Närästys

Muiia

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tässä kun nyt olen kärsinyt närästyksestä pari kuukautta, ajattelin josko täältä teiltä löytyis hyviä niksejä sen taltuttamiseen. Närästää niin kovasti että alkaa yskittää ja monta kertaa nousee oksu suuhun, välillä puristaa rintaa ja kurkku on oikeestaan koko ajan tulessa.

Rennietä oon syöny mutta ne ei auta montaakaan minuuttia. Enkä taho ees niitä syödä kuten en muitakaan lääkkeitä.

Jugurtti on auttanut jonkin verran, sitä syön ihan himona.
Ruokasoodan löysin netistä, sitä en oo kokeillut mutta täytyy kai sitäkin..
Mies ehotti piimää, joten ostin purkin. Saa nähdä, kerron tuloksista.

Tiedän kyllä suunnilleen ne ruoat mitkä närästyksen oikein riehaannuttaa (mm. banaani, ruisleipä, rasvaset ruoat niinkun pizza, suklaa, vichy ym.), mutta olis kiva löytää jotain luonnollisia närästyslääkkeitä koska en millään tahtois luopua esim. tuosta ruisleivästä...[8|]

Vanhan kansan neuvot peliin! (ja kaiken muunkin kansan, pliis:D)
 
Gaviscon lääkkeistä auttaa minulla paremmin kuin Rennie, nimenomaan siihen että ruokaa tulee takaisinpäin. Ei ole kiva tunne, kun tuntee että ilmaa tulee ylöspäin, eikä koskaan tiedä tuleeko jotain sen mukana..  muut apukeinot on oikeastaan tulisen ja maustetun ruuan välttely, tosi pienet annokset, ja aina pystyssä (istuen tai seisten vähintään 1-2 tuntia ruokailusta). Piimän juonti ruuan päälle toimii myös, kunhan ei tulee liian täyteen, silloin mikä tahansa pyrkii ylöspäin..
 
Piimä on kyllä tosi tehokasta... mua närästi viime raskaudessa aivan sairaasti, niin piimä oli kyllä ehdoton, tosin mulle jeesas Renniekin hyvin. [:)]
 
Hyvä, täytyy testata se piimä.. Ja pakko kyllä nyt kehua tota ruokasoodaa, kokeilkaa ihmeessä jos närästää!! Netissä sanottiin että vaikutus kestää puolisen tuntia mutta minun ei oo tarvinnu ottaa mitään muuta koko iltana enää! teelusikallisen veden kanssa hotasin.

Että voi ihminen tulla pienistä asioista onnelliseks..[:D]
 
Takaisin
Top