Neuvolat, ultrat yms.

Täällä kanssa edessä nyt keskiviikkona. Ensimmäisen kanssa tuntui, että aika mateli mutta tällä kertaa ei ole ehtinyt sen kummemmin edes miettiä tai jännittää.
 
Joo kyllä tämä toinen raskaus tuntuu täälläkin menevän nopeammin :D on varmaan sen verran paljon tekemistä kuitenkin
 
Mulla on ultra vasta 12.9. Olo on aika samanlainen kuin esikoisen kohdalla joka on poika, niin veikkaan että tämäkin on. Tosin mistäs sen sitten tietää, voihan se olla tyttökin vaikka mun olo olis sama! :grin
 
Eilen ultra, pieni vilkas terverakenteinen poika siellä masussa oleilee. Istukka on takaseinämässä. Korttiin tuli merkintä istukasta et fundus/takaseinämä. En vaa enää muista mitä se tarkoittaa.. On kuitenki hyvä asia tämä :)
 
Meillä kans rakenneultrassa kaikki hyvin! Sukupuoli olikin jo tiedossa aiemmin.

Ainoa mikä tuli esiin, on että istukka oli etuseinämässä mutta peitti kuitenkin kohdunsuun. Sain kontrolliultran rv:lle 32. Tätä nyt vähän tässä stressailen, mutta totesi siis, että monella on tässä vaiheessa (20+0) tuossa kohtaa, nousee sitten melkein kaikilla ylemmäs kohdun kasvaessa. Istukka ei siis ole muuten alhaalla eikä ole ”etinen” istukka vaan se alaosa vain peittää kohdunsuun. Onko muita kohtalontovereita tai kokemuksia tällaisesta? :rolleyes: Kätilö sanoi, että tuo istukan paikka selittää pienet rusehtavat vuodot sekä supistusherkkyyden, joten ainakin niille löytyi selitys...
 
Meillä kans rakenneultrassa kaikki hyvin! Sukupuoli olikin jo tiedossa aiemmin.

Ainoa mikä tuli esiin, on että istukka oli etuseinämässä mutta peitti kuitenkin kohdunsuun. Sain kontrolliultran rv:lle 32. Tätä nyt vähän tässä stressailen, mutta totesi siis, että monella on tässä vaiheessa (20+0) tuossa kohtaa, nousee sitten melkein kaikilla ylemmäs kohdun kasvaessa. Istukka ei siis ole muuten alhaalla eikä ole ”etinen” istukka vaan se alaosa vain peittää kohdunsuun. Onko muita kohtalontovereita tai kokemuksia tällaisesta? :rolleyes: Kätilö sanoi, että tuo istukan paikka selittää pienet rusehtavat vuodot sekä supistusherkkyyden, joten ainakin niille löytyi selitys...
Mulla on istukka liian alhaalla. Eikä ole etinen istukka myöskään. Mulla kanssa kontrolliultra. Taisi olla kyllä aikaisemmin Oisko ollut rv 26. Sitä se neuvolassa sanoi että voi vertakin vuotaa vissiin sit helpommin. Mulla ei oo vuotanut. Mullakin ultrassa sanoi että luultavasti nousee ylemmäs. Se vähän nyt jännittää tuleeko tämän takia sektio.
 
Meillä kans rakenneultrassa kaikki hyvin! Sukupuoli olikin jo tiedossa aiemmin.

Ainoa mikä tuli esiin, on että istukka oli etuseinämässä mutta peitti kuitenkin kohdunsuun. Sain kontrolliultran rv:lle 32. Tätä nyt vähän tässä stressailen, mutta totesi siis, että monella on tässä vaiheessa (20+0) tuossa kohtaa, nousee sitten melkein kaikilla ylemmäs kohdun kasvaessa. Istukka ei siis ole muuten alhaalla eikä ole ”etinen” istukka vaan se alaosa vain peittää kohdunsuun. Onko muita kohtalontovereita tai kokemuksia tällaisesta? :rolleyes: Kätilö sanoi, että tuo istukan paikka selittää pienet rusehtavat vuodot sekä supistusherkkyyden, joten ainakin niille löytyi selitys...

Mulla samantyyppiset kuulumiset. Eli muuten kaikki hyvin mutta istukka etuseinässä ja lääkäri ei saanut ihan selvää, mihin napanuora kiinnittyy. Eli kiinnittyykö istukan reunaan vai ns oikeaan paikkaan. Tämän takia kasvukontrolli marraskuussa.

Nyt siis 21+4
 
Meillä kans rakenneultrassa kaikki hyvin! Sukupuoli olikin jo tiedossa aiemmin.

Ainoa mikä tuli esiin, on että istukka oli etuseinämässä mutta peitti kuitenkin kohdunsuun. Sain kontrolliultran rv:lle 32. Tätä nyt vähän tässä stressailen, mutta totesi siis, että monella on tässä vaiheessa (20+0) tuossa kohtaa, nousee sitten melkein kaikilla ylemmäs kohdun kasvaessa. Istukka ei siis ole muuten alhaalla eikä ole ”etinen” istukka vaan se alaosa vain peittää kohdunsuun. Onko muita kohtalontovereita tai kokemuksia tällaisesta? :rolleyes: Kätilö sanoi, että tuo istukan paikka selittää pienet rusehtavat vuodot sekä supistusherkkyyden, joten ainakin niille löytyi selitys...
Minulla myös istukka edessä ja ihan kohdunsuun reunalla. Ei kuitenkaan päällä. Ei ru:ssa (20+3) maininnut, mutta ultrattiin alle viikko sen jälkeen supistelujen sekä verenvuodon vuoksi. Sanoivat myös, että todennäköisesti nousee.
Täällä myös edelleen herkkä supistelemaan, mutta verenvuotoa ei ole enää ollut.
Seurantaultrataan istukan sijainti rv32-34 :)

Nyt olen rv24+6
 
Takaisin
Top