Neuvola höpinät

Miulla on tosi ihana oma terkka joka oli kakkosen raskaudessakin, mutta hän nyt on poissa syksyyn asti eli sijaisen kaa käyn kaikki neuvolakäynnit. Harmittaa kyllä aika paljon, kun ei ois tarvinnut ylimääräsiä selitellä tuolle omalle thlle.
 
Me varattiin tänään neuvola-aika 21.12 eli suht pian. Ultrata kyllä ei meidän neuvolassa kun ei oo masiinoita. Mutta perusjutuista lähdetään.
 
Varasin ekan neuvola ajan, se on 7+6, sitä ennen käyn ultrassa rv 6+6. Terkkari lupasi lähettää mulle kotiin kaikkia ravitsemussuosituksia ym. ennen käyntiä :)
 
Mitäs siellä ekassa neuvolassa tapahtuukaan kun ei enää muista? Täällä on nykyään eka ultra kunnallisella puolella vasta vko 12-13. :eek: 4+4 nyt, 21.12 eka neuvola.
 
meillä on varhaisultra 6+0 22.12, ajattelin sen jälkeen vasta soittaa neuvolaa :) ei oo kamala kiire päästä neuvolaan kun se eka kerta on kumminkin sitä lappujen jakelua :D
 
Soitinkin jo tänään neuvolan kun on vähän rajallista minä päivinä pääsee paikalle. Neuvolan täti laski kierron 28 päivän mukaan vaikka sanoin että kierto on säännöllinen 24/25 päivää eli LA olisi 16-17.8, mutta neuvola kirjas 20.8. Eihän tuo ole kun parin päivän heitto mutta kyllä se tässä vaiheessa vähän harmittaa :/
 
Varasin neuvolan. Harmi ettei tammikuun ekalla viikolle ollut aikoja. Varattiin tiukempaan väliin aika, kuulemma mieluummin olisi 90min käynti, muttei minua huvittaisi käydä taas samoja juttuja läpi :'D
 
Mä taas joudun neuvolaan jo ensi tiistaina jolloin 6+1. Vasta seuraavalla viikolla varhaisultra, mutta täällä otetaan ensikäynnille jo tosi aikaisin. En tykkäisi mennä ennen varhaisultraa, kun on keskenmenoja taustalla enkä luota raskauteen ennen ultraa.
 
Mä varasin tänään ekan neuvolajan ja sain sen tammikuun ekalle viikolle. Kuuluuko mies ottaa mukaan ekalle käynnille? Vai mennäänkö sinne yksin? Työkavereille en halua vielä kertoa. Sain aamuajan joten pitää kehitellä joku tekosyy miksi tuun niin myöhään töihin.
 
Miehen toivotaan olevan mukana vain laajoissa tarkastuksissa (myöhemmin) ja pakko ei ole niihinkään tulla. :-) Mutta mies saa olla mukana vaikka jokaisella kerralla. :-) Meillä mies oli esikoisen raskaudessa mukana kaikilla käynneillä, mutta nyt aikoo tulla vain nt-ultraan, r-ultraan ja laajoihin neuvoliin. Ei tarvitse etsiä esikolle hoitajaa ja tuttuja juttuja jo. :-)
 
Ok. Ehkä jätän sen tällä kertaa kotiin. Ehtiihän se tosiaan käydä siellä varmaan kyllästymiseen asti [emoji23]
 
Musta on ihanaa et mies tulee mukaan jo ekalle käynnille ja sitä suositteli myös neuvolan tyyppi, kun kysyin asiaa :joyful:
 
viimeksi mies oli mukana parilla ekalla neuvolakäynnillä ja muuten nuo tärkeimmät eli ultrat ym, tälläkertaa mies jää esikoisen kanssa kotiin niin menen yksin ainakin ekaan neuvolaan :)
 
Takaisin
Top