Neuvola

No ei se neuvolantäti kauaa höpöttänyt, muutaman minuutin kesti puhelu. Eilisen tädin jutuista sain sen käsityksen että olisi ollut joku maraton-puhelu luvassa :D Mutta nyt on ensimmäinen neuvola-aika varattuna 12.12. eli 8+4 :)
 
Soitin neuvolaan, meidän tutulle tätille jota en just tytön 2v neuvomassa tavannu ku oli saikulla. Oli meinaan kiva kertoa uutisia pitkästä aikaa :) Laitto lähetteen varhaisultraan ja kun sen jälkeen tarkemmin tiedän millä viikoilla mennään, niin soitan ja varataan aikaa.
 
Mää en kauheesti oota noita neuvoloita. Tai ihan hauska siel on kai käydä turisemassa JOS vaan on se oma täti oikeasti vastaanottamassa. Esikoista oottaessa mulla tais ekasta käynnistä alkaen olla 7 eri terkkaa ennen ku pääsin sille varsinaiselle omalle...
 
Tänään varattu eka neuvola ja samalla varattiin varhaisultra epäsäännöllisen kierron takia. Pari päivää yritin soittaa ja tänään vasta sain jonkun kiinni neuvola aika on nyt sitten normaalia aikasempaa kun ultrassa kuulemma toivovat että eka käynti on takana ennen ultraa. Pari viikkoa pitäisi odotella vielä
 
Täällä varattiin eka neuvolakäynti 8.12 ja silloin olisi 8+4. Hetken saa vielä odottaa että sinne pääsee :) Voi kun sillon yritettäis jo kuunnella sydänääniä kun haluttais kertoa raskaudesta jouluna molempien porukoille. Eka ultra menee vasta ensi vuoden puolelle.
 
Mulla ei myöskää oo ekaa nla-aikaa varattuna, ku sen toisen terkan kanssa sovittiin, et soitan nlaan sit ku oon käyny siel ar-ultrassa. Taidan kyl silti soittaa meidän omalle terkalle jo ens vkolla, ku haluisin punnituttaa ton esikoisen (ku pelkään et se maito ei riitä, vaikka ihan ok tyytyväinen tuo muksu onkin) ja sit meidän pitäs ottaa ne influrokotteet.
 
Yritin tänään vihdoin varata neuvolaa, mutta yritykseksi jäi, kun vastaaja oli päällä. Huomenna uus yritys. :)
 
Mä nyt selkeesti jännitän jotain. Aamupissasta otettuun testitikkuunkin tuli vain hailakka viiva, ja nyt jotenkin jännitän et mitä jos vaan kuvittelen, enkä uskalla varata sitä neuvola-aikaa. Teen huomenna vielä digitaalisen testin ja sit varaan sen ajan. Jos näyttää plussaa.
 
Takaisin
Top