Neuvola- ja ultrakuulumiset

Kaikki hyvin nt ultrassa. Mulla olis kuvakin mutta en halua julkiselle puolelle lisätä ja Mira ei oo vielä lisäilly pyynnöstä huolimatta salaiselle.. Eikö jollain muullaki ollu jtn ongelmia salaiselle lisäämisessä??
 
Eikös miramaria lopettanu? Muistaakseni joku viesti oli tullu, että hän jäi pois ja joku tuli tilalle, mutta en kyllä yhtään muista kuka.
 
Neuvola:
24.3. Idddau
4.4. Niiinu
6.4. Tania
7.4. Marnie
11.4. Tenava
18.4. tiuhtimus
24.4. Miitu
24.4. emiliin
28.4. Tiiiu
28.4. tiiamariia
28.4 Barbieq
8.5. Agnés
29.5. Elma Auroora

Ar-ultrat:
käyty helmi-maaliskuussa'17

Nt-ultrat:
24.3. Tania
24.3. Miitu
27.3. kullerva
28.3. Susqi
28.3. Tiiiu
28.3. Kaari
28.3. Marnie
29.3. Anila
29.3. Cocoa
30.3. Mamsku
31.3. Niiinu
3.4. tiuhtimus
4.4. tiiamariia
4.4. Hellu:Heartred
5.4. emiliin
7.4. vipe
11.4. Vehmis
13.4. Aneska

Rakenneultrat:
15.5. Sanmarie
16.5. Tania
16.5. Tenava
16.5 Elma Auroora
19.5 Moondance
22.5. Marnie
26.5. Anila

Neuvolalääkäri:
22.3. emiliin + ultra
30.3. Kaari
12.4. Elma Auroora
18.4. kullerva
19.4. Krisse_90
26.4. Mamsku
27.4. Tenava
11.5 Barbieq
22.5. Agnés
 
Kaikki hyvin nt ultrassa. Mulla olis kuvakin mutta en halua julkiselle puolelle lisätä ja Mira ei oo vielä lisäilly pyynnöstä huolimatta salaiselle.. Eikö jollain muullaki ollu jtn ongelmia salaiselle lisäämisessä??
Vargynja on nykyään se, jolta pyydetään pääsyä salaiseen ryhmään.
 
Kaikki hyvin nt ultrassa. Mulla olis kuvakin mutta en halua julkiselle puolelle lisätä ja Mira ei oo vielä lisäilly pyynnöstä huolimatta salaiselle.. Eikö jollain muullaki ollu jtn ongelmia salaiselle lisäämisessä??
Joskus alkuviikosta tuli ilmoitus Vargynjalta: "Uudella adminilla riittää tekemistä ja lapsi sairastaa samaan aikaan. Lisään siis uudet jäsenet salaisiin ryhmiin tällä viikolla loppuviikosta, viimeistään perjantaina."
:cat:
 
Nt-ultrassa hääri kovin aktiivinen pieni joka vastasi viikkoja 12+1 ja virallinen laskettu aika on nyt 5.10. ♡

Down riski oli 1:10903.
Eteinen istukka, eli voi aiheuttaa vuotoja? Ei ole aiempaa kokemusta. Oliko niin ettei liikkeitäkään ehkä niin helposti tunne?
Eipä siis ihmekkään ettei sydänääniä oo saanut kuuluviin kotidopplerilla.

Valtakunnassamme kuitenkin kaikki hyvin! ♡
 
Niin ja mulle jos joku haluaisi lisätä listaan rakenneultran 24.5. :)
 
Neuvola:
4.4. Niiinu
6.4. Tania
6.4. Leele
7.4. Marnie
11.4. Tenava
18.4. tiuhtimus
24.4. Miitu
24.4. emiliin
28.4. Tiiiu
28.4. tiiamariia
28.4. Barbieq
8.5. Agnés
29.5. Elma Auroora

Ar-ultrat:
käyty helmi-maaliskuussa'17

Nt-ultrat:
27.3. kullerva
28.3. Susqi
28.3. Tiiiu
28.3. Kaari
28.3. Marnie
29.3. Anila
29.3. Cocoa
29.3. Leele
30.3. Mamsku
31.3. Niiinu
3.4. tiuhtimus
4.4. tiiamariia
4.4. Hellu:Heartred
5.4. emiliin
7.4. vipe
11.4. Vehmis
13.4. Aneska

Rakenneultrat:
15.5. Sanmarie
16.5. Tania
16.5. Tenava
16.5. Elma Auroora
19.5. Moondance
22.5. Marnie
24.5. Miitu
26.5. Anila
30.5. Leele

Neuvolalääkäri:
30.3. Kaari
12.4. Elma Auroora
18.4. kullerva
19.4. Krisse_90
26.4. Mamsku
27.4. Tenava
11.5. Barbieq
22.5. Agnés
 
Muokattu viimeksi:
Etinen istukka voi aiheuttaa vuotoja juu mutta tässä vaiheessa kohtu kasvaa vielä niin paljon, että yleensä istukka nousee ylöspäin pois kohdun suulta. Rakenneultrassa sitten tarkistetaan. Kun istukan läpi ei ymmärrettävästi voi synnyttää, jos se loppuraskaudessakin on kohdunsuulla.
 
Tuosta kyselin yhdessä ryhmässä jo, josta mutta mulle sanottiin että etinen istukka ja eteinen istukka on kaks eri asiaa niin olisko joku asiasta tietävä miten tää homma oikein menee?

Eteinen istukka olis niinkuin istukka etuseinässä (vaimeat potkut ym) ja etinen istukka kohdun suulla? (vuotoja, ei voi synnyttää jne)
Mulle kätilö selkeästi sanoi eteinen istukka, mutta mainitsi vuotoja joita voi tulla ja että seurataan sydänääniä ym neuvolassa.
Omakannasta ei löytynyt mitään tietoa, joten jäin nyt sitten miettimään tätä itekseni viikonlopun yli..
 
Ei mulla ollu muuta erikoista esikoisen kanssa ku et liikkeet tuntu tosi myöhään kun oli istukka ihan keskellä vatsaa navan kohdilla :D
 
Eteinen istukka olis niinkuin istukka etuseinässä (vaimeat potkut ym) ja etinen istukka kohdun suulla? (vuotoja, ei voi synnyttää jne)
Mulle kätilö selkeästi sanoi eteinen istukka, mutta mainitsi vuotoja joita voi tulla ja että seurataan sydänääniä ym neuvolassa.
Näin mäkin asian oon ymmärtänyt mutta kertokaa jos oon ollut väärässä, esikoisesta oli eteinen istukka eikä muuta haittaa tai seurantaa ollu ko vaimeat liikkeiden tunteminen..
 
Mulla on seuraavat käynnit:
Neuvola 6.4.
Nt-ultra 29.3.
Rakenneultra 30.5.

Jos joku viitsisi lisätä :)
 
Mies oli esikoisen aikaan tosi paljon neuvolakäynneillä mukana ja kaikki ultrat, kivasti huomiodaan isitkin neuvolassa. Nyt oli ekalla neuvolakäynnillä mukana, mut tästä eteenpäin ei varmaan tuu.. on kuitenkin tuttua hommaa jo ja ennemmin niin että jos mies on vapaalla niin jää kotiin esikoisen kans että saan ite keskittyä käyntiin. Ultriin tulee kyllä mukaan :)
 
En oo koskaan kuullut puhuttavan eteinen istukasta, ei taida olla mikään virallinen termi. On etuseinäistukka ja sitten se etinen istukka. Koulusta muistelisin, että istukan paras paikka on takaseinässä mutten muista mihin se liittyi... Olisko ollut ihan vaan niin, että istukka on silloin paremmin suojassa kaikenlaisilta ulkomaailman kolhuilta. Viime raskaudessa mulla oli istukka etuseinässä mut ei siitä mitenkään tarvinnu olla huolissaan.
 
Mäkään en ole koskaan kuullut eteisestä istukasta, vain etisestä eli kohdunsuun päälle menevästä (mikä voi aiheuttaa vuotoja) ja etuseinäistukasta (missä liikkeet tuntuu huonommin ja syke täytyy kuunnella reunoilta). Mulla on ollut etuseinäistukka molemmilla kerroilla.
 
Takaisin
Top