Niskapoimu-ultrat

Meillä oli nt-ultra tänä aamuna, kaikki hyvin! :) Jännitti etukäteen paljon, koska emme käyneet varhaisultrassa eikä ekassa neuvolassakaan kuunneltu sydänääniä. Näytölle lävähti kuitenkin heti ihana pikkutyyppi, joka liikkui aktiivisesti ja köllötteli välillä käsi niskan takana :Heartred Kooltaan pieni vastasi paria päivää oletettua isompaa (lasketun ajan mukaan nyt 12+6, vastasi 13+1), mutta laskettua aikaa ei lähdetty muuttamaan. Nyt kuitenkin uskaltaa ehkä vähän hengähtää :)
 
Mun np- ultraa siirrettiin viikolla eteenpäin, vähänkö ottaa päähän! mulla piti siis olla np-ultra 21.6. Ja nyt se sit on vasta 26.6.

Onko kukaan käynyt yksityisellä ultrassa viikolla 13, meinasin varata ajan ensviikolle ettei juhannusta tartte stressata kun ollaan sukulaisten kanssa mökillä ja kun tän mahan piilottaminen alkaa olla jo aika vaikeeta niin haluun nyt vaan tietää että kaikki on hyvin ja voin viimein kertoa sukulaisille.

Voi ei! :sad001 Vissiin kuitenkin on vielä raskausviikkot silloinki siinä aikavälillä et se niskaturvotuslukuki on "luotettava"? En oo käyny ite yksityisellä ikinä sitte ar-ultran mut mee ihmeessä jos siltä tuntuu, mun mielestä kuitenki pieni hinta mielenrauhasta :)
 
Voi ei! :sad001 Vissiin kuitenkin on vielä raskausviikkot silloinki siinä aikavälillä et se niskaturvotuslukuki on "luotettava"? En oo käyny ite yksityisellä ikinä sitte ar-ultran mut mee ihmeessä jos siltä tuntuu, mun mielestä kuitenki pieni hinta mielenrauhasta :)

En tiiä onko toi rv14 vielä siinä aikavälillä, oon tosin kuullu aika huonoa palautetta tuosta KOKSin toiminnasta muutenkin että en ihmettelis yhtään vaikka rv 14 olis jo liian pitkällä siihen. Noh varasin nyt sitten Kampin terveystalosta ajan tulevalle perjantaille np-ultraan, hinta-arvio oli 157e joten ei todellakaan ole mikään kova hinta siitä että pääsee tästä stressaamisesta nyt vaan jännityksellä odottelen perjantaita ja onpahan mulla nyt sitten kaks np-ultraa parin viikon sisään ainoo miinus tuossa perjantain käynnissä on se, että se on mieslääkäri kun ei ollut muita. Oisin niin halunnu naislääkärin jos se tutkimus tehdään kuitenkin alakautta..
 
En tiiä onko toi rv14 vielä siinä aikavälillä, oon tosin kuullu aika huonoa palautetta tuosta KOKSin toiminnasta muutenkin että en ihmettelis yhtään vaikka rv 14 olis jo liian pitkällä siihen. Noh varasin nyt sitten Kampin terveystalosta ajan tulevalle perjantaille np-ultraan, hinta-arvio oli 157e joten ei todellakaan ole mikään kova hinta siitä että pääsee tästä stressaamisesta nyt vaan jännityksellä odottelen perjantaita ja onpahan mulla nyt sitten kaks np-ultraa parin viikon sisään ainoo miinus tuossa perjantain käynnissä on se, että se on mieslääkäri kun ei ollut muita. Oisin niin halunnu naislääkärin jos se tutkimus tehdään kuitenkin alakautta..

No hyvä että varasit :) Mun mielestä toi 14 on jo vähä myöhäistä, ku eikö se raja lopu 13+6 viikkoon vai muistanko ihan hulluja..
 
Meilläkin oli ultra tänään! Aika oli tunnin myöhässä ja alkoi olla jo piinaavaa odotella kun rakko täynnä käskettiin tulla.
Sieltä löytyi sitten ihana vilkkaasti liikkuva, ihan vauvan näköinen ihminen. Kaikki oli kunnossa, riskit minimaalisen pienet. Mieskin sanoi että hänelle nyt oikeasti konkretisoitui odotus :)
 
Täälläkin ultrassa kaikki oli hyvin. Riskiluvut oli tosi pienet. :) Nyt olisi kuukautisten mukaan 12+3, mutta ultrassa vastasi 13+0. La ei silti muuttunut. Ihan käsittämätöntä kuinka hyvin eri rakenteet jo näkyi ultrassa vaikka tyypillä on kokoa alle 7cm. :Heartred
 
Yksi tulossa, jes!

Kaikki on hyvin, turvotus 1,2 ja riskiluvut oikein mallikkaat :). Koko vastaa 12+1, eli tismalleen samaa mitä itsekin olin laskenut. Pysytään kuitenkin neuvolan laskuissa 12+4, eli täytyy nyt asennoitua uudelleen viikkojen vaihtumispäivään.
Ihanaa kun kaikki on hyvin!
 
Käytiin tänään ultrassa rv 12+3. Vauvan koko vastas täysin viikkoja eli LA pysyy jouluaatossa :Heartred Kaikki oli loistavasti pienellä! :) Aluks hän liikkuili mutta mittaillessa väsähti lepäilemään ja piti töniä että sai oikeeseen asentoon. Kovasti piti kättä kasvoilla ja heilutteli sormia. Nt oli 1,6 ja riskiluvut jäi mataliks. Saatiin kaks 3d kuvaakin ja yks tosi hyvä 2d kuva. Voihan rakastus! Kylläpä konkretisoitui vauvan olemassaolo! :)
 
Täälläkin Np-ultra käyty ja kaikki hyvin! Niin liikkuvainen veijari vain ettei meinannut saada mittoja eikä kuvia otettua. :happy6 Hieman tuntuu taas todellisemmalta, ihanaa meille tulee jouluvauva! Osassa mittauksissa oli hieman ar-ultran la pidemmällä, muttei ruvettu aikaa vaihtamaan. Vielä ei labroista riskiluvut olleet ehtineet niin niitä odotellessa.
 
Meillä ultra huomenna ja jännittää kyllä valtavan paljon! Ei siis käyty ar-ultrassa ja ainut "todiste" raskaudesta on suunnilleen kuukausi sitten tehty positiivinen raskaustesti. Toki kaikenlaisia raskausoireita on ollut ja kunnon turvotus mahassa, mutta en silti osaa vielä täysillä luottaa että siellä meidän oma pieni kirppu elelee! Täytyy vaan pitää peukkuja että huomenna menee kaikki hyvin! On ollu mukava lukea teidän positiivisia kokemuksia, niistä saa aina rohkaisua että ehkäpä meilläkin...!
 
Meillä ultra huomenna ja jännittää kyllä valtavan paljon! Ei siis käyty ar-ultrassa ja ainut "todiste" raskaudesta on suunnilleen kuukausi sitten tehty positiivinen raskaustesti. Toki kaikenlaisia raskausoireita on ollut ja kunnon turvotus mahassa, mutta en silti osaa vielä täysillä luottaa että siellä meidän oma pieni kirppu elelee! Täytyy vaan pitää peukkuja että huomenna menee kaikki hyvin! On ollu mukava lukea teidän positiivisia kokemuksia, niistä saa aina rohkaisua että ehkäpä meilläkin...!

Jännääää! Jokohan sulla on ollu käynti..? :)
 
No oli! Ja en olis oottanu ihan tällaisia tuloksia! Ennen ultraamista kätilö varoitteli että verikokeiden tulokset oli tosi alhaisia, eli ei voi olla varmoja onko siellä edes raskautta. Olin hieman jännittynyt tutkimuksen alkaessa! Mutta siellä se oli, ihan pienen pieni napu! :D Menkkojen mukaan laskettuna mentäis nyt siis 12+4 mutta ultra näytti 9+2! Voin vaan syyttää hyvin epäsäännöllistä kiertoa, koska esim edellinen kierto kesti 83 päivää, sitä edellinen 47. Uusi ultra varattiin kolmen viikon päähän ja nyt vaan pidetään peukkuja että kyse ei ole sikiön hitaasta kehittymisestä tms mikä vois johtaa keskenmenoon. Mutta laskettu aika siirtyi 18.1, ei taida ihan ehtiä joulukuussa syntyä jos on siis maailmaan tulossa
 
Puutarhuri, onneks löytyi kuitenkin elävä sikiö! :) Eiköhän kyse oo vain siitä epäsäännöllisestä kierrosta ja että raskaus on alkanut oletettua myöhemmin..
 
Takaisin
Top