Ns. 2.kierroksen kuumeilijat

Papumaa

Satasella mukana keskusteluissa
Moikka!

Onko täällä muita ns.toisella kierroksella olevia kuumeilijoita joilla yhteinen vauva haaveissa uuden puolison kanssa?

Meillä lapsi olisi minun toinen ja miehen esikoinen Ja ihan jäätävä vauvakuume molemmilla Aluksi piti toppailla tätä pari vuotta, mutta nyt on aika ja suhde kypsä vauvalle

On tämä jännää jälleen pitkästä aikaa

-Papumaa 34-v-
 
Hei Papumaa! Täällä melko sama tilanne paitsi että molemmilla on lapsi edellisestä liitosta. Nyt sitten oma eka yhteinen haaveissa :)
 
Kirjoitanpa tännekin. Miehellä yksi oma, mulla kolme, ja meillä -16 syntynyt yhteinen 1v ja hälle kaveri toiveissa. Mun omista nuorin 8v niin haluisin pikkuiselle kaverin jolla pieni ikäero. Miehen lapsi jo 17. Mulla kyllä ikää jo 41 et saa nähdä onnistuuko enää. Tulikin raskaaksi kesällä mutta 6.10 todettiin kkm. Sen jälkeen tullut kahdet menkat.
 
Täällä kans yksi joka kuumeilee toista uudessa parisuhteessa! Mulla on 1 lapsi edellisestä liitosta mut miehellä ei yhtään vielä. Juuri tässä toivutaan kohtu tulehduksesta kkm jälkeen joka piti lääkkeillä tyhjentää. :sad001 Mutta ensi vuonna sit uutta yritystä jossain vaiheessa kun siltä taas tuntuu.
 
Plussatuulia molemmille :Heartred
Tosta kkm..mulla kävi noin ekan lapsen kanssa ja tulin raskaaksi ekasta yhdynnästä..eli kk kkm: sta. Et älkää lannistuko :Heartred
 
Takaisin
Top