Neuvola höpinät

Tieto lisääntyy ja osataan suositella uusia juttuja, mitkä vähentää riskiä sairastua raskausaikana. Todnäk ei tule mitään, kuten listeriakin on hyvin hyvin harvinainen, mutta en ottais omalle kontolle, jos kuitenkin jotain tulis. Joten aika tarkkaan menen :)
 
4+6. Flunssa kestäny 13 päivää, ja eteni tänään kivasti poskionteloihin. Kipu on kamala. Toivottavasti ei okseta tän tulehduksen aikana...
 
Mie oon kans flunssaillu tässä viime viikosta saakka, ihan ei oo ääni täysin takasin vielä. Siihen ku lisää nää nyt ilmenevät raskausoireet, niin ei oo lystiä!
 
4+6. Flunssa kestäny 13 päivää, ja eteni tänään kivasti poskionteloihin. Kipu on kamala. Toivottavasti ei okseta tän tulehduksen aikana...

Mulla on kans ollu kaks viikkoa nuha joka on yltynyt ihan kauheeksi flunssaksi ja istun just odottamassa lääkärille, päiväkodissa on streptokokkia, kurkku on kipeä, poskiontelot täynnä, hengittäminen raskasta..
 
Mulla on kans ollu kaks viikkoa nuha joka on yltynyt ihan kauheeksi flunssaksi ja istun just odottamassa lääkärille, päiväkodissa on streptokokkia, kurkku on kipeä, poskiontelot täynnä, hengittäminen raskasta..

Voi ei! Lääkäri sano et raskaana flunssat kestää kauemmin ja poskiontelotulehdus tulee herkemmin... itse sairastan muutenkin 5-7 flunssaa vuodessa:wtf:
 
Mä sairastelen onneks tosi harvoin! Tänä vuonna en oo kertaakaan ollu flunsassa tai muutenkaan kipiänä ja toivottavasti raskaus ei herkistäis sille yhtään :dead:
 
Mullakin oli pieni flunssan alku tässä kierrossa. Liekö oli sitten apuja siihen että nyt onnellisesti odotellaan :-D nopeasti kyl meni ohi. Esikko sairastellut jo kolme flunssaa tänä syksynä.
 
Millä viikoilla teillä siis on eka neuvolakäynti? Mietin milloin sinne pitää soitella. Oon vähän varovainen kuitenkin koska sit ei oo kiva soittaa ja perua, jos käykin jotain.
 
Millä viikoilla teillä siis on eka neuvolakäynti? Mietin milloin sinne pitää soitella. Oon vähän varovainen kuitenkin koska sit ei oo kiva soittaa ja perua, jos käykin jotain.

Mulla on rv 7+4 eka neuvola. Siellä ei ultrata, vaikka ajanvarauksessa pyysin että voisko. :mad:
 
Miulla on 8+2 neuvola.. ei meilläkään ultrata, kun ei oo ees ultraa. Ymmärtääkseni yleensä neuvoloissa ei ultralaitteita juuri oo, täälläkin vaan keskustan neuvolassa ultrataan.
MaterAmat, itse tosiaan soitin jo neuvolaan, vaikka eihän tässä mitään takeita ole. Kerran syksyllä jouduin jo perumaan ajat, mutta toisaalta pääsin sit myös neuvolaan puhumaan kmsta..
 
Mulla neuvola vasta 9+0 (jos kaikki menee siihen asti hyvin), kun ei omien töiden puolesta sopineet aiemmat ajat. Mulle sanottiin myös, ettei neuvolakäynnillä ultrata.
 
Mulla neuvola 2.1 ja sillon viikkoja 9 ja risat. Aikoivat myös ultrata. Toivottavasti päästään sinne asti :sorry: jotenkin niin epäuskoinen olo, että sisälläni joku kasvaisi. Samalla niin äärettömän onnekas :Heartred
 
Meillä on pian esikoisen 1v. tarkastus jolloin samalla ajattelin sanoa sitten uudesta raskaudesta. Toivottavasti saadaan sama terkkari koska hän on aivan mieletön :Heartred
 
Takaisin
Top