 0.9. Ei tosiaan meinannut pieni kääntyä kuvaan oikein päin jotta olisi saanut turvotuksen mitattua, joten jouduin pariin kertaan hölskyttelemään lantioita jotta hän pyörähtäisi siellä. :joyful: Kyllähän se toimi! :)

Niin ja nelisen päivää vanhemmaksi arvioi tyypin, mutta pidämme lasketun ajan samana. :)
 
Muokattu viimeksi:
Noista verikokeista sen verran, näkyykö se trisomian tulos omakannasta? Mulla muut tulokset näkyy paitsi se, tosin siinä testissä taitaa mennä pidempään¿
 
Tänään oli nt-ultra ja kaikki hyvin! Sintti nukkui aluksi, mutta heräsi nopeasti ja alkoi potkutella ja käsiä viuhtoa :). Niskaturvotuksen lukemaa en tiedä, mutta kätilö sanoi että on normaali, eikä mittauslaite hälyyttänyt. Huojentunut olo!

Oho eiku edit: äitiyskorttiin oli kirjoittamu turvotuslukemaksi 0,92mm.
 
Takaisin
Top