Nt- ja rakenneultrat

Ultra takana, mahtavat ballsithan sielä loisti, ei epäselvyyttä :dummy::angelic::grin 410g, vastasi viikkoa 21+1, nyt menossa 21+0, eli aika tarkalleen meni :rolleyes::rolleyes::grin:grin pienellä rakkaalla oli kaikki hyvin siis :dummy::dummy::angelic::angelic:
 
Tänään (20+3) oli rakenneultra. Molemmilla vauvoilla oli kaikki niinkun pitää, vastasivat viikkoja ja lääkäri oli hyvin varma, että mä oon saamassa molemmat, sekä tytön että pojan! :Heartred

Nyt voi alkaa shoppaan tytölle vaatteita! :grin
Toukokuisista vierailen ja olen parisen viikkoa myöhässä mutta onnea onnea hyvistä ultrakuulumisista! Kaksosodotuksessa ilmeisesti ultria on vielä useampi edessä ennen synnytystä?
 
Toukokuisista vierailen ja olen parisen viikkoa myöhässä mutta onnea onnea hyvistä ultrakuulumisista! Kaksosodotuksessa ilmeisesti ultria on vielä useampi edessä ennen synnytystä?

Kiitos! :Heartred
Joo ultria on enemmän. Nyt rakenneultran jälkeen niitä alkaa oleen useiammin. Nyt seuraava on 25+4 ja siitä 4 viikon päästä seuraava ja sitten 1-2 viikon välein tarpeen mukaan. Mun vauvoilla on omat istukat, vesi- ja suonikalvot eli turvallisin mahdollinen kaksosraskaus, joten seurantaultria on "vain" noin harvoin.

Lauantaina tulee 23 viikkoa täyteen, joten aletaan oleen "voiton" puolella ja vauvoja autetaan, jos päättävät ennen aikojaan syntyä.

Oon kyllä niin onnellinen tällä hetkellä! Ei oo oikein sanoja kuvaileen fiiliksiä! :Heartred

Onnea sinullekkin loppusuoraan! :)
 
Meillä oli tiistaina rakenneultra ja kaikki hyvin :) tyttöä meille lupailtiin. En ole töiden takia kerennyt käydä foorumilla ja nyt en pääse enää salaiselle puolelle ollenkaan, plääh, ehkä kohta taas :wink

Miksei pääse salaiselle puolelle?
 
Ainakin sieltä joutuu pois, jos ei ole tarpeeksi aktiivinen. Oliko 10 viestiä kuussa ehkä se määrä, jos oikein muistan?

Aa juu! Ajattelin onko täällä puolella joku aika millon pitää tulla se 30 viestiä täyteen, että pääsee sinne:grin
 
Joo, on se viesti raja että pääsee sinne mukaan, mutta pitää myös olla tarpeeksi aktiivinen, että pysyy mukana siellä :)
Muuten ylläpitö poistaa
 
Viikko sitten tavattiin rakenneultrassa pienokaisen kanssa, siellä kaikki hyvin! Tytöltä näytti, vaikka pieni mahdollisuus jätettiin pojalle. :D 20+5 kalenterin mukaan, 350g ja kokonsa puolesta pari päivää pienempi. Huojentunut olo! :)
 
Mitenkä muiden ultrat, vieläkö tulossa lisää, vai tapaatteko sitten synnärillä? :dummy::dummy1::happy093Meillä aikalailla 4vk vielä seuraavaan ultraan, tuntuu taas pitkälle odottaa :happy7
 
Täällä Vantaalla ei ole muita ultria kuin NT-ultra ja rakenneultra, eli lapsen näkee seuraavan kerran sen jälkeen kun se on jo syntynyt. Ylimääräisiä ultria saa vain jos on jokin erityinen syy.

Esikoisen raskaudessa halusin synnytystapa-arvioon, ja neuvolan terveydenhoitaja kertoi, että hän voi lähetteen kyllä kirjoittaa, mutta se tulee bumerangina takaisin, jos siihen ei ole hyvää syytä, kuten esim. synnytyspelko. Että sattuisiko minulla olla synnytyspelkoa? Alkuun totesin, että en minä synnytystä pelkää, eiköhän se mene ihan ok, mutta kun terveydenhoitaja pari kertaa toisti asian, raksutti minullakin viimein ja totesin että juu, taitaa minulla sittenkin olla synnytyspelkoa, ja sitten pääsin synnytystapa-arvioon.

Tässä raskaudessa aion myös haluta synnytystapa-arvion, koska jos kaikki on kunnossa, uskaltaa lapsen punnertaa pihalle vaikkei sairaalaan sisälle pääsisikään.
 
Muokattu viimeksi:
Millanen käynti tuo synnytystapa arvio muuten on? Ultrataan ainakin ja?
 
Millanen käynti tuo synnytystapa arvio muuten on? Ultrataan ainakin ja?
Ultrataan ja keskustellaan. Ultrassa katsovat tarjonnan, arvioivat lapsen koon ja arvioivat mahtuuko lapsi lantiosta läpi. Varmasti jos on kovia pelkoja, tulee keskustelua enemmänkin, minulla tosiaan ei suurempia pelkoja ollut, halusin vain tietää, että kaikki on kunnossa synnytystä varten. Isoäidin isoäitini on aikanaan kuollut siihen, että lapsi oli väärässä tarjonnassa, eikä siihen aikaan asialle mahtanut mitään.
 
Takaisin
Top