Neuvola

Mulla eka neuvola 21.4 jos oikein muistan, päätin etten menekään varhaisultraan, kun en esikoisestakaan mennyt. Nyt sitten lasken päiviä neuvolaan kun siellä saa nt-ultraan ajan :p
 
Missä käytte varhaisultrassa? Esikoisesta kävin terveysasemalla ja sai maksaa yli 200e nyt aion mennä perhe aarteen missä maksaa alle 100e :)
 
Mä pääsin esikoisesta kunnan puolesta varhaisultraan, yksityisesti en varmaan olisi mennyt. Nyt en ollut ajatellut mennä kun maksaa maltaita, mutta alkoi tuo perhe-arte kiinnostaa ja varasin sieltä ajan 12.4 :happy:
Jotenkin vaivaa tää oireettomuus ja haluan varmistuksen tähän raskauteen.
 
Muokattu viimeksi:
Me käytii esikoisen kanssa Aavassa ja sillon oli vähä yli 100€.
Nyt mekin mennää perhe arteen ja alle satasella oletan pääseväni :D
Ilmeisesti aika suosittu paikka toi Perhe Arte nykyään :)
 
Joo edullisuudesta on kehuttu sen takia varmasti suosittu kun palvelu myös pelaa :) Mä aattelin kanssa varata ajan maanantaina kun oon ensin vielä vähän testailla lisää :wink
Ja just sen takia haluun mennä et suljetaan tuulimuna tai kohdunulkoinen pois.
 
Mullakin epätodellinen olo tän raskauden kanssa. Meillä luomuplussan piti olla aika huonoil prosenteil ja ivf-kierto olis alkanu toukokuus mut plussa tulikin :D
Haluun käyä ultras kattoo et kaikki olis ookoo.
 
Varasin ens perjantaille ajan, kun sitten pitäis olla munkin laskujen mukaan varmasti tarpeeksi viikkoja, että pitäis sykkeen näkyä :) Nyt sitten pitää jännätä melkein viikko :nailbiting:
 
Pookkana, paljon sulla on viikkoja ku meet ultraan? :)
Se on jo oikeesti lähellä, jos ens perjantaina jo!

Mulla viel pari viikkoo jännättävää :shy: rv 6+5 on silloin ku meen. Toivottavasti ei oo liian aikaisin.
 
Mulle sanottiin kun kävin esikoisesta varhaisultrassa että paras ajankohta ois kun rv 6 on yli, sillon näkyy jo syke. Mulla oli viimeeks rv 6+1 ja sillon ennen ultrausta sano ettei vielä sykettä ehkä näy mut siellä se sydän teki jo kovasti hommia :Heartred
 
Meillä on eka neuvola 19.4. :) Ja me päästään varhaisultraan kunnalliselle puolelle (KYS), koska raskaus on hoitojen tulos. Ultra on 18.4. eli viikolla 7+1.
 
Mun mukaan perjantaina olisi 6+1 ja neuvolan mukaan 6+4 :) Aika varhainen tulee olemaan, mutta sykkeen pitäis näkyä. 25 päivää hedelmöityksestä pitäis sydämen sykkiä eli mun ovisplussan mukaan huomenna. Vaikka oliskin sitten hedelmöittynyt vähän myöhemmin, niin perjantaina pitäis sit jo näkyä. Siinähän sitten on murhetta jos ei näykkään vielä silloin :nailbiting::confused:
 
Suositelkaa pääkaupunkiseudun varhaisultrapaikkoja! Ekassa raskaudessa ei menty, nyt kiinnostaisi mennä!
 
Mä suosittelen tuota perhe artea mistä ite varasin ajan, on huomattavasti edullisempi kun esim Terveystalo jossa kävin esikoisesta ja sai maksaa yli 200e
 
Pidettäiskö näistäkin jotain listaa? :) olis kiva seurata, milloin porukoilla on neuvolaa/ ultraa!
Yritän laittaa tähän nää mitä ketjussa on mainittu :) lisäilkää ja muokkailkaa!

Neuvola:
18.4 / Meritähti
19.4 / Helmi81
21.4 / Rosamamma
26.4 / TK

Ultra:
7.4 / pookkana
12.4 / Korento86
13.4 / Meritähti
18.4 / Helmi81
20.4 / TK
20.4 / ellikki85
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Neuvola:
18.4. / Meritähti
19.4. / Helmi81
21.4. / Rosamamma
26.4. / TK
2.5. / Suuz

Ultra:
7.4. / pookkana
12.4. / Korento86
13.4. / Meritähti
18.4. / Helmi81
20.4. / TK
20.4. / ellikki85
 
Takaisin
Top