noin 30-vuotiaat ensimmäistä lastaan odottavat

Kaikki oli oikein hyvin :Heartred Pää-peppu mitta 4,9 cm,niskaturvotus oli 1mm,laskettu aika siirty 21.3 eli viikkoo aiempi kun neuvolan laskujen mukaan.Syke oli hyvä,samoin liikkeet.Siinä tullu vanhempiinsa että kuvata ei ois saanu millään,3D kuvaa ei saatu otettua kun kaveri käänty ja painu syvemmälle :grin
 
Citrus,osa kamoista on ostettu jo ja listakin puuttuvista on tehty jo aikaa sitten :grin
Heti plussan jälkeen tiesi mun systeri,pari lähintä kaveria ja isovanhemmat,eilen julkistettiin facebookissa joten nyt tietää sitten kaikki :)

Mie pääsen luistaan tosta sokerirasituksesta kun mulle se tehtiin just ennen raskautta,km syitä kun tutkittiin.Kyllä noissa ultrissa vois käydä vaikka viikottain!Vaikka just eilen käytiin niin ihan hyvin voisin mennä jo uudestaan :grin
Varmasti ihanaa kun tuntee potkut jo kunnolla :love7
 
Täällä olis kans 30 esikoista odottava Pohjois-Helsingistä. Testin tein vasta eilen ja tänään toisen kerran kun en meinannut uskoa silmiäni. Rv 5+6 kun neuvolaan soitin. Eka ultra vähän yli viikon päästä ja neuvola seuraaval viikol.
 
Hei kanssaodottajasiskot, täällä tuleva äiti Helsingistä. Tämä viestiketju on mulle just passeli. Raskaus on ihana ja toivottu, mutta samalla kaikki on ihan uutta. Mulla ei ole ihan lähipiirissä muita odottajia tai perheellisiä, vaan olen kaveripiirin ensimmäisiä, joka saa lapsen. Ei siis ole oikein ketään keneltä kysyä mitään, vaan kaikki utelevat minulta tulevaa. Ja mä en tiedä vielä mistään mitään :)

Noista alaselkäkivuista. Mulla tuli toispuoleinen alaselkäkipu ehkä noin kuukausi sitten ja kerroin asiasta osteopaatille. Hän hoiti sitä, mutta epäili hormonaaliseksi lantion löystymiskivuksi, joka säteilee alaselkään ja pakaraan. Paljon siihen siis ei ole tehtävissä. Olin yllättynyt, että selkäkivut voivat tulla jo näin aikaisin, ajattelin niiden saapuvan vasta mahan kasvamisen myötä. Tässä on siis vielä pitkä matka opittavana, mutta onhan tämä kivuista ja kolotuksista huolimatta ihan parasta aikaa :Heartred

Uuteen kevääseen 14+6
 
Kiva blogi uuteenkevääseen! :)

Sun alkuraskaus vaikuttaa aika samanlaiselta kuin mulla oli. Itellä on ollut melkein huono omatunto, kun olen voinut koko ajan niin hyvin... Nyt vikan kolmanneksen kolkutellessa nurkan takana osaan jo nauttia siitä, ettei ole juurikaan vaivoja. :)
 
Takaisin
Top