nt-ultra

b4dd13bd733011a1327d44dafdc8071e
 
Otettiin multa ne testit, kävin ne tarkistamassa omakannasta.

Millaiset arvot teille tuli S-PAPPA ja S-hCGBV/D??

Mulla tuo S-PAPPA taitaa olla ihan ok, mut tuo toinen on TOSI alhainen.. Mistä se kertoo? :anyone
 
Outoa että espoosta löytyy monia eri käytäntöjä. Tai sitten mun neuvolatäti vaan unohti ne purkit..

Vaikka kuinka yrittää muistella miten ekassa raskaudessa toimittiin niin ei vaan muista. Noita lääkärissä ja neuvolassa juoksemisia on niin paljon että menee sekaisin mitä tehtiin missäkin vaiheessa

Voihan se olla että unohtikin, mut tuo pissanäyte on onneks sellainen et voidaan ottaa millon vaan joten sikäli aivan sama, kunhan seulonnat tulee otettua oikeeseen aikaan :-)
 
Otettiin multa ne testit, kävin ne tarkistamassa omakannasta.

Millaiset arvot teille tuli S-PAPPA ja S-hCGBV/D??

Mulla tuo S-PAPPA taitaa olla ihan ok, mut tuo toinen on TOSI alhainen.. Mistä se kertoo? :anyone

Mäkin oon käyny kattomassa noi omakannasta, ei pitäis koska tulee vaan lisästressiä, mulla kanssa s-pappa ok, mutta tuo hcgbvd on taas keskimääräistä korkeampi, mä kävin seuloissa vasta 11+2 viikolla, koska näin neuvolasta ohjeistettiin, edellisessä raskaudessa kävin 10+ viikolla...
 
Mulla alhaiset hcg ja papp-a ja oon nyt sikiötutkimuslaitoksessa seurannassa. Jokainen raskaus on erilainen ja ei noita lukuja pidä tuijottaa ja tehdä johtopäätöksiä. Tulee stressattua ihan turhasta..
 
Paljo teillä sitte oli ne arvot?

Tänään ultrassa siis vauva vastasi viikkoja 13+0, mutta menkoista laskettu la pitää. Eli hypätään nyt kolme päivää eteenpäin. Muutan lasketun tonne listaan kunhan saan aikaseksi.

Tuossa kuvassa vauva on ihan isänsä ja esikoisen näkönen. :D Miten voi näin aikasin jo olla?
 
Voihan se olla että unohtikin, mut tuo pissanäyte on onneks sellainen et voidaan ottaa millon vaan joten sikäli aivan sama, kunhan seulonnat tulee otettua oikeeseen aikaan :-)

Oli vissiin joo unohtanut. Ja mä unohdin myös olla käymättä vessassa ennen labraan menoa, eli mönkään meni :D mutta sain välineet mukaan ja käyn vaan heittämässä ne johonkin labraan, niin ei oo iso vaiva onneksi :)
 
Oli vissiin joo unohtanut. Ja mä unohdin myös olla käymättä vessassa ennen labraan menoa, eli mönkään meni :D mutta sain välineet mukaan ja käyn vaan heittämässä ne johonkin labraan, niin ei oo iso vaiva onneksi :)

Okei, no se selittää :-)
Mut joo, se on helppo homma viedä myöhemminkin :-)
 
Näkyykö muilla omakannassa niitä nt-ultraan liittyviä verikoetuloksia, trisomia yms? Mulla kaikki muut tiedot näkyy tuloksineen, verenkuva jne, mutta en löytänyt noiden tutkimusten tuloksia. Sinänsä en tiedolla mitään tee, mutta labra mokasi trisomiaseulan kokonaan ja jouduin käymään uudestaan antamassa näytteen. Ja nyt mietityttää että ei kai siinä nyt kuitenkin mennyt jotain pieleen kun sitä testiä ei näy omakannassa :confused: neuvola on vasta vajaan 3 viikon kuluttua enkä viitsi tämän takia nyt soittaakaan.
 
Meillä on nt-ultra tämän viikon perjantaina, jännittää.. Tähän asti oon pelännyt keskenmenoa, nyt pelottaa että jos kaikki ei olekaan hyvin. Eipä auta kuin toivoa parasta. Tsemppiä kaikille kanssajännittäjille! :)
 
Mä katoin tänään omakannasta, toissa ke oli ultraaika. Aikovat ilmoittaa jos on jotain niin viikon sisällä. Tänään sit rupesin tarkistaan.

Mulla oli noi S-PAPPA ja S-hCG 0.89 ja 1,49. kun joku kyseli.
Mitä muilla?
 
Kuinka matalat teillä oli pappa/hcg?

Mulla oli pappa jotain 970 ja hcg oli vaan 18.5 :sad001 toivottavasti ei tarkoita mitään tuo! Huomenna meillä on tuo ultra niin siellä nyt selvii.. Mut kyllä vähän huolestuttaa tuo hcg, että mitä se meinaa ku noin alhaalla

Ja annoin nää näytteet 10+0
 
Eilen käytiin ultrassa. LA vaihtui, koska vauva olikin suurempi. Arvasin sen kyllä jo etukäteen. :grin Hiukan pistää silti huolettamaan, kun riskilukema oli aika alhainen verrattuna edelliseen lapseen ja sitten taas tuon meidän sydänlapsen kanssa samoilla linjoilla. Toivottavasti ei meinaa mitään. :nailbiting:
 
Mulla on ultra ylihuomenna ja alkaa jo jännittää...
 
Me käytiin tänään ultrassa ja kaikki oli hyvin. :) pikkuinen ei oikein tahtonut esitellä itseään, mutta lopulta kaikki mitat saatiin. Aluksi ultrattiin vatsan päältä, mutta kaikkea ei siitä näkynyt joten myös alakautta katsottiin. Viikkoja tänään 12+2. :)
 
Takaisin
Top