Näkyykö haamu??

Eleo1389

Oman äänensä löytänyt
Jo kauan palstaa lukeneena uskallan itekkin julkaista.. näettekö kuvassa haamun? Vai onko mieli vaan tehny mulle tepposet.. tänään dpo 10 ja niin malttamattomana, viimme kierrossa raskauduin,mutta oli kemiallinen ☹
 

Liitteet

  • 20190324_084645.jpg
    20190324_084645.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 411
Niinpä, näin oon kyllä nyt lukenu. Itellä ei vaan oo koskaan semmosia tullu näkyviin. On vain kyllä pelko, että jos ei ala vahvistua joutuuko taas kokea varhaisen keskenmenon. Ei saisi testata liian ennen, mutta ku on hätähousu niin minkä teet
 
Niinpä, näin oon kyllä nyt lukenu. Itellä ei vaan oo koskaan semmosia tullu näkyviin. On vain kyllä pelko, että jos ei ala vahvistua joutuuko taas kokea varhaisen keskenmenon. Ei saisi testata liian ennen, mutta ku on hätähousu niin minkä teet
Toivotaan että parin päivän päästä on vahvempi :) suosittelen Pregcheck-liuskoja :wink
 
Täällä ihan uusi naama palstalla..
Ylin testi tehty ma 26.3,tulos tuli alle minuutissa. Alin tehty tänään ja testiviiva pärähti tuollaisena ruutuun heti.
Testit siis pregcheck puikkoja. Joko tässä uskaltaisi luottaa tulokseen?
 

Liitteet

  • IMG_20190401_093729.jpg
    IMG_20190401_093729.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 434
Täällä ihan uusi naama palstalla..
Ylin testi tehty ma 26.3,tulos tuli alle minuutissa. Alin tehty tänään ja testiviiva pärähti tuollaisena ruutuun heti.
Testit siis pregcheck puikkoja. Joko tässä uskaltaisi luottaa tulokseen?

Eiköhän tuo jo ihan selkeä tapaus ole, onnea! :)
 
Tällainen haamu(ko?) Tuli ruutuun. Kyseessä apteekin ultra testi, tämän jälkeen tein toisen johon tuli paljon haaleampi viiva joka näytti enemmänkin viivanpaikalta.. mitä olette mieltä?
20190409_142238.jpg
 
Siinä näkyy jotain, mutta en saa selvää onko kyseessä pelkkä viivanpaikka vai onko ehkä väriäkin. Suosittelen testaamaan parin päivän päästä uudelleen.
 
Takaisin
Top