Nimi

Meillä tulee olemaan varmasti melko vääntöä oikeasta nimestä, jos/kun sen päättämisen aika koittaa.
Tällä hetkellä mies kutsuu sitä ekavekaraksi, kun on molemmille eka lapsi ja ite puhun millon tyypistä, millon pavusta, millon vauvasta..
 
Mä luulen että me jollain konstilla kyllä löydetään sopivat etunimet. Sukunimi varmaan enemmän tuottaa haasteita, et kumman laitetaan, kun meillä on vielä eri nimet :D
 
Mä luulen että me jollain konstilla kyllä löydetään sopivat etunimet. Sukunimi varmaan enemmän tuottaa haasteita, et kumman laitetaan, kun meillä on vielä eri nimet :D

Meillä sama tuon sukunimen kanssa, aiheuttaa kyllä kiivasta keskustelua :)
 
Meillä kutsutaan Herneeksi :Heartred vakituiset nimetkin valittu, mutta mieli voi vielä muuttua :)
 
Täällä on jostain syystä työnimenä toukka. :hilarious: Oikeat nimet on muotoutunut mielessä jo molemmille sukupuolille, mutta varmaan ihan lopullinen päätös tulee, kun nähdään, että "näyttääkö" pikkuinen nimiseltään tyypiltä. :)
 
Meillä on kaksi nimeä tytölle ja kaksi pojalle valmiina, tuleva sukunimi tulee olemaan miehen sukunimi ja se tulee minullekin parin vuoden päästä. Työnimenä papu :Heartred
 
Miksihän minä en oo tässä enkä edellisessä raskaudessa keksinyt nimiä. Hhmm. Hankalaa mulle. Onko muille?
 
Täällä työnimenä avocado. :D En edes muista mistä se tuli..
 
Meillä ei ole mitää nimeä, ainakaan vielä. Katotaa sit myöhemmin tuntuuko tarpeelliselta keksiä joku vai mennääkö milloin milläkin nimellä
 
Masuasukkia kutsumme nimellä vauva vain. Pojalle on jo nimi tiedossa ja tytölle pitää sitten keksiä nimi.
 
Meillä ei ole vielä pienokaiselle tämän hetken kutsumanimeä, mutta uskon sen kyllä tulevan vielä jossain vaiheessa. Kunhan selviää rakenneultrassa kumpi sieltä on tulossa, niin sitten mietitään tarkemmin nimivaihtoehtoja.
 
Ei oo kutsumanimeä mutta tytölle ois nimi..saatiin tosin poikaveikkaus ylimääräsessä ultrassa rv 16, joten pojankin nimeä pitäisi miettiä! Se on vaan hankalampi.
 
Takaisin
Top