Np-ultra

Ja tuulimunat löydettäisiin aiemmin, tuntuu tosi julmalta, jos vasta np-ultrassa kuulee ettei oikein kunnolla ole raskaana koskaan ollutkaan.
 
Meillä ultra 26.9. ja ei käyty tässä raskaudessa yksityisellä varhaisultrassa, joten jännittää onko kaikki hyvin. Tuntuu, että joutuu odotella vielä ikuisuuden. Aika varattiin ekan neuvolan yhteydessä eli pääsin onneksi vähän vaikuttamaan kellonaikaan. Ei sitten tarvi töissä niin kauheesti sumplia asiaa, kun en oo vielä kertonut esimiehelle asiasta.

Mä haluan kaikki seulonnat, koska haluan olla hyvin varautunut. Eli vaikka se tieto ei vaikuttaisi päätökseen raskauden keskeyttämisestä niin haluan tankata kaiken mahdollisen tiedon etukäteen. Raskauteen ja synnytykseen liittyy joka tapauksessa niin paljon asioita, joihin ei voi vaikuttaa ja kaikki voi vielä viimeisillä minuuteilla muuttua. Haluan siis (kontrollifriikkinä?) valmistautua kaikkeen siihen mihin on mahdollista valmistaututa.
 
Sama täällä, ja jännittää + pelottaa onko kaikki hyvin. Olisi musertavaa kuulla huonot uutiset tuolla np-ultrassa. Mä aion myös mennä kaikkeen, mitä tarjotaan, vaikka toivonkin etten sokerirasitukseen joutuisi :wink
 
Kyllähän siellä köllötteli 5,1cm kokoinen kaveri :Heartred
Laskettuaika aikaistu just sen 5pv mikä niillä rajana on käydä muuttelemaan, eli uusi laskettu hyppäskin maaliskuun 29.pvksi!
On se vaan mykistävä näky kun siellä joku myllää.
 
Nt-ultrassa käyty ja siellä kölli ihana pieni touhottaja! :Heartred Niskaturvotusta ei mainittavasti, en nyt muista lukemaa, mutta alle 1mm oli kuitenki :joyful: Odoteltiin 20min, että hän viitsi rauhottua et sai mitat otettua.... Ihan eri maata isoveljensä kanssa, jota sai 30min herätellä kaikenlaisilla vippaskonsteilla!! :grin
 
Tuota hetkeä mäkin ootan, siis että uskaltais iloita tästä raskaudesta! Mille viikoille teille annettiin np-ultran aika? Mulle sanottiin, että pitää olla 12+ jotta on paras mahdollinen tilanne seulontaa ajatellen. Eli joudun vielä pari viikkoa lusimaan ennen np-ultraa. Nyt se tulee olemaan 12+5 kohdalla.
 
Tuota hetkeä mäkin ootan, siis että uskaltais iloita tästä raskaudesta! Mille viikoille teille annettiin np-ultran aika? Mulle sanottiin, että pitää olla 12+ jotta on paras mahdollinen tilanne seulontaa ajatellen. Eli joudun vielä pari viikkoa lusimaan ennen np-ultraa. Nyt se tulee olemaan 12+5 kohdalla.

Mulla kans ultra rv 12+3. Tänään kävin verikokeilla seulontoja varten.
 
Mulla on nt-ultra 3.10., silloin viikkoja 12+5. Vielä pitäis pari viikkoo jaksaa oottaa...
 
Pakko kai se on uskoa, kyllä siellä yks pikku pampula pomppi! :D Tuntui jotenkin niin paljon selkeämmältä katsoa ruudulta sitä kuvaa kuin esikoisesta. Laskettuaika aikaistui, olisikin nyt maaliskuisten puolella ja viikkoja tänään 12+4 :eek:
 
Täällä myös ultra takana, ultrattiin masun päältä ja hyvin näkyi, laskettu aikaistu, on nyt 7.4 ja pötkylä vastas viikkoja 11+3. Kaikki oli hyvin ja niskaturvotustakin vain 0,7mm. Syke oli 159 ja pötkylä heitti kuperkeikkoja. Raajat erottu hyvin ja kaikki muutenkin kohdillaan :Heartred
 
katotaas saanko kuvan liitteeksi :) en saanu, täytyy kotona koneella yrittää
 
Muokattu viimeksi:
Mulle tuli tänään ajanvaraus lappu nt-ultraan päivämäärällä 2.11.!! Meni hetki ennen kuin tajusin, että se ei olekaan lokakuun vaan marraskuun 2. pv. Viikkoja olisi silloin 15+2. Onneksi huomasin virheen ja soitin sairaalaan, että saiskos uuden ajan oikealle ajankohdalle, että nyt paukkuu "pikkasen" yli aikarajojen :grin

Uusi aika kivasti 13. perjantaina :hilarious: Saas nähdä kuinka meille käy kun alkuraskauden ultrasta huolimatta olo on epätodellinen, koska voisi melkeinpä sanoa, että oireita ei ole.
 
Me vielä odotellaan np-aikaa.. Terkka laittoi lähetteen lääkärille ultraan, joten aika tulee postitse, kätilölle olisi varattu suoraan käynnillä. Nyt hirvittää mille päivälle osuu, kun siinä aikahaarukassa on pari koulutuspäivää eri paikkakunnalla..
 
Edellisessä raskaudessa np-ultrassa näkyi huolestuttavia piirteitä, ja raskaus päättyi lopulta keskeytykseen muutama viikko myöhemmin, kun kävi selväksi että lapsi syntyisi hengissä (tai ainakaan jäisi eloon). Sen vuoksi tätä raskautta seurataan vähän tarkemmin.
 
Takaisin
Top