Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Ei niinku minkäänlaisia.
Sillähän se olikin vähän yllätys tuo plussa o.o toki toivottu sellainen :D
 
Eikä, mä jo aattelin että yksin haaveilen neljännestä.:wink
Meillä mies oli ehdoton ei kolmelle ja kolmatta lasta sai haaveilla sitten jo 5 vuotta ennen kuin ryhdyttiin yrittämään.
Nyt sitten mun tasainen 32-33 päivän kierto venähti yllättäen 37 päivään ja aateltiin, että ylläribaby tulossa. Ja kuinka ollakaan mies olikin yhtäkkiä että ei siinä mitään, kyllä me pärjätään.
No kyllä te tiedätte kuin siinä kävi. kuukautisen alkoi mutta vauvakuume jäi. :shifty:
Pelottaa vähän paljon kyllä alkaa yrittämään, koska a) yritän valmistua b) työni on määräaikainen ja loppuu 05/18 jatkosta ei tietoa ja c) muutettiin juuri 250 km päähän kaikesta tukiverkosta töiden perässä. niin joo, ja d) miehen uus työ vaatii ulkomaan reissuja. ja ehkä myös e) asutaan kolmiossa ja ei ollut aikomuksissa ostaa omaa taloa lähiaikoina.

Mutta se vauvakuume. kun se tulee niin nuo kaikki seikat tuntuu muka ihan ohitettavilta. Jos ois järkevä niin kuumeilis vaan kiltisti vuoden pari vielä.:wtf:
 
Minäpä tulen mukaan haaveilemaan nelosesta. Meillä ennestään tyttö 08/07 ja kaksi poikaa 03/09 ja 06/15. Tuohon poikien väliin mahtuu pari km sekä pari ku:ta joista toinen päättyi leikkaukseen.

Kp nyt 12/21-28. Viimeisin kierto oli vain 21 päivää.:wideyed: nyt jännätään mitä tämä kierto tuo tullessaan :nailbiting: ovis mahdollisesti oli jo lyhyen kierron takia. Olis kyllä tervetullut ylläri jos se plussa tärähtäisi testiin. :thumright
 
Tulen varovasti tähän keskusteluun.. vauvakuume ei meinaa lähteä vaikka tein tietoisen päätöksen itseni kanssa että 3 saa nyt riittää. Lapset, 8,6 ja 1,5 v. Puoliso ei edes halua kuulla asiasta, sanoo olevansa äärirajoilla jo nyt En tiedä, miten päin tässä olisi.. haaveilla kai saa
 
Nostetaanpa tätä. Täällä neljäs haaveissa, pyöriikö täällä muita saman ajatuksen ja toiveen ympärillä :) ?

Minä! :smiley-bounce012
Mutta meillä vielä tää kolmas työn alla. Laskettu aika 31.12. Me ollaan siis kyllä tuumittu että jos neljäs sitten tulisi suht putkeen, mikäli kaikki menee tässä raskaudessa hyvin.

Pöhköksihän sitä itsensä tässä tuntee kun on jo kädet täynnä näidenkin kanssa. :smiley-ashamed005
Me oltiin aina varmoja että kaksi olisi meille maksimi. Sitten mies alkoi myös kuumeilla mun kanssa ja vihjailla kolmannesta ja lopulta me huomaamattamme alettiin jo puhua neljännestäkin.
Tarkoituksena kuitenkin olisi laittaa piuhat poikki sitten kun lapsiluku täynnä.
 
Varovaisesti kurkin tännekin. :) Meillä vähän sama tilanne kuin Miitulla, kolmannen la joulukuun lopussa, mutta jostain syystä ne ajatukset on jo siellä neljännessäkin. Tokihan mieli saattaa tässä matkan varrella muuttua, mutta ikääkin alkaa olla jo sen verran, että kauhean kauaa ei asian kanssa viitsi jahkailla.
 
Ibis, Ihana kun on muitakin samassa tilanteessa! :) Koska sulla on la? Täällä neuvolan mukaan 28.12, mutta omien laskujen ja ultrien mukaan 31.12. Eivät tosin sitä suostuneet enää vaihtamaan.

Lapsille tulee ikäeroa 5v & 3v, joten tälle kolmannelle olisi ihan kiva tehdä kaveri myös suht pienellä ikäerolla 1-2v.
Kaikki nyt tietysti riippuu siitäkin miten tämä raskaus sujuu, että kuopataanko täysin haaveet.
 
La olis meillä 22.12. tai 25.12. neuvolan terkka ja ultraava kätilö molemmat pitävät oman päänsä, eikä ole kumpikaan suostunut muuttamaan omaa arviotaan lasketusta ajasta. :rolleyes: Nooh, ei tuossa ole kun parin päivän heitto, mutta erikoista silti.

Meillä on aikaisemmat lapset 3v ja 1,5v, joten aika pienellä ikäerolla tulee nämä kaikki. Neljäs olisi tavallaan kiva saada siihen samaan, mutta tietysti riippuu tosi paljon myös omasta jaksamisesta. Ja pitäisi sitä ennen saada myös käytännön asioita järkyttyä, kuten esim. isompi asunto.
 
Siis miten voikin olla sama tilanne noiden päivämäärien kanssa. Mua sillail vähän häiritsee se, kun tiedän itse tasan oviksenkin ja sitten kun muut ultrat ym tukeneet tuota mun 31.12. Mutta kun yks huithapeli mittasi vähän miten sattui silloin nt niin sillä nyt mennään. Muutenkin oli kiireinen eukko, oltiinko peräti 8min tutkimushuoneessa ja ulos, ulos. :hilarious:
Siellä oiskin jännä aatto jos päättäisi silloin syntyä.

Se on totta että hyvä katsoa sitten sitä omaa jaksamista. Koskaanhan ei tiedä mitä se vauvavuosi tuokin tullessaan. Meilläkin olisi kyllä isomman asunnon hankinta alla.
 
Moikka kaikille!
Tuun kanssa tänne jutteleen, vaikka neljännen lapsen saaminen vaatiikin tosi isoja muutoksia elämään ja niistä ensimmäinen ja tärkein ois löytää mies, kenen kanssa lasta yrittäisi.
Mulla on entuudestaan poika 8/16 ja tyttö ja poika kaksoset 7/19. Nämä lapset tein yksin hoidoilla, tuntemattoman luovuttajan siemenillä.

Mä nautin raskaanaolemisesta ja koska oon ollut raskaana vasta kaksi kertaa ja viimeisin raskaus tuntui päättyvän jotenkin kesken (kaksoset syntyivät rv36+1) niin raskaudesta haaveilen jopa vähän enemmän, kuin siitä lapsesta! :D Tietysti, jos lapsi/lapsia mulle vielä suodaan niin otan heidät avosylin vastaan.

Miitulle ja Ibikselle onnea raskauksista! :) Oon teille aika kade! :D
 
Heipsan. Onnea teille Miitu ja Ibis kolmosten odotukseen :Heartred . Meillä kävikin niin, että neljäs tarttui matkaan :grin . Ei ole enää pelkkä haave, toivottavasti tietty pysyis kyydissä. Maaliskuista siis odotellaan :happy:.
 
Siis miten voikin olla sama tilanne noiden päivämäärien kanssa. Mua sillail vähän häiritsee se, kun tiedän itse tasan oviksenkin ja sitten kun muut ultrat ym tukeneet tuota mun 31.12. Mutta kun yks huithapeli mittasi vähän miten sattui silloin nt niin sillä nyt mennään. Muutenkin oli kiireinen eukko, oltiinko peräti 8min tutkimushuoneessa ja ulos, ulos. :hilarious:
Siellä oiskin jännä aatto jos päättäisi silloin syntyä.

Se on totta että hyvä katsoa sitten sitä omaa jaksamista. Koskaanhan ei tiedä mitä se vauvavuosi tuokin tullessaan. Meilläkin olisi kyllä isomman asunnon hankinta alla.
Olipas tehokas ultraaja teillä. :grin Huh, toivon ettei ihan jouluaattona syntyis, kun olen sen verran jouluihminen, että haluaisin viettää kotona kyllä sen aaton. :hilarious:
 
Juu, turhankin tehokas! :grin
Täytyy toivoa että huomisessa rakenneultrassa olisi vähän maltillisempi ultraaja. Pysyisi vähän mukana itsekin. :grin

Sama homma, oon miehelle sanonutkin että jouluaatto ja sen pyhät on AINOAT kun ei saa syntyä. (Koska joulu on mulle vuoden tärkein juhla ja haluan sitä myös tänä vuonna viettää)
No mies on jo manannut että, no sehän se sitten tietysti on se ajankohta kun lähdetään synnärille :smiley-angelic006 Voi olla että sanon pari valittua sanaa jos hänen "ennustuksensa" toteutuu. :grin

Kakkosen kanssa kävi myös niin että vietettiin kerrankin lapsivapaata ja oltiin aivan nuutuneita päivän päätteeksi. Sanoin miehelle että tänään ei lähdetä tasan synnyttämään!! Kävin siinä autuaan tyytyväisenä maaten niin ensimmäinen napakka supistus ja siitä se lähti. Sitten lähdettiin. :facepalm:
 
Kiitos. Meidän lapsilla on serkku joka syntynyt jouluaattona. Usein aamusta annetaan synttäri lahjat hänelle :hilarious: . Joulupäivänä sitten kakku pöytään :p . Jos sais yhden päivän valita millon ei lasta haluais ni olis kyl aatto :smiley-ashamed004 .
 
Vieläkö täällä joku tätä lueskelee? :)

Meilläkin haaveillaan nelosesta. Lapset ennestään 5v, 3v ja 9kk ja tämä nuorin syntynyt 27.12. Näköjään muitakin loppuvuoden vauvoja odottavia täällä :happy: Meillä oli la 28.12 (omien laskujen mukaan 27.12) eli hän syntyi juuri ajallaan. Vähän kans jännättiin jos ollaankin aattona synnyttämässä, mutta ei ihan :joyful: Mentiinkin näyttävästi ambulanssilla pillit päällä synnärille, kun tuli vähän kiire (ettei synny matkalle) :shy:

Pienellä ikäerolla haluttais kaveri tälle kolmoselle, aivan kuten kahdella ekallakin ikäeroa vähän alle 2v. Ei ole kierto käynnistynyt vielä, tosin saatoin ehkä bongata oviksen viime viikolla, että jotain sentään tapahtuu :grin
 
Takaisin
Top