Ns. työnimiä??

ensimmmeäisen lapsen kutsumanimi mahassa oli nyytti. toisen taas Rennie :) Närästi niin hitokseen
Ja nykyisen on papu- antibiootti.( kun olen joutunut syömään tässä parikin kuuria antibiootteja...
Ja ultrassa näkyi vasta sellainen pieni ihana papu :)
 
Vauvaksi tuota olentoa vielä toistaiseksi kutsutaan. Ehkä tulee muutakin nimeä viikkojen vieriessä kun alkaa enemmän tuntea, esim sukupuolen ja liikkeiden perusteella :>

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta kotona lähinnä vauva ja masuasukki. Sit muuten kavereille saatan puhua Pekka-Liisasta :) Kotona kans käytän oikeeta nimee, mitä oon kaavaillu, jos tulee tyttö :D
 
Me odotettiin Nunnua. :) Ei haluttu tietää kumpi tulee ja Nunnu nyt vaan tuli jonkun keskustelun yhteydessä, sopi niin pojalla kuin tytöllekin. Poikahan sieltä sitten loppujen lopuksi syntyi.

Catriona_F: Olitko meidän elokuisten 2013 ryhmässä Tupun, Hupun ja Lupun aikana? Jos olit, niin oikein paljon onnea uudesta plussasta! :)
 
Meillä oli työnimenä ReinoInkeri.. Mies ehdotti Reino-nimeä ja mä halusin Inkerin. Mies oli ihan varma, että poika tulee ja minä olin varma tytöstä. Synnytykseen asti oli yllätys ja niinhän me saatiin pieni Inkeri =D Tosin varsinaiseksi nimeksi sitä ei enää valittu.
 
Meillä oli alussa Ohranjyvä, nyt se on muuttu Enokki Ananiakseksi (tai enokki ananas) syystä, että mies tekee sukututkimusta ja sieltä jäi mieleen noi kaksi nimeä ja sekin, että mulla on ollut jo hetken "poikaolo" :)
 
Tonttu. Tontun täti antoi nimen kun näki ensimmäisen ultrakuva. Nenä oli aika isossa roolissa siinä! En tiedä osaako Tonttua oikealla nimellä enää edes sanoakaan kun se on iskostunut päähän. Saa kyllä siitä kuulla vanhempanakin!
 
"Nyt kanniskelen pikku Möttiäin, äitikin on varmaan iloinen..." Mötti-nimi tuli tuosta laulusta, varsinkin kun pahimman pahoinvoinnin aikaan "nyt yököttelen pikku Möttiäin"-säkeistö kuulosti tosi ajankohtaiselta :D

Toinen nimitys, joka tuli joskus vähän ennen puoltaväliä, on Rapupoika. Mun mumma oli tehnyt Facebookissa sen "Katso mitä vuosi 2014 tuo tullessaan: kirjoita Googleen "oma nimi saa" ja lue kolme ensimmäistä hakutulosta." Mummalle tuli yhdeksi "ennustukseksi", että "Marjatta saa poikalapsen" :) ja poikaolo mulla oli oikeastaan muutenkin ollut alusta asti. Ja rapu tuli siitä, kun mun täti oli saanut oikeita teenlehtiä ja vähän toisella kymmenellä olevat tyttäret ehdottivat, että ennustaa niistä niin kuin Harry Potterissa, pyöräyttää mukia kolmesti vastapäivään ja katsoa, mihin asentoon lehdet jäävät. Tätini oli saanut selkeästi ravun muotoisen kuvion ja ihmetellyt, että mitähän tämä rapu nyt oikein on tarkoittavinaan - hetkinen, milloinkas se orgonan vauva syntyy? (Tästä "ennustuksesta" voimme siis päätellä, että Rapupoika syntyy korkeintaan kaksi päivää lasketun ajan jälkeen, niin sitten se on horoskoopiltaan rapu.)
 
Meillä oli työnimenä Pikku-Pena , edesmenneen ukkini mukaan, jonka nimi oli Pentti :Heartred Poitsu syntyi ja edelleen sitä pikku-penaksi kutsuttiin, mietin nimeksi jo Penttiä mutta.... ei oikein napannut :wink Ristiäiset koitti ja nimeksi tulikin siten Vinski ! :p
 
Esikon työnimi oli Piuno! :D Synnyttyään hän oli ristiäisiin asti Hulda-Huoleton ja koko ajan plussauksesta asti ja aika kauan vielä ristiäisten jälkeenkin ihan vaan Vauva tai Vaavi (ja lyhennettynä Vavi).

Tämä uutukainen ei oo vielä saanut työnimeä, mutta viikkoja on niin vähän että kyllä tässä vielä ehtii! :)
 
Vielä masussa olevan lapsemme ensimmäinen työnimi oli Pähkinä. Sittemmin häntä on kutsuttu Tyypiksi, vauvaksi, ja sukupuolen selvittyä välillä Typyksi.
 
Täälä työstetään nyt mulle juuttunutta Helmi-työnimeä, mies halusi että työnimi olis sontiainen tai kakkiainen. :D
Nappulaksi on kutsuttu ja mönkijäksi, kattoo mikä sieltä vakiintuu... :D
 
Hauskoja työnimiä! :) Meillä on Santeri, joka tulee siitä, kun ICSI:llä saatiin hedelmöitetyksi 7 munasolua ja niistä tuli sitten 7 samuraita. Ja samuraiden nimien pitää tietenkin alkaa s-kirjaimella. Myös Santeri Alkioksi olemme häntä kutsuneet, mutta nyt on jo alkiovaihe onnellisesti takana :Heartred
 
OI vitsi.. mäki haluan jonku nimen =) Mutta en mä sitä väkisin halua keksiä.. kyllä se jotenki pitää sitte tulla luonnostaan. Ja sukupuolta en halua tietää, joten ei sitä varmana millään oikealla nimellä aleta kutsumaan. Katsotaan sitte jos ultrassa näyttää joltain tietyltä. Tuskin katkarapua kummallisemmalta, mutta ehkä parempi odotella edes siihen vaiheeseen ennen kuin aletaan tätä solumöykkyä miksikään kutsumaan :D
 
Takaisin
Top