Np-ultra

Juu, laittoivat suoraan tiedon et päästään rakenteet tarkistamaan sikiötutkimukselle n. rv16, vaikka kaikella todennäköisyydellä viime kerran lopputulos oli vain sattumaa ja uusiutumisen todennäköisyys on todella pieni. Voinette kuvitella mikä merkitys tuolla ylimääräultralla on mielenterveydelle!
 
Suvitus, mulla oli sama tilanne työmenojen kanssa. Ehkä voit soittaa äitiyspolille, sanoa että lähete on tulossa / tullut, ja selittää tilanteen parin pakollisen työmenon suhteen. Näin mä tein, ja sain sitten sopivalle päivälle ultran, vaikkei lähete edes vielä näkynyt heillä. Samalla antoi myös sen rakenneultran ajan mulle sopivalle päivälle.
 
Suvitus, mulla oli sama tilanne työmenojen kanssa. Ehkä voit soittaa äitiyspolille, sanoa että lähete on tulossa / tullut, ja selittää tilanteen parin pakollisen työmenon suhteen. Näin mä tein, ja sain sitten sopivalle päivälle ultran, vaikkei lähete edes vielä näkynyt heillä. Samalla antoi myös sen rakenneultran ajan mulle sopivalle päivälle.

Oho! Ai sä sait jo rakenneultraankin ajan. vau, ripeetä toimintaa.
 
Täällä kans rakenneultra tiedossa, meillä tulee samaan aikaan samalla paperilla kumpikin ultra postista :) ens ma np ultra ja marraskuussa rakenne ultra :)
 
Mulla ei vielä rakenneultrasta tietoa mutta np on keskiviikkona. Raskaus on mennyt megavauhtia tämän toisen kanssa, ei voi uskoa että on jo 12+0 menossa! Vähän kyllä huolettaa kun varhaisultrassa vauva mitattiin viisi päivää kokoistaan isommaksi mutta la ei muuttunut ja np ultra on 12+5, niin jos eka ultra pitää paikkansa, on vauva silloin jo 13+3 ja liian vanha poimun mittaukseen?! :confused:
 
Mulle hoitaja sanoi, että np-ultra pitää tehdä ennenkuin 13+6 on täynnä (alkurajaa en muista, olisko ollut 11+0 (?) ) , mutta sit polilla sanoi että tähtäävät just tuohon 12+jotakin.
Voithan yrittää vielä soittaa sinne...vaikka sulla taitaa olla jo alkuviikosta tuo ultra.
 
Joo se on keskiviikkona joten ei ole enää apua vaikka alkaisi soittelemaan, jotenkin en vaan aiemmin hoksannut tässä hässäkässä..
 
Ihanaa! Meillä oli np-ultra tänään ja siellä se pieni pyöri menemään masussa. Kaikki näytti olevan kunnossa, toki riskiluvut tulee vasta ensi viikolla, mutta hyvältä näytti. Vihdoin on vähän todellisempi olo tästä raskaudesta! Saatiin samalla aika rakenneultraan marraskuulle :Heartred neuvolan mukaan nyt olis rv11+6 mutta pikkuinen vastasi kooltaan jo rv12+2 .ei vaihtunut kuitenkaan laskettuaika :)
 
Mä en ole vieläkään saanut ultra-aikaa. Viikko sitten oli jo neuvola jossa lähete laitettiin..
 
Ja mulle lääkäri antoi varhaisultrassa ajan 14+0 viikolle. Siis np-ultraan ja osallistutaan seuloihin.. et eiköhän se 13+3 oo ok :)
 
Toivotaan :) Teen töitä kehitysvammaisten kanssa ja jotenkin tuntuu ettei noiden tuloksilla ole meille niin kauheasti väliä, meille kyllä mahtuu muukin kuin ihan tavallinen lapsi. :Heartred
 
Nyt on ultrassa käyty, vastasi viikkoja 12+3 ja la on nyt 7.4. Niskaturvotus oli 1,3mm eli normaali. Kaikki hyvin, oli kova liikkumaan aluksi, mutta sitte päätti ruveta nukkumaan :D vilkutteli ja käänsi kasvot meitä päin ja hymyili ja ainakin kätilön kanssa meistä näytti siltä kun olis kieltä näyttänyt :D
 
Täällä np-ultrassa käyty. LA aikaistu ja on nyt 30.3.2018. Nyt menossa siis 13+3.
Kaikki hyvin. Tosissaa saatiin tehdä töitä, et tyyppi suostu näyttämään niskansa. Nukku vaan. Mahaa hölskyteltiin ja mä pompin tasajalkaa lattialla ja sit kokeiltii uudestaan. :smiley-angry026
45minsan päästä sitte vaihto kylkee ja saatiin mitat otettuu.
Huh, olen uupunut.
 
Takaisin
Top