noin 30-vuotiaat ensimmäistä lastaan odottavat

Mä ainakin jään monesti ihan lumoutuneena tuijottamaan mahaa, kun lapsi liikkuu ja nahka siinä mukana. :D Aluksi se oli vähän pelottavaakin mut nykyään vain ihanaa. :Heartred Huoli iskee kyl aika äkkiä jos ei tunne liikkeitä.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on alkanu kaverit vasta lisääntymään tällä ikää joten ei noita vihjailuja onneks oo kuulunu :grin Tosin vaikuttaa varmasti sekin ettei miehen kanssa olla ehditty oleen yhdessäkään kun parisen vuotta.Yrittämisestä ja keskenmenoistakaan ei tiedä kun läheisimmät.
Mutta joo,kyllä sitä paljon uutta on tullu opittua!Eipä noita juttuja oo tarvinnu aiemmin miettiä :grin Toisaalta tieto lisää tuskaa,tiettyjä asioita en edes olis halunnu tietää..
 
Mun kaverit on lähinnä järkyttyneitä uutisista. Ne oli jo ihan shokissa kun menin kihloihin. :grin Ikuinen vanhapiika nääs. :grin
Siis silleen hyvällä tavalla kommentoivat. :)
 
Hyvä että siellä kaikki hyvin. :Heartred

Mulla nyt toista päivää jo tunne, että kaikki ei ole niin ku pitäis. Ei auta ku ootella.
Onneksi viikon päästä lähdetään reissuun. :Heartred Sen jälkeen voi sitten murehtia.
 
Mulla sama homma, että km:n jälkeen yhdet menkat ja taas raskaana.
Miehelle on tarjottu töitä ulkomailta, ja sanoinkin, että jos tääkin menee kesken niin olen valmis lähtemään vaikka Siperiaan. Kunhan saan mun rakkaat karvakorvat mukaan. :grin

Mä AION nauttia reissusta. Aion rentoutua niin että oon ihan ylikypsä makarooni. :grin
Pitää vähän yrittää syödä silleen vähemmän herkkuja, kun heti matkan jälkeen eka neuvola. Saan muutenkin varmaan pienen saarnan ku oon pikku possu. :taunt014
 
Mun on hyvä kortisonien takia turpoilla rauhassa :p:grin Tai no ainakin syyttää niitä...10 kiloo tärähti lisää heittämällä :oops:
 
Kortisoni on kyllä yks piru, vaikka onhan siitä apuakin.

Hemmetti. Lähetin äsken miehelleni raskauteen liittyvän viestin ja ihmettelin kun ei kommentoi mitään.. No ei kai, kun se menikin mun yhdelle kaverille! :mad::grin
No, nyt tietää sit sekin.. Ärsyttävää.
 
Mulla on astmaa varten hengitettävä kortisoni.Tuo prednisolon on tukilääkkeenä mahdollisia nk-soluja estämään ja terot mulla kans käytössä mahdollisen keltarauhasen vajaatoiminnan takia.
Nyt tän viikon oon saanu alkaa molempia vähentään,teroja menee vielä ens viikko ja kortisonia vähennän taas ens viikon jälkeen.Kuukaus täytyy sitä vedellä puolikasta tabua et saadaan oma tuotanto taas käyntiin,se kun sammutettiin noilla pillereillä kokonaan.
 
Mulla ei vielä ole ollu ongelmia muuta kun sillon niiden kamalien helteiden aikaan.En voinu mennä yhtään ulos kun heti otti henkeen o_O Saa nähdä miten tulee meneen kunhan pidemmälle pääsee.Tällä hetkellä otan kaks kertaa päivässä lääkettä,lääkärin mukaan annoksen vois nelinkertastaa eikä silti mitään ongelmia tulis.
Mulla helpotti muutenkin astma huomattavasti kun muutettiin maalle,ilma on niin paljon puhtaampaa.Aiemmin olkin kunnon lääkitykset.
 
Citrus, tarkoitin että kaveri ei saa tietää jos menee kesken.
No, melkoinen vastausviesti tuli kaverilta.. Hänellä menossa 11 raskausviikko. :grin
 
Takaisin
Top