Neuvolakäynnit ja ultrat

maaliskuu<3

Oman äänensä löytänyt
Miten ootte saanut ensimmäisiä neuvola aikoja? Vai onko jollakin ollut jo? Oletteko saaneet ekaa ultra aikaa jo?
 
Mulla eka neuvola 22.7 jolloin viikkoja 7+5. Ekaa ultraa ei vielä oo tiedossa, se on sitten se nt-ultra joskus viikoilla 9-11 ja samaan aikaan verikoe joista tehdään seulonta. Yksityiselle toki ois päässyt alkuraskauden ultraa mutta mä en tällä kertaa aio mennä. :)
 
Tuossa äsken yritin neuvolaa varailla, mutta kuntaliitoksen vuoksi se on "pää"kaupungissa, johon kotoa matkaa 50km ja töistä 120km. Saa nähä miten onnistuu ku töistä ei näin kesällä ole hirveästi varaa olla pois.


Muoks. Neuvolaan aika 3.8. jolloin pitäisi olla 8+5.
 
Muokattu viimeksi:
Ajattelin tunnin päästä soittaa neuvolaan, ku sinne on soittoaika :)

Muoks. Nyt on sinne soitettu ja aika varattu 4.8 :) sillon ois rv 8+5.
Kysyin siitä pääsenkö ar-ultraan, niin se sanoi ettei keskenmenojen takia pääse?! Täällä foorumilla monet on päässy kunnan kautta jos on keskenmenoja.. täällä pääsee vaan jos on kierrot sekasin eikä ole mitään hajua millä rv mennään..
No täytyy varata sitten itse sinne ar-ultraan yksityiselle aikaa myöhemmin. :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä varailin kanssa viime viikolla ajan. Ensimmäinen neuvola olisi 29.8 silloin pitäisi viikkoja olla 9+0
 
Neuvolan varasin, 27.7. jolloin pitäis olla 8+6. Yksityiselle varmaan ar-ultraan, aiemmissa raskauksissa olen käynyt noin 7+0.
 
Mulla on eka neuvola pe 31.7., jolloin 8+5. Tuon jälkeen neuvolatätini laittaa lähetteen np-ultraan ja muihin. Kuulemma verikokeessa mun tulisi käydä 10.8. mennessä.

Ar-ultra yksityisellä omakustanteisesti n. viikolla 8 houkuttaisi, mutta vähän emmin, ku mies sitä mieltä, ettei tarvita ja kyllä muakin harmittaa se hinta. Todennäköisesti ei mennä, mutta jos jokin alkaa arvelluttaa, ni sitten :)
 
Mä varmaan varaan ar-ultran 8+, ku viimeks pieni jaksoi elää sinne saakka, jos nyt jaksaisi loppuun asti.. omakustaneisesti :)
 
Varasin neuvolan ja sain ajan elokuun alkuun(nyt ei muista oliko neljäs vai viides päivä) ja silloin olis viikkoja 9+1 :)
 
Mä varailen vasta ens viikolla, kun saa lisää työvuoroja. Mulla on kesäloma sopivasti viikot 10-12 ja ehkä se iltakin siihen väliin sopii. Joillakin aloilla ja työehtosoppareissa kuuluu neuvolat työaikaan mutta en halua nyt alussa niitten kans säätää, meen mieluummin vapaapäivänä.
 
Tintti meillä kuuluu neuvolat ja ultrat työaikaan, ei tarvi korvata onneks :) pomokin tietää meidän vauva yrityksestä, nii helppoa sitte hänelle kertoa.
 
Mulla on syksyllä paluu työelämään esikoisen hoitovapaalta. Ehin kuitenkin taas olla sen huimat puol vuotta töissä. Mut pakko mennä ees hetkeks ku tää rahatilanne ei oo päätä huimaava. Mä teen keikkaluontosta työtä ni pystyn ite onneks vähän sumplii noita työpäiviä neuvoloiden ja ultrien mukaan.
 
Soittelin viime viikolla neuvolaan ja ajan sain 28.7, silloin sitten varmasti saa tietää enemmän jatkosta. Mulla riskiraskaus kun perussairautena Epilepsia joten olen seurannassa myös Meilahdessa neurologisella.
 
Mime, mulla kans epilepsia ja just nyt oon labrassa, ku sain lähetteen neurolta. :)

Multa otetaa siis jo eka verikoe rv 4+ ja muutenki aika usein, sulta varmaan kans ;/
 
Muokattu viimeksi:
Ninni22, Mulla on huomenna neuro joten varmaan aika tarkkaan seurantaan tässä sitten joutuu. Zemppiä sinne! :)
 
Samat sanat sulle! :) oon lukenu kuitenki vaan hyviä juttuja että epileptikoilla on menny raskaudet hyvin :)
 
Itse soitin pe neuvolaan, ja ensimmäinen käynti olisi 28.7 jolloin 7+6.
Samalle päivälle sattui myös ar-ultra jonka nkl tarjoaa kun tämä plussa tuli hoitojen kautta. Ihana yllätys, sillä olisin joka tapauksessa sitten käynyt yksityisellä, mutta mielummin tietysti näin niin pääsee halvemmalla :grin
 
Takaisin
Top