Nega vai positiivinen ?

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Helloitsme, 21 maalis 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Helloitsme Aloittelija

Auttakaa tyhmää, onko tämä negatiivinen vai positiivinen?
    Voiko olla vaan viivanpaikka? Luonnon valossa katsoessa haalea pysyyviiva on sininen.

www.aijaa.com/5OXALZ
  2. Aiarana Tuttu foorumilla

Ylimmässä en näe mitään keskimmäisessä heikko viiva ja alimmassa selkeä.

Oletko testannut uudestaan ? :)
  3. Helloitsme Aloittelija

Moikka ! Testattu on uudestaan :) Menkat olivat 9 päivää myöhässä, perjantaina alkoi rusehtava vuoto jota kesti n. 30min. Lauantaina noin vuorokauden jälkeen alkoi vuoto uudestaan, kesti tällä kertaa tunnin ja loppui kuin seinään. Tänään pitkin päivää tullut verta, todella vähän kylläkin. Ja normaalisti kuukautiset hyvin runsaat ja kivuliaat, nyt ei ole kipuja ollenkaan.
    Raskausoireita on, huonoa oloa, tissit kovin kipeät jne. Mutta en osaa tän päiväisestä testistä sanoa. Mitä mieltä te olette ?:)

Attached Files:

4. Tari73 Aloittelija

Kyllähän positiiviselta näyttää . Pidän peukkuja
  5. taikatutti Peruskäyttäjä

Täällä samat mietteet. Mitä mieltä plussa vai nega?

Attached Files:

6. hannuli77 Tuttu foorumilla

Plussa, jos minulta kysytään :) Sen verran noita testejä tullut tuijoteltua...
  7. Kyfi1017640 Uusi käyttäjä

Onnea teille plussanneille! Tuo on jännä paikka kun testejä tekee ja yrittää pyöritellä tikkua näkyykö kahta viivaa. Molemmilla teillä kyllä on selvästi plussat. Itsekkin olen yrittämässä raskautua keskenmenon jälkeen.
    Last edited by a moderator: 15 huhti 2018
  8. Kyfi6621640 Uusi käyttäjä

ImageUploadedByVau Foorumi1527945114.890524.jpg hmm ihan kun jotain yrittäisi pilkistää, mutta uuteen kiertoon enään 2päivää kai se olisi selkeämpi jos olisi positiivinen? Ei ole aamuvirtsasta.
  9. Hilma87 Aloittelija

Tarpeeksi kun näitä katselee, alkaa jo olla skeptinen. Sitten viivat näkyy ties minkä värisenä. Mutta kai tässä ollaan raskaana. Kp 28/29 IMG_20180603_063814.jpg
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  10. Rosalina Ei muuta elämää Elomammat 2018 Kesäkuunmammat 2015

^ tuo on selvä plussa, onnea!! :) :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Aiarana Tuttu foorumilla

Valitettavasti minä en näe mitään...
  12. Kyfi9331740 Uusi käyttäjä

Heippa, itsellä tämmösiä tullut, kuvia korostettu jotta saa selkoa paremmin että jotain siinä on. Kameralla saa niin huonosti kuvia, rsfun testi kuvattu 11 päivä. Siinä välissä pari nega testiä ja sitten tänään CB: early.. Mitäs näihin nyt sitten sanois :anyone

Attached Files:

13. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Mä en valitettavasti näe näissä mitään. Mikä nyt on tilanne?
    • Käytettävä Käytettävä x 1
  14. Kyfi9331740 Uusi käyttäjä

Höh niin hassua kun itse näkee :bored: ja toisella foorumilla kanssa tyypit nähnyt. Odottelen vielä keskiviikkoon, sitten teen uuden testin. Jos siinä ei näy mitään niin luovutan. Ja odottelen vaan menkkoja kärsivällisesti. :hilarious:
  15. Kyfi2372740 Aloittelija

16. Viima♡ Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

17. Kyfi2372740 Aloittelija

18. Kyfi2372740 Aloittelija

Livenä näkyy ihan haalea sininen viiva mutta kuvassa ei näy mitää...
  19. Viima♡ Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Negalta näyttää. Ei kannata muokkailla noita, joskus saattaa saada sillä viivanpaikan näkyviin ja menkkojen alkaessa pettyy vaan pahemmin.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  20. Mimosa-18 Tuttu foorumilla Toukokuun äidit 2019

En mäkään nää mitään :sad001 Mikä kierron päivä sulla menossa?

Jaa tämä sivu