Np-ultra kuulumiset

LauraLady

Piirimestaruustason postaaja
Kattelin et monilla oli jo ens viikolle varattuna aika np ultraan eli jos tänne laiteltas kuulumisia ja kysymyksia aiheesta.
 
Mulla olis kysymys, että kuinka kauan pk-seudulla saa odottaa kutsua np-ultraan neuvolan jälkeen, eli miten muilla on kutsut tulleet? Itse vielä jännittelen että kolahtaakohan se edes postiluukusta ikinä :D
 
Mulle kutsu tuli vajaa kaks viikkoa neuvolakäynnin jälkeen. Kyllä se sunkin kutsu sieltä varmasti tulee :)
 
Hannah, mulle tuli viikko ekan neuvolan jälkeen.

Hyvin tyhmä kysymys :D. Onko se Np-ultra pelkkä ultra vai otetaanko siellä ultran lisäksi pissanäyte, paino, verenpaineet yms?

Mun pitäs ens viikolla käydä ottaan verikoe ja 26.11. olis ultra. Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred.
 
Np-ultra on pelkkä ultra. Ja ainakin meillä oli ohjeena, et tyhjällä rakolla. Kävin sit vessassa ennen sitä ja täynnähän se rakko silti oli siellä :D mut ultrahuoneessa oli tuol ainaki vessa. Ja meillä np-ultra oli sisäkautta, rakenneultra oli eka vatsan päältä ultrattu.
 
Meillä ainakin np -ultra, on pelkkä ultra. Ei ole terkkaa ennen sitä, mitään kontrolleja ei oteta.

Ja meillä ohjeena virtsaamatta 2h. Ensin yritetään vatsan päältä (esikoinen löyty heti rv12+), täyteläinen rakko auttaa nostamaan kohtua esille.
 
Meillä päin np-ultra on kans pelkkä ultra ja tyhjällä rakolla mielellään. Alakautta katsotaan kohdun suun tilanne (ainakin viimeksi katsottiin) ja sit vatsan päältä jos näkyy niin muuten. :) itsellä aika vasta 28.11 niin vielä pitäs malttaa oottaa. :)
 
Huoh. Täällä np vasta 9.12. sinne on niiiiiin pitkä aika.... Tiistaina kuitenkin eka neuvola. Saapa nähä minkälainen neuvolantäti siellä on vastassa :) Käy jo nyt vähän sääliksi neuvolantäti parkaa kun "lotossa" sai tämmösen pommiraskauden itsellensä ristikseen. Noh, kovasti on yritetty tietä hälle silotella tuolla äippäpolin puolella.
 
DuraCellPupu, mulla kans nt vasta 9.12 ja tuntuu et sinne on loputtoman pitkä aika :D Varhaisultra tuli jotenkin nopeammin, vaikka kyllä sitäkin odottettiin.
 
Oi, ehkä sitten kohta jo kannattaa tiedustella, että mikä on. Mulla tulisi ensi ke täyteen kaksi viikkoa, eli onhan siihen vielä aikaa.
 
Joo ja voidaanko sit laittaa kuvia tänne:smiley-angelic001:binkybaby Mä oon nyt alkanu laittelee näit hymiöitä sit kaikkeen et sori..:bootyshake
 
Hymiöt näkyy kännykällä bootyshakeina ja pinkybabyinä, että ihan mielenkiinnolla seuraan ainakin minä :D
 
Oon luullut et aina katotaan np-ultras sisäkautta kaikilta(?) Niin ja kans hoputtivat esikoisten aikaan pisulle mut kahteen otteeseen ennen ultraa odotushuoneessa et ois sit varmasti tyhjä rakko, ja multa otettiin esikoisten aikaan myös paino.

Määki haluisin nähdä tääl kuvia ja mua ei tosiaan haittaa jos hymiöitä käytetään, tehnyt monesti ite pahotella samaa asiaa :P
 
Mulle ei ees ekassa raskaudessa sanottu turvotusmäärää eikä mitään riskisuhdetta. Sanottiin vaan, että ei ole kohonnutta riskiä verikokeen ja ultran perusteella. Toivottavasti nytkään ei mitään ole, ettei keskeytykseen joudu. Se lienee kova paikka, vaikka kuinka asian olisi jo nyt etukäteen miettinyt.
 
Meillä Tampereella soittaessani ekaa kertaa neuvolaan varatakseni sinne ajan niin varattiin samalla myös ekaan ultraan aika. Sr meni helposti noin :-) Np-ultra on 20.11. torstaina. Jännittää niin paljon etten kuvailla voi!
 
Takaisin
Top