Nega vai positiivinen ?

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Helloitsme, 21 maalis 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Kyfi2372740 Aloittelija

Kp 26/22-34, ovis tikutettu kp13/14.
    Oviksen jälkeen alko niin kuiva kausi että seksikin sattuu, alaselkä ollut siitä asti kipeä ja menkkajomotusta kokoajan.
  2. Rouva1983 Peruskäyttäjä

https://aijaa.com/KjWp3

mitäs tästä sanotte? ei kyl hajuukaa kpsta meni jotenki ohi koko ovis kun en tikuttanu täskun ollu kaiken laista muuta menoa jne
  3. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Mulla ei näy kuvaa ollenkaan. Sivusto sanoo että kuva on poistettu tms.
  4. Rouva1983 Peruskäyttäjä

mm mites ton kuvan saan tänne?
  5. Rouva1983 Peruskäyttäjä

ladatakkaa ei onnistu väittää liian isoksi
  6. Rouva1983 Peruskäyttäjä

onnistuisko ny?

Attached Files:

7. Towanda Tuttu foorumilla

Ihan selvä plussa! Ja mä en yleensä edes näe noissa tikuissa mitään. :happy119
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  8. Rouva1983 Peruskäyttäjä

aattelin huomenna hakia viel digin ja ehkä apteekin oman vielä varuuksi ❤ tämä olis meidän kolmas iltatähti
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Rouva1983 Peruskäyttäjä

doh muistin ny vasta et o sunnuntai ja apteekki kii no oli viä yks liuska samaa tuloo vaan no pitänee odottaa huomiseen et pääsee apteekkiin käymään huoh

Attached Files:

10. Rouva1983 Peruskäyttäjä

clearblue ei näytä mitään :sad001 no ny en testaile viikkoon kattoo ny koska jos en verikokeisiin pyydä..
  11. Rouva1983 Peruskäyttäjä

yritin kuvaa ottaa en tiiä näkyykö tuos mitää tai mun silmät näkee omia :sad001

Attached Files:

12. Viima♡ Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

13. Rosytar Peruskäyttäjä

Kyllä se positiiviselta näyttää, minulla oli ihan kummitus
    https://aijaa.com/BiNVQ5

Ja se on liian läheltä ei ja kaukaa joo
    Sit se varmistu n.2 päivän päästä
    https://aijaa.com/DZdC13
  14. Kyfi4315640 Uusi käyttäjä

ImageUploadedByVau Foorumi1537852583.532358.jpg

Nyt ois menossa kp 34/32
    Ylempi pregcheckin liuska ja alempi sofian ovulaatio liuska.

Ollaanko täs vai eikö olla :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. Viima♡ Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Kyllä mä sanoisin että oot raskaana :) pregcheckissä plussa, Varovaiset onnittelut!
  16. Lintunen_7 Uusi käyttäjä

17. Kyfi5123820 Aloittelija

Ovulaatiosta 2vk ja aamupissa, on jo jokusen tunnin vanha kun nyt vasta otin kuvan mutta ei vielä mielestäni muuttunut juurikaan

Attached Files:

18. Kyfi6603740 Aloittelija

Minulla oli keskenmeno kesällä, nyt clomit käytössä ja kp 9 kävin ultrassa johon lääkäri tuumasi että tuskin onnistuu et ens kuussa parempi onni. Silti tikutin oviksen ja päätin tehdä testin himotestaaja kun olen ja vasta kp23k. Nyt ihan silmiin näkyvä toinen haalea viiva, kameralla vaikea saada näkyviin mutta yritän saada kuvan ladattua tänne. Tuo testi ei ole aiemmin antanut edes viivanpaikkaa muttm en vielä uskalla hurrata kun noin lääkärissä sanottiin. Oireetonta mutta tietyt oireet on tullut. Toivottavasti joku voi auttaa et onko ihan vain mielikuvitusta vai onko tossa se kuuluisa haamu..

Attached Files:

19. Kyfi6603740 Aloittelija

Minulla oli keskenmeno kesällä, nyt clomit käytössä ja kp 9 kävin ultrassa johon lääkäri tuumasi että tuskin onnistuu et ens kuussa parempi onni. Silti tikutin oviksen ja päätin tehdä testin himotestaaja kun olen ja vasta kp23k. Nyt ihan silmiin näkyvä toinen haalea viiva, kameralla vaikea saada näkyviin mutta yritän saada kuvan ladattua tänne. Tuo testi ei ole aiemmin antanut edes viivanpaikkaa muttm en vielä uskalla hurrata kun noin lääkärissä sanottiin. Oireetonta mutta tietyt oireet on tullut. Toivottavasti joku voi auttaa et onko ihan vain mielikuvitusta vai onko tossa se kuuluisa haamu..
  20. Kyfi6603740 Aloittelija

No niin

Attached Files:

Jaa tämä sivu