Nt- ja rakenneultrat

Mun taas pitää soittaa neuvolaan ja kysyä labrojen tulokset. Huomenna aamusta meen labraan, niin millonhan soittaisi?
 
Joo kyllä mä halusin ne yhdistelmäseulat ,koska haluan tietää valmiiksi jos jonkun näköistä "poikkeamaa" havaittaisiin, vaikka joo eihän tosiaan kaikki jääkkään "kiinni" niissä. Vaikka en keskeyttäisi kyllä hevillä, voisi jotkut tietyt tulokset vaikuttaa päätöksiin ainakin mulla.

Vielä pari päivää välissä ennen ultraa. Mitä lähemmäks mennään, sitä hitaammin tää aika nyt kuluu :bounce
 
Osa tuloksista piilotetaan käyttäjiltä, jotta he eivät googlettelisi tuloksia. Monesti aivan triviaalitkin koetulokset piilotetaan, missä ei ole mitään järkeä.
Tätä vähän ounastelinkin. Mulla on aiemmin kaikki labrat näkynyt tuolla ihan niin kuin minusta pitääkin, mutta nyt näemmä sit parit puuttuu.:shifty:

Ymmärrän kyllä sillain, jos joku positiivinen HIV tulos halutaan kertoa suoraan ihmiselle, mutta esim. nää seulat on vähän eri juttu kuitenkin. Riippumatta mikä se sikiöseulontojen verikokeen tulos on, se ei välttämättä yksinään tarkoita yhtään mitään. :rolleyes:
 
Meillä kanssa yhdistelmäseulat, tänään oli nt ultra 12+1 ja kaikki näytti hyvältä! Pikkuisen sormet ja varpaatkin päästiin näkemään. Kätilö sanoin että niskaturvotustakaan ei ole, mutta verrataan tietty viel veriarvoihin. Jee!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)
 
Aamulla kävimme NT-ultrassa, kaikki näytti hyvältä :cat: Kaveri oli vielä yöunilla kun ruvettiin ultraamaan, kätilön piti vähän häntä tökkiä kun ei mun yskimiset auttaneet :joyful: Venytteli kovasti herätessään. 12+2.jpg
 
Mullakin oli tänään nt-ultra, ja laskettu aikaistui yhdellä päivällä :shy: Niskaturvotus oli 1,2 mm eli normaali, ja kaikki näytti muutenkin siltä miltä pitikin. Nyt kun vielä tulis ne yhdistelmäseulojen tulokset..

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja toivotaan että saadaan tästä eteenpäinkin kuulla vaan näitä hyviä uutisia:Heartred
 
Mulla laskettu aika pysyi samana. Ultra näytti 1 pv aikaisempaa, mutta eivät täällä muuttele muutaman päivän takia. Itse olisin odottanut että ois muutettu myöhemmäksi kun näin on omien laskujen mukaan ja varhaisultrassakin. Mutta ehkä tähän neuvolalaskurilla laskettuun on nyt uskominen :)
 
Mul oli varhaisultrassa päivän pienempi kun neuvolan laskujen mukaan, ja nyt päivän isompi :grin
 
Mulla näytti varhaisultrassa 5 päivää pienempää mutta nyt nt-ultrassa 3 päivää isompaa. Kai tästä tulee joku 5 kg jättiläinen.
 
Meillä varhaisultran mukaan lasketut oli 16.8 ja 14.8, mut nt ultrassa meinas et koon mukaan 12.8 mikä nyt sit jäi. Varhaisultrassa mittaaminen ei ollu kyllä hirveen varmaa kun oli upottautunut kohdun seinämään :angelic: eihän tuo nyt kyllä mitään vaikuta kun ei tiedä tuleeko lapsi edes elokuun aikana :grin
 
Lueskelin omakannasta nt-ultran lausuntoa äsken. Kävin ultrassa viikolla 12+3, mutta siellä tieto että vastaa 13+1. Mutta tätä ei kuitenkaan neuvolakorttiin muutettu, siis laskettuaikaa ja tarkistin vielä että tuo 13+1 merkattu neuvolakorttin tietoihin. Ja varhais-ultrassa sama juttu. Sanoin ekassa neuvolassa omasta kk-kierrosta, että se on lyhyt(ja säännöllinen) ja jos sillä laskisi, ni se menisi juuri tuohon mitä vastaa. Mutta ehkä ne täällä ei sitten takerru muutaman pv heittoon.
 
Lueskelin omakannasta nt-ultran lausuntoa äsken. Kävin ultrassa viikolla 12+3, mutta siellä tieto että vastaa 13+1. Mutta tätä ei kuitenkaan neuvolakorttiin muutettu, siis laskettuaikaa ja tarkistin vielä että tuo 13+1 merkattu neuvolakorttin tietoihin. Ja varhais-ultrassa sama juttu. Sanoin ekassa neuvolassa omasta kk-kierrosta, että se on lyhyt(ja säännöllinen) ja jos sillä laskisi, ni se menisi juuri tuohon mitä vastaa. Mutta ehkä ne täällä ei sitten takerru muutaman pv heittoon.
Aika jännä ettei muutettu, onhan tossa jo useampi päivä eroa! Ite ajattelisin et sillä on henkisesti merkitystä varsinkin sitten kun synnytys lähestyy, että minkä verran lasketusta ajasta heittää. Tai jos joudutaan esim. käynnistämään. :confused004
 
Mulla huomenna nt-ultra, jännittää! Beibiä on ultrattu nyt viikon sisään jo neljästi kun oon joutunut pyörimään päivystyksessä runsaiden verenvuotojen takia (istukka siis ilmeisesti vuotaa). Mittoja tms ei kuitenkaan olla vielä katsottu, lähinnä tsekattu liikkeet ja syke. Nyt jänskättää huomisessa että onko jotain istukan toimintahäiriöön viittavaa kasvun hidastumaa tms tiedossa. Pahoinvointi on onneksi antanut vähän osviittaa siitä että hormonit yms taitaa toimia kaikista vuodoista huolimatta. :woot:

Lisäksi jännittää laskettu aika, tähän mennessä kun arviot on olleet aika kirjavia. Ja itsellä ei tosiaan mitään käsitystä hedelmöittymispäivästä. Eikä nää alusta asti mukana olleet verenvuodot oo varsinaisesti auttaneet asiaa. :rolleyes:
 
Mulla huomenna nt-ultra, jännittää! Beibiä on ultrattu nyt viikon sisään jo neljästi kun oon joutunut pyörimään päivystyksessä runsaiden verenvuotojen takia (istukka siis ilmeisesti vuotaa). Mittoja tms ei kuitenkaan olla vielä katsottu, lähinnä tsekattu liikkeet ja syke. Nyt jänskättää huomisessa että onko jotain istukan toimintahäiriöön viittavaa kasvun hidastumaa tms tiedossa. Pahoinvointi on onneksi antanut vähän osviittaa siitä että hormonit yms taitaa toimia kaikista vuodoista huolimatta. :woot:

Lisäksi jännittää laskettu aika, tähän mennessä kun arviot on olleet aika kirjavia. Ja itsellä ei tosiaan mitään käsitystä hedelmöittymispäivästä. Eikä nää alusta asti mukana olleet verenvuodot oo varsinaisesti auttaneet asiaa. :rolleyes:

Sulla onkin paljon jännättävää huomiselle! Onnea matkaan! :)
 
Tsemppiä ultraan, jelii, toivottavasti kaikki on kunnossa!
 
Lueskelin omakannasta nt-ultran lausuntoa äsken. Kävin ultrassa viikolla 12+3, mutta siellä tieto että vastaa 13+1. Mutta tätä ei kuitenkaan neuvolakorttiin muutettu, siis laskettuaikaa ja tarkistin vielä että tuo 13+1 merkattu neuvolakorttin tietoihin. Ja varhais-ultrassa sama juttu. Sanoin ekassa neuvolassa omasta kk-kierrosta, että se on lyhyt(ja säännöllinen) ja jos sillä laskisi, ni se menisi juuri tuohon mitä vastaa. Mutta ehkä ne täällä ei sitten takerru muutaman pv heittoon.

Meilläpäin tuo viisi päivää on pienin heitto, jonka perusteella laskettu aika muutetaan. Sinuna ottaisin neuvolassa käydessä tuon asian puheeksi, sillä voihan se olla että ovat vain unohtaneet merkata korttiin uuden la:n. Todennäköisesti näkevät neuvolassa samat kirjaukset tietokoneeltaan, jos siis olet julkisella puolella käynyt ultrassa.
 
Mulla muutettiin 3 päivän heitolla nyt. Nuoremman pojan aikaan heittoa oli muistaakseni 6 päivää mutta la pysyi silti samana. Ja molemmilla kerroilla oli HUS alue.
 
Takaisin
Top