noin 30-vuotiaat ensimmäistä lastaan odottavat

Onpa teillä, Katapultti, vähän kurja tilanne. Toivottavasti saatte asiat järjestymään siedettävästi. Ja ilmeisesti serkku ainakin odottaa uutta tulijaa :) Ymmärrän hyvin, että mieli on vähän herkillä - niin on täälläkin!

Nyt kun viikkoja omista laskuista 6+2, niin uutuutena on alkanut ihan mieletön väsymys! Siis saatan nukkua kahdet tai kolmetkin päikkärit 9 tunnin yöunien lisäksi, jos se vaan on mahdollista. Työpäivisin tietty hankalampaa! Tätä jatkunut nyt vajaan viikon. Toivottavasti ei kestä koko loppuraskautta!
 
Taidan tunkea itseni joka ketjuun. Eli 30 tulee ens kesänä tyteen sekä mulla että puolisoll. Laskettu aika on toukkuussa.
 
Eilen käytiin teatterissa katsomassa isyyspakkaus, oli ihan huippu. :grin

Mäkin olen nähnyt sen Isyyspakkauksen ja voin kyllä suositella! Sopii erityisesti just tähän elämäntilanteeseen. Harmittaa, ettei mieheni ole päässyt sitä katsomaan, mutta vielähän se esitys kiertää ympäri Suomea.
 
Mä olin miehen kanssa, ja sekin tykkäs. Mä vähän epäröin ensin, että voiko yhden miehen esitys olla hyvä, mutta yllätyin positiivisesti. :)
 
Mietin tassa etta pitaisko menna varhaisultraan yksityiselle, lahinna omaa mielta rauhoittaakseni ja nahdakseni etta kaikki on kunnossa (jos on). Maanantaille saisi ajan, siita olisi sitten viela kaksi viikkoa neuvolaan. Viikkoja on nyt (kai) joku 8 ja risat. Olis kiva kun ois sit se suttuinen ultrakuvakin pallisteltavana, vois sen sit lahettaa mutsille ja miksei broidillekin.

Oon yovuorossa duunissa ja surffailen aitiysvaatteita, mutta ehkei niitakaan arvaa ostaa ennenkuin on vahan varmempi.. Ma oon kylla ihan uuvattina tan mahani kanssa, mikaan muu maailmassa ei vois nyt vahempaa kiinnostaa. Niinkuin esimerkiksi tyonteko. Pitais kuitenkin joku kuutisen kuukautta viela jaksaa ennen kuin paasee pois. :D (sormet ja varpaat ristissa olettaen etta sinne asti paastaan)
 
Ostin alkukesästä kahdet raskaushousut mutta ne jäi kesän kasvamisen myötä pieniksi reisistä. :rolleyes: Kaverilta sain kolmet farkut ja näillä pärjää jo pitkälle. Paitoja en ole joutunut hankkimaan vielä mutta imetyspaitoihin ajattelin panostaa. Talvivauvan kanssa ei taida pelkillä perustopeilla pärjätä...

Ai nii. Takin sain myös kaverilta. Toivottavasti tulee lauha alkutalvi niin tarkenen tällä jopa syntymään asti.
 
Meilla on duunissa dress code, eli pitais yrittaa nayttaa suht asialliselta, joten jotain taytyy kylla hankkia. Ootteko muuten jo miettineet missa vaiheessa meinaatte jaada aitiyslomalle?
 
Kai se aika virallinen on, muistaakseni siita oli joku maininta tyosopimuksessa ja tyyppeja on varsinkin kesaaikaan kaannytetty himaan kun ovat pukeutuneet liian rennosti. Taalla Briteissa voi toki tassakin asiassa olla erilaiset systeemit kuin Suomessa. :D

En tieda mita Kelan laskuri sanoo, meilla saa aloittaa aitiysloman viikon 29 jalkeen, itse ajattelin etta jos mitaan ongelmia ei tule niinehka kuukautta ennen ensin kesalomalle ja siita sit aipalle. Teen kolmivuorotyota, joten nahtavaksi jaa miten sita jaksaa..
 
Täällä oli eilen jo tosi kipeät oltavat, kuin menkkakivut pahimmillaan ja otin jo 1000mg parasetamolia. Se oli sellaista yhtäjaksoista jomottamista reilun puoli tuntia, mutta meni sitten ohi. Eli ei syntynyt meille vauvaa vieläkään. Tänään sitten neuvola, josta laittaa lähetteen perjantaiksi äpolille.
 
Kiitos. :)

Veljeni lahetti mulle viestin tanaan muistuttaakseen etta olen hanelle - tai vaimolleen - velkaa koska he ostivat aidillemme synttarilahjan jonka piti olla meilta kaikilta yhteinen. Ei puolikasta sanaakaan raskaudesta. Huoh..

Vahan harmittaa nyt ettei se ollutkaan pidemmalla, nyt pitaa jannittaa pidempaan etta pysyyko se matkassa, vahan jo mielessani olin tuudittautunut ajatukseen, etta jos se olis jo ollut jossain 8.-9. viikolla niin 12. viikon rajapyykki olis jo ollut lahella.. :D
 
Onnea kuitenkin, katapultti, että vauvanalku oli siellä missä pitääkin ja nyt sitten tarkemmilla päivillä voi laskea raskauden etenemistä. Mulla ultra huomenna. Jännittää, jos mitään ei löydykään. Kierrosta laskien 6+6 huomenna, mut jos se ei ookkaan vielä niin pitkällä ja mitään ei näy. Tiedättekö voiko siellä silti näkyä jotain, vaikka esim sydänäänet ei kuuluisikaan? Tai näkyiskö kuitenkin, jos se ois väärässä paikassa?
 
Takaisin
Top