Neuvolakäynnit

Tänään oli toivottavasti vika äitiysneuvola. Huomenna olis LA mutta saapa nähä millon vauva suostuu syntymään. Paikat oli kyllä jo pehmenny, kohdun ulkosuu kahdelle sormelle auki ja vauvan pää heti siinä tyrkyllä. Kaulaa kyllä taisi olla vielä pari senttiä jäljellä että tuskin nyt ihan heti on syntymässä. Jos ei synny viikonloppuna niin alkuviikosta sitten soitellaan yliaika kontrollista.
Missä päin asut daamos? Mulla LA maanantaina eikä vielä puhettakaan yliaikaisuuskontrollista, eikä edes neuvolaan koko viikon aikana. Seuraava neuvola 41+1, vasta siellä sitten asiasta edes puhutaan. Eli vaikka meillä vain kaksi päivää eroa lasketussa niin näin iso ero!
 
Asutaan täällä Pohjois-Pohjanmaalla lähellä Oulua. Meillä on tosi ihana terkkari neuvolassa. Mä en saanu enää uutta aikaa mutta sovittiin että viimeistään keskiviikkona soitellaan jos ei synny ennen sitä. Varmaan neuvolaan saa sitten loppuviikolle aikaa mutta en usko että äippäpolille pääsee ennen vappua. Tietysti toivon että syntyisi nyt viikonlopun aikana
 
Neuvolassa käyty. Kaikki oli ihan kunnossa paitsi painoa tulee enemmän ku tarttis. Yliaikaisuuskontrolli olis sitte 41+5 jos sinne asti joutuu odottamaan. Mahassa käy taas sellanen myllerrys että pahaa tekee. Kovasti toivon että nyt kun meillä on viikonlopun mun äiti käymässä niin pääsisi synnyttämään kun olisi lapsenvahtikin niin mies pääsisi mukaan. Koko viikon on vaivannut älytön uupumus joka ei tunnu vieläkään hellittävän. Mitään ei saa aikaseks kun ei vaan jaksa...
 
Tehdäänköhän yliaikaisuuskontrolleja viikonloppuisin? Mulla osuu 41+5 ensi viikon lauantaille. Maanantai on sitten jo 42+0.
 
En tiedä tehdäänkö viikonloppuna. Luulisin että sulla on sitte jo perjantaina. Mun terkkari aiko huomenna vielä soittaa ja varmistaa ton ajan. Alkaa kyllä olla niin turhautunu olo että tekis mieli itkeä...
 
Tsemppiä daamos! Mä uskon vielä vahvasti etten joudu sinne käynnistykseen. :) Tänään 40+4.
 
Eilen lääkäri ja painoa tuli taas viikon sisällä kilo eli +19kg kerkes tulla tässä raskaudessa.. Huomenna käynnistys Rv41+0! :smiley-bounce012 Tarkoitus olis jossain mudossa puhkoa kalvot riippuen kuinka alhaalla vauvan pää on ettei napanuora pääse luiskahtamaan.. sisätutkimukses sai venytettyä 5cm.. ja veti käden nopsaa taas pois kun vauvan kalvopussi pullotti taas läpi.. tuli kutittelu yrityksistä sellasetkin kivut eilis illalle, mutta eipä ne mihkään johtanut.. kauheissa tuskissa meni vaan ilta!
Ihan innolla meen käynnistykseen kun tietää tasan milloin esikoiselle pitää tulla isovanhemmat katsoon :talk030
 
Tehdäänköhän yliaikaisuuskontrolleja viikonloppuisin? Mulla osuu 41+5 ensi viikon lauantaille. Maanantai on sitten jo 42+0.
Kyllä mulla ainakin oli yliaikaisuuskontrolli lauantaina ja meinas lähettää kotiin et olisin tullu sunnuntaina takas mut sanoin et jään sinne ja käynnistetään ku esikoinenki oli hoidossa :)
 
Takaisin
Top