Np-ultra kuulumisia

Tuntuu että ootta jo niin pitkällä ko ultraki jo kohta monella! Mulla ei ultrasta tietoakaan, eka neuvolaki vasta 25.5 :eek:
 
Ei mullakaa oo vielä ultrasta tietoa. Varmaan ois jos Ilmoittaisin viikot nlaan. Viikon päästä ke on eka "virallinen" nla vasta ja silloin rv11 niin tuskin tarvii odotella kauaa np-ultraan :)
 
Mulla ultra on 9.6. vasta. Sinne asti joutuu odottelemaan.
 
Mulla on np-ultra 30.5, sillon on rv12+0. Tuntuu piiiitkältä ajalta odottaa.
 
Mie saan ensi viikolla tietää neuvolan yhteydessä että millon tuo ensimmäinen ultraan nyt sitten on kun varataan sillon aika :) menee varmaan kuitenkin kesäkuulle veikkaisin.
 
Ei mullakaa oo vielä ultrasta tietoa. Varmaan ois jos Ilmoittaisin viikot nlaan. Viikon päästä ke on eka "virallinen" nla vasta ja silloin rv11 niin tuskin tarvii odotella kauaa np-ultraan :)

ai et oo käynyt vielä yhtään käyntiä? Toivottavasti kerkeet saamaan ultra-ajan oikeille viikoille
 
Kävin varhaisultrassa nla:ssa, mut täällä pääsee kirjoille vasta rv8 jälkeen ja nla itse varas mulle ens ke mulle ekan ajan ja tädin oletetut viikot vain 4 päivää oikeita vähemmä. Ja onneks täällä on hyvin noita aikoja ollut, että pääsee :) Eikä minua huvita liia aikasilla viikoilla edes käydä, kun vasta viime viikolla oli toka ultra lääkärillä. Nyt 9+0
 
Takaisin
Top