Nimi

Cara*

Sanavalmis juttuseppä
Marrasmammat 2018
Kesä-äidit 2020
Joko tulokkaalla on nimi?
Meillä on Toivo :Heartblue

Myös oikeita nimiä ollaan mietitty ja suvussa kiertävät nimet tulevat todennäköisesti jatkamaan kulkuaan.

Sukunimeksi taitaa tulla mun sukunimi, sillä se on niin harvinainen ja katoamassa pikkuhiljaa. Miehellä taas on tusinasukunimi, jolla ei ole juurikaan arvoa hänelle, vaan tärkeämpää on jatkaa kuulemma mun sukunimeä. Tätä arvostan todella paljon.
 
Kuinkas sattukaan, miehen puolella on tuota Toivo nimeä ja mun mielestä olis ihana. Tai sitten Aatos, jota on omassa suvussa :happy:
 
Kuinkas sattukaan, miehen puolella on tuota Toivo nimeä ja mun mielestä olis ihana. Tai sitten Aatos, jota on omassa suvussa :happy:
Sama juttu. Toivo on mun pappa. Nimi ei kuitenkaan ole jäämässä, vaan suunnitelmissa on aivan muuta. Toivo hän saa kuitenkin olla siihen asti, kun syntyy. Ja mun tyttöfiiliksistä huolimatta :p
 
Ei vielä mitään vakituista nimeä. Kirppu omissa ajatuksissa.
 
Katkis :Heartred Koska muistuttaa katkarapua alkuviikoilla :D
 
Meillä itseasiassa on jo tytölle nimi :) pojallekkin periaatteessa. Työnimeä ei ole, kun se tuntuu niin vieraalta omaan suuhun. Meillä on vain ”vauva”
 
Meillä oli viimeks työnimi, mutta nyt on puhuttu ihan sillä nimellä, joka haluttais antaa. Pojan nimi on jo keksitty, mutta tytölle ei.
 
Ollaan mietitty nimejä jo ennen ku tulin raskaaksi :) vaan ainakaan vielä ei ole sitä helmeä löytynyt..
Lapsi saa miehen sukunimen vaikka kaks muuta lasta on mun sukunimellä. Tarkotus on mennä naimisiin jossain välissä ku kerkiää :)
 
Työnimenä meillä on Hippu ❤ Alkion siirrossa ultraruudulla näkyi pienen pieni hippunen matkalla kohtuun, siitä siis nimi. Oikea nimi selviää vasta, jos lapsi maailmaan asti selviää. Esikoisellekin jouduttiin vaihtamaan suunniteltu nimi, kun ei näyttänytkään yhtään siltä nimeltä :D
 
Työnimenä meillä on Hippu ❤ Alkion siirrossa ultraruudulla näkyi pienen pieni hippunen matkalla kohtuun, siitä siis nimi. Oikea nimi selviää vasta, jos lapsi maailmaan asti selviää. Esikoisellekin jouduttiin vaihtamaan suunniteltu nimi, kun ei näyttänytkään yhtään siltä nimeltä :D

Meillä myös meni nimi kokonaan vaihtoon :D
 
"Työnimenä" meillä on kaksoset :D pelottelin miestä, että varmaan kaksoset tulossa, kun niin aikaisin anto testi plussaa ja nyt hän kyselee aina, että miten kaksoset voi tai onko kaksosilla nälkä jne :D ultrassa ei oo käyty, että faktatietoahan meillä ei näistä oo tai onko siellä ylipäänsä "ketään kotona" :confused: Muuta työnimeä tai oikeaa nimeä en oo uskaltanu alkaa vielä miettimään, kun se keskenmenon pelko persauksissa on..
 
Meillä mää puhun tätä vaa vauvana tai sit tää on vaa tää tms :p En oo uskaltanu viel alkaa työnimee keksiin tai kutsuun mikskää muuks ku keskenmenoo pelkään nii paljo :sad001 Onneks mullon neuvola jo 3.4 eli viikkoja ois sitte 6+5. Enää 1viikko ja 5 päivää siis ku ny on viikkoja 5+0 :)
Nimet on molemmille ainaki mun päässä valmiina oli tyttö tai poika. Tai siis etunimi on, toisia nimiä ei viel, mut ne tulee suvusta :) Sit myöhemmi kyselen vähä et mitä nimiä suvussa kulkee edes, koska en tiedä :/
Aina kaikkia puhutaa vaa etunimilla nii toisia nimiä en tiä muutaku iha lähi piiristä :grin :oops: Onneks yks sukulainen on sukututkija :grin Ja miehen suvun puolen nimiä se ei varmaa tiä itekkääo_O:grin eli myöhemmin kyselen se äitiltäki si suvussa kulkevia nimiä.
Tytölle meillä on yks nimi joka sopii molemmille. Pojalle yks kans, mut kaks viä mun päässä mitä en oo muistanu kertoo miehelle. Ehkä tässä 9kk aikana kerkee viel pohtii ne monee kertaa. Nyt en ees uskalla :sad001
 
Meillä on työnimenä Jaxon :D mies sen keksi kun katsottiin toisenlaisia äitejä :D sukunimi tulee mieheltä kuten muilla lapsilla on :)
 
Meillä on valmiina tytölle nimi :Heartred Varmasti pojallekin löytyisi nimi, kun oikein miettisi. Tällä hetkellä kutsun itse babya Rusinaksi. Avopuolisollani on astetta ”humorisisempi” nimi sillä hän kutsuu babya loiseksi :D Toivon että nimi muuttuu matkan varrella :D :Heartred
 
Meillä ei oo työnimeä vauvalle mutta tytölle olis nimi valmiina :) Pojan nimi tuottaakin vähän ongelmia kun ei keksi mitään tai miehelle ei kelpaa mikään :D
 
Takaisin
Top