Nt- ja rakenneultrat

Mulla heitti nyt vaan 2 päivää, ja kätilö muutti sen korttiin silti! Viimeksi oli joku 3-4pv eroa, eikä muutettu. Luulin tähän olevan joku vakiokäytäntö, mutta onkin näemmä kätilöstä kiinni. :rolleyes:

Mutta siis ultrassa käyty ja kaikki hyvin, la vaan nyt tosiaan 20.8.
 
Mulla vastas muuten viikkoja mut pään perusteella olis olis ollu 5päivää vanhempi. Sano kyllä että tässä vaiheessa erittäinkin normaalia ja siksi ei muuta laskettua aikaa. Eikä kyllä 5päivää vanhempi voiskaan olla. Mä kun tiedän ihan tarkalleen hedelmöittymisajankohdan ja noin paljoa se ei voi heittää :grin
 
Ultrassa käyty tänään ja mikä helpotus nyt on kun kaikki on hyvin. :love017 Mulla on siis ollut nyt aika lailla normaali olo niin tietysti välillä miettinyt onko kaikki kunnossa. Mutta siellä se pikkuinen vaihteli asentoa ja katseli kättään :love7

Lääkäri sanoi, että on pari päivää edellä ja kuvassa näkyy la 11.8., mutta kun syötti kaikki mitat koneelle ja jtain selitti, että mikä sääntö on että la muutetaan niin tässä ei muutettu, pysyi siis tuo 15.8.
 
Mulla huomenna nt-ultra, jännittää! Beibiä on ultrattu nyt viikon sisään jo neljästi kun oon joutunut pyörimään päivystyksessä runsaiden verenvuotojen takia (istukka siis ilmeisesti vuotaa). Mittoja tms ei kuitenkaan olla vielä katsottu, lähinnä tsekattu liikkeet ja syke. Nyt jänskättää huomisessa että onko jotain istukan toimintahäiriöön viittavaa kasvun hidastumaa tms tiedossa. Pahoinvointi on onneksi antanut vähän osviittaa siitä että hormonit yms taitaa toimia kaikista vuodoista huolimatta. :woot:

Lisäksi jännittää laskettu aika, tähän mennessä kun arviot on olleet aika kirjavia. Ja itsellä ei tosiaan mitään käsitystä hedelmöittymispäivästä. Eikä nää alusta asti mukana olleet verenvuodot oo varsinaisesti auttaneet asiaa. :rolleyes:

Uutisia odotellaan! :happy::happy::pompus:
 
Ultrassa käyty. Vauvalla oli kaikki hyvin, pari päivää myöhemmäksi siirtyi la. :love017

Mutta. Vuoto kohdussa oli lisääntynyt. Nyt sitä oli sekä istukan alla että sikiöpussin ympärillä. Ennuste on huono joskin ei aivan toivoton. Sairaslomaa sain ensi viikolle asti. Päivä kerrallaan mennään. :confused1 Henkisesti tosi raskasta kyllä. Tuntuu siltä että vauva pärjäisi muuten kyllä mutta mun kroppa on pettämässä hänet. :smiley-angry017
 
Paljon voimia ahdistavaan tilanteeseen Jelii! :/
Toivotaan, että kaikki päättyy hyvin! :Heartred
 
Kiitos tsempeistä! :love022 Oon yrittänyt pitää positiivisen mielen mutta näitä päiviä kun se on vaan tosi vaikeeta on ollut nyt enenevissä määrin. Vaan eiköhän tämä tästä. :shy:
 
Voi ei Jelii, hirveästi voimia myös täältä! Enkeleitä pienelle paljon matkaan että pääsis syliin saakka! :Heartred en osaa edes kuvitella miten raastava tilanne vaan odotella miten käy:sad010
 
Heips!
Itse aiemmin täällä vain keskustelua seuranneena, nyt sitä uskaltaa uskoa itsekin ja ottaa osaa keskusteluun !

Nt-ultra takana ja pienellä kaikki hyvin :Heartredhienosti heräsi liikkeelle, mutta yhtä nopeasti palasi nukkumaan (isäänsä tulee :angelic:).

Meillä myös säilyi la 19.8. Toki koko kertoi että viikkoja olisi pari päivää enemmän mitä kierrosta arvioitiin.

Nyt kovasti pohdinnassa kuinka kaiken paljastaisi läheisille :smiley-angelic003
 
Nt-ultrassa käyty. Siellä näkyi 6+0 vastaava möykky, eli tuloksena keskeytynyt keskenmeno. Meille ei elokuista siis tule. Huomenna tyhjennellään, onneks osastolla.

Ei kai auta ku surra, nuolla haavat ja koettaa uudestaan.. Vaik tiedän et nää on hyvin tavallisia ni tää on silti ihan hirveää.. Parempaa onnea teille muille!
 
Nt-ultrassa käyty. Siellä näkyi 6+0 vastaava möykky, eli tuloksena keskeytynyt keskenmeno. Meille ei elokuista siis tule. Huomenna tyhjennellään, onneks osastolla.

Ei kai auta ku surra, nuolla haavat ja koettaa uudestaan.. Vaik tiedän et nää on hyvin tavallisia ni tää on silti ihan hirveää.. Parempaa onnea teille muille!

Voi oon niin pahoillani teidän puolesta! :sad001 Tällästä ei toivoisi kenellekkään!
Paljon voimia jatkoon! :Heartred
 
Kassu, voi vielä näitä uutisia :sad001 Paljon tsemppiä sulle!
 
Kassu, voimia! :Heartred
Jos työssäkäynti tässä tilanteessa tuntuu henkisesti raskaalta, hae saikkua, sekin on ihan tavallista.
 
Muokattu viimeksi:
Nt-ultrassa käyty. Siellä näkyi 6+0 vastaava möykky, eli tuloksena keskeytynyt keskenmeno. Meille ei elokuista siis tule. Huomenna tyhjennellään, onneks osastolla.

Ei kai auta ku surra, nuolla haavat ja koettaa uudestaan.. Vaik tiedän et nää on hyvin tavallisia ni tää on silti ihan hirveää.. Parempaa onnea teille muille!

Voi, otan osaa! Todella pahoillani teidän puolesta! :sad001
Onneksi sun ei tarvi kotona tehdä tyhjennystä. Paljon voimia ja tsemppiä huomiseen!
 
Paljon voimia kassu! Ja tsemppiä tulevaan! :Heartred Nämä on kyllä aina niin hirvittäviä uutisia.
 
Minäkin jään toivottamaan kaikille muille elokuisille onnellista odotusta. :Heartred

Meidän kuopuksemme tuli tänään ulos rv 12+5, pienenä ja täydellisenä. Yhtä hiton rankkaa kokemusta viisaampana aloittelen toipumistani täällä. :angel13
 
Takaisin
Top