Neuvola

Mira83

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Toukokuun äidit 2019
Oliko jollain tänää jo eka neuvola? Neuvolakuulumiset tänne! Ja miksei ultrakuulumisetkin vai tehäänkö niille oma ketju?
 
Täällä oli eka neuvola! Hyvin meni, paineet, hemppa ja pissanäyte ok :) Laskettu aika muuttui 30.12 ja ultra-aika saatiin 23.5 jolloin rv on 8+3. Viikkoja onkin nyt uuden la mukaan 6+4 :) Yksin tällä kertaa joudun käymään kun mies oli töissä.

Harmi vaan, että tuolla en enään toista kertaa käy kun muutan toiselle paikkakunnalle.
 
Aiotko pysyä tällä puolella vai siirrytty joulukuisiin? Vissiin ei montaa päivää muuttunu la kuitenkaan? Saako kysyä et oliko sulla neuvola ja ultra siks et on aiempi km vai jostain muusta syystä? Ei oo pakko vastata!
 
Joo täällä aion pysyä, nimeni tonne joulukuisiin laitoin että tietävät että luen heidän juttujaan ja joskus saatan laittaa viestiä :) Mutta täällä aion pysyä, olen jo tykästynyt tähän porukkaan!

Ja omien laskujen mukaan la oli 1.1 mutta nyt se on 30.12 :D

Ja toki saa kysyä kkm liittyen, nykyään aihe ei enään sureta vaan suhtaudun siihen neutraalisti :) Ja neuvola oli keskenmenneessäkin raskaudessa jo 5+2 ja ultran sain silloinkin jo viikolla 6 :eek: Joten en sitten tiedä minkä takia näin aikaisin :D
 
Olisko paikkakuntakohtasia eroja? Ensimmäisessä odotuksessa jollakin paikkakunnalla uudelleen synnyttäjät kävi useemmin kun täällä päin ensisynnyttäjät. Meillä siis viikolla 9 oli molemmissa niin saa tovin vielä odottaa. Sillä kyselen kun osa siirty np-ultran jälkeen toiseen ryhmään kun parilla päivällä muuttu la. Ihan kun parilla päivällä oikeesti on jotai merkitystä kun la on vaan suuntaa antava harva just la:na syntyy. Tietty heitäkin on.
 
Mulla eka neuvola vasta 1.6. ja silloinki varmaan vaan papereiden täyttöä yms, laskeskelin että silloin viikkoja jo 9+. Uskon että suuria paikkakuntaisia eroja, koska eka ultra yms. Tuntuu vaan itsestä, että tahtoisi edes jotain konkretiaa omaan odotukseen.. Kun on hyvin oireeton alkuraskaus, on melko vaikea saada itselle varmuutta että siellä kyytiläinen nyt todella olisi! Varhaisultrakin pyöriny mielessä ajoittain.. Tyhmänä menin lukemaan keskustelupalstoja tuulimunista yms Olenko yksin ajatusten kanssa?
 
Mulla eka neuvola vasta 1.6. ja silloinki varmaan vaan papereiden täyttöä yms, laskeskelin että silloin viikkoja jo 9+. Uskon että suuria paikkakuntaisia eroja, koska eka ultra yms. Tuntuu vaan itsestä, että tahtoisi edes jotain konkretiaa omaan odotukseen.. Kun on hyvin oireeton alkuraskaus, on melko vaikea saada itselle varmuutta että siellä kyytiläinen nyt todella olisi! Varhaisultrakin pyöriny mielessä ajoittain.. Tyhmänä menin lukemaan keskustelupalstoja tuulimunista yms Olenko yksin ajatusten kanssa?

Missä päin asut? Ja minäkin lueskelen just tuulimunista yms juttuja! Pelko on suuri, että osuuko paha onni taas kohdalle.
 
Olisko paikkakuntakohtasia eroja? Ensimmäisessä odotuksessa jollakin paikkakunnalla uudelleen synnyttäjät kävi useemmin kun täällä päin ensisynnyttäjät. Meillä siis viikolla 9 oli molemmissa niin saa tovin vielä odottaa. Sillä kyselen kun osa siirty np-ultran jälkeen toiseen ryhmään kun parilla päivällä muuttu la. Ihan kun parilla päivällä oikeesti on jotai merkitystä kun la on vaan suuntaa antava harva just la:na syntyy. Tietty heitäkin on.

Joo suoraan sanottuna vähän hölmöä lähteä sitten toiseen odotus ryhmään jos la muuttuu vaan parilla päivällä, mutta tapansa kullakin :D Ja juurikin niin kun niin harva oikeasti syntyy laskettuna aikana.
 
Mulla on neuvola 2.6 jolloin kasassa on 9+0, siellä täytetään vaan papereita yms. Sen jälkeen on sit np-ultra joskus viikolla 11-13.

Keiju, mä kyllä olen samoilla linjoilla sun kanssa noiden ajatusten kanssa! Mulla ei oo oikeen mitään oireita ja leffaviivoja en saanu. Haluaisin myös konkretiaa et kyydissä on joku ja aika varmasti menemmekin alkuraskauden ultraan, mutta siihenkin pitää muutama viikko vielä odotella, jotta varmasti jotain kuuluu.
 
Minulla ultra 24.5. Kkm vuoksi ultrataan aiemmin (vk8) ja sen jälkeen vasta suunnitellaan neuvola-aikaa ( jos tarve. ) jännittää jo kovasti. Edellinen kerkesi 10vk asti kun todettiin ekassa ultrassa, että on kasvu loppunut jo vk6 :sad001 oireet minullakin aika vähäiset, ehkä hieman enemmän kuin ekan aikaan, en tiiä onko vain toive ajattelua! Mut pitäisi vain rauhassa odotella! o_O:)
 
Mulla on eka neuvola rv 8+1, vielä vajaa pari viikkoa pitää odotella. Neuvolan jälkeen varaamaan aikaa nt-ultraa :)
 
Mulla on eka neuvola vasta 8.6. Sillon viikkoja kasassa 9+5. Alkuraskauden ultra kyllä houkuttais kovasti.
 
Mulla on eka neuvola ensi viikon perjantaina ja silloin pitäisi olla 8+2. Ultra varmaan siitä parin viikon päästä. Näin ainakin esikoisen kanssa oli.
Mun la on jo 28.12., mutta tulin tammikuisiin, kun joulukuiset pohtivat jo ristiäisiä/nimiäisiä, joka ei musta vielä ole ajankohtaista. Plus esikoinen syntyi 42+1.
 
Mulla on eka neuvola ensi viikon perjantaina ja silloin pitäisi olla 8+2. Ultra varmaan siitä parin viikon päästä. Näin ainakin esikoisen kanssa oli.
Mun la on jo 28.12., mutta tulin tammikuisiin, kun joulukuiset pohtivat jo ristiäisiä/nimiäisiä, joka ei musta vielä ole ajankohtaista. Plus esikoinen syntyi 42+1.
Ei se oo päivän päälle, mukaan vaan turisemaan, harvoin ne lapset just la syntyy :wink teidän lapsukainen voi syntyä kumman vuoden puolella tahansa, olikohan iinaliisa jolla myös la joulukuun puolella!!!
 
Iinaalisa, asun Vassassa. :)
Olen melko impulsiivinen ja tuntuu hirvittävän vaikealta odottaa tämän asian kanssa sinne np ultraan saakka! Sinnehän voi olla melkein kuusi viikkoa vielä Paljonko teidän paikkakunnilla maksaa varhaisultra suunnilleen? Tuntuu, että olisi valmis siihen satsaamaan mielenrauhan vuoksi :)
 
Noniin vihdoin löysin tieni tänne, en tiedä miten sain siitä niin vaikeaa!
Millä viikoilla olette neuvolaan soitellut?
Mulla neljäs lapsi tulossa mutta omien laskujen mukaan viikkoja kasassa vasta 4+4 joten taidan odotella vielä tovin ennenkuin neuvolaan otan yhteyttä.
Kuopus meillä on 4v ja en muista kyllä yhtään tällaisia asioita edellisistä raskauksista..
 
Hirmu, mulla myös 4+4. Soitin neuvolaan heti 3+4, kun plussasin. Sain ajan vasta 30.5.
 
soitin heti plussausta seuraavalla viikolla ja sain ajan heti siitä seuraavalle viikolle, eli plussasta parin viikon päähän. Viikkoja silloin 6+5.
 
Takaisin
Top