Ns. työnimiä??

Meillä on AkuLiina. 

Akun päivänä tein positiivisen testin ja siihen keksittiin perään nimi joka olisi tytön.
 
Hauskoja nimiä teillä :) Tuo AkuLiinakin kuulostaa melkein oikealta nimeltä!

Me ollaan suunniteltu lapsen nimeksi joko Lauraa tai Robertia, mutta koska sukupuoli ei ole vielä tiedossa, niin ollaan puhuttu keskenämme tyypistä nimellä Laubert tai Roora.

Offtopic: Kun oltiin vastikään palaamassa Suomeen lomareissulta, niin meitä palvelivat lentokoneessa lentoemäntä Laura ja stuertti Roberts. Nomen est omen.
 
Hauskoja nimiä ootte keksineet!

Meillä Onni-Ilona, laitoin sen nimimerkiksikin :) Ensin tuli mieleen Onni, mutta on halusin tytön nimen myös. Onni ja Ilona kertovat molemmat hyvin meidän tänhetkisestä fiiliksestä! emoticon

Tiikerililjan tarina oli kyllä aika hauska;)
 
Meillä masussa pötköttelee möttiäinen.. Se tuli siitä kun käytiin ekassa ultrassa ja kätilö tokas et siellä se teijän möttiäinen on :) Nimi jäi ainakin toistaseks voimaan saa nähä mikskä sitä vielä kutsutaan..
 
Meillä on Ahti Ingemar lasketun ajan mukaan :) Varsinkin oma äitini käyttää sitä vakituisesti ja käytti alusta asti, vaikkei sukupuolesta voinut edes olla mitään arvausta. Itse tosin huomaan puhuvani useimmiten Kaverista, Tyypistä ja Pikkuisesta. Kiva huomata, että vauvattelijoita ja tyypittelyjä on muitakin... jotenkin kuvittelin, että kaikilla on joku ihana tekonimi olemassa ja aktiivisessa käytössä.
 
Meillä kulkee nimellä Kaaleppi :) mies sen taisi heittää ilmoille...aluks en tykänny siitä mut ei oo "parempaa" vielä keksitty.
 
Meillä esikoinen oli Pömppä (mieheni oma versio pömppömahastani) ja tämä toinen on Pikkutipu, joka sekin mieheni keksintö :D
 
Meillä työnimi syntyi heti kun oltiin toivuttu tiedosta että oon raskaana. Katsoin kalenterista että päivänä jolloin plussasi, oli Hugon nimipäivä. Siitä lähtien Hugo-peikko on ollut meillä työnimenä. Jääpähän ainakin mieleen minä päivänä raskaus selvisi :D
 
Sama täällä, RiikkaTe. Oli Fabianin nimipäivä kun plussasin ja nyt kutsutaan beibiä Faabioksi. Ei tule olemaan vauvan nimi kuitenkaan:)
 
Simo-Irmeli oli tytön kutsumanimi raskausaikana. Edellisessä raskaudessa (päättyi keskenmenoon) oli Reino-Tuulikki, josta nimimerkki Retu.
 
Meillä on puhuttu rinnan kaverista, tyypistä, "siitä", mutta nyt on vakiintunut käyttöön Rimpula, joka tuli ekasta ultrasta, kun kuvissa näkyi rimpuloiva yllättävän pitkäsäärinen kaveri. Nyt kun sukupuoli selvisi on puhuttu myös äijästä. Mutta Rimpulalla mennään loppuun saakka, vaikka kun mulla pullahti maha ulos samoihin aikoihin eduskuntavaalien aikaan niin pari kertaa kävi puheissa myös Jytky.. onneksi se ei jäänyt käyttöön :D
 
Meillä ihan vaan Baby (äännettynä suomalaisittain, ei "beibi"), mies puhui tuolla nimellä jo yritysvaiheessa, kun itse en vielä voinut kuvitellakaan tulevani näin pian raskaaksi; "kyllä se pikku-Baby jo on siellä" :D Ja niinhän se on <3
 
Mä pitkään mietin että mikä ihmeen työnimi meille kävisi, mutta sitten se iski ja toukasta tuli Spyro. Taustalla on yksi peli, jota miehen kanssa pelataan, ja siinä mies tykkää pelata Spy ja minä Pyro -nimisillä hahmoilla, niin niistä tulee yhdistettynä Spyro. Aiheesta on tehty videokin youtubeen, joten ei olla ainoita jotka tuota käyttää :D
 

Meillä kutsuttiin esikkoa masussa Mosseksi.. ja se nimi jäi tytölle aina ristiäisiin asti käyttöön. Sukulaiset vähän kyseli jo huolissaan, että ei kait siitä Mossea oikeesti tule! ;) Mosse tuli silloin miehen sukunimestä vähän muokaten ja rupesin ensin kutsumaan asukkia pikku-Mosseksi, mut siitä se Mosse sit jäi käyttöön.. :)

-

Tätä uutta asukkia ruvettiin kutsumaan Piiperöksi. Meidän esikon toinen nimi on Aurora ja ollaan kirjastosta lainattu joskus kirjoja missä Aurora ankka seikkailee pikkusisaruksensa Piiperön kanssa ja jotenkin Piiperö oli kivan kuuloinen kutsumanimi tälle pienelle masuasukkaalle. :P

 
Työnimi on Murmeli mutta aika usein vääntyy Mörmeliksi puheessa. Nimi tulee siitä kun tehtiin miehen kanssa keväällä reissu Itävaltaan ja toivottiin kovasti näkevämme murmeleita mutta ne nukkuivatkin vielä. Matkalta tuli kuitenkin mahamurmeli mukaan.
 
Takaisin
Top