Muut vauvakamat

Äidiksi2014?

Jostain jotain jo tietävä
Marraskuunmammat 2014
Eikä! Näin tänään netissä tällaisen http://www.stokke.com/en-fi/nursery/stokke-bounce-n-sleep.aspx ja nyt mulle tuli ekaa kertaa sellanen itkukohtaus että MULLE TULEE VAUVA JA MÄ HALUUN SILLE TOLLASEN!! :love2:love2:love2:love2:love2 Näin jo itteni kiikuttelemassa vauvaa tossa samalla kun leivon pullia (en ikinä leivo et ehkä vähän karkas laughing7)!!!! En kestä!!

Mitä vauvan tavaroita ootte itse hankkimassa? Laittakaa myös linkkejä niin pääse suoraan kattomaan. Ihii! :love2
 
Eikä! Näin tänään netissä tällaisen http://www.stokke.com/en-fi/nursery/stokke-bounce-n-sleep.aspx ja nyt mulle tuli ekaa kertaa sellanen itkukohtaus että MULLE TULEE VAUVA JA MÄ HALUUN SILLE TOLLASEN!! :love2:love2:love2:love2:love2 Näin jo itteni kiikuttelemassa vauvaa tossa samalla kun leivon pullia (en ikinä leivo et ehkä vähän karkas laughing7)!!!! En kestä!!

Mitä vauvan tavaroita ootte itse hankkimassa? Laittakaa myös linkkejä niin pääse suoraan kattomaan. Ihii! :love2

Tuo on ihana! Mun piti käydä Babies R Us:ssa viime viikolla ihmettelemässä ja löysin tällaisia: http://www.toysrus.com/family/index...ay-Yards-n-Activity:Play-Yards:Product-Detail

Matkustellaan paljon sukulaisten luo ja vaikkapa mökille, niin tuo olisi aivan loistava ottaa mukaan. Se meni älytömän pieneen pakettiinkin vielä ja mun mielestä hinta vähintäänkin kohtuullinen. Joissain malleissa oli vauvalle oma ipod telakka :D (ihan pakollinen hah hah...)
 
Noh, mie en oo siis vauvan tavaroita hankkimasaa vielä hetkeen, mutta jos nyr uskalkan ajatusleikkiin lähteä mukaan. Mun mielestä ne kantoliinat on jotenkin niin hellyttäviä. Myö isän kantamana. Jotenkin se pikkuinen on siinä niin lähellä sydäntä... :love017 Ja joo, on siinä varmana omat hankaluutensa eikä kaikki tykkää, Mutta ajatuksen tasolla. Ha saan varmaan liinan tai kaksi lainaan/ostettua sukulaiselta, joten kokeileminen ei taida maksaa mitään.
 
Ei varsinaisesti vauva- vaan raskaustarvike tämä, mutta onko teillä kokemusta kotidopplereista? Millä viikolla olette saaneet sydänäänet kuulumaan kotona? Saan itse sellaisen varmaan lainaan, mutta olen miettinyt että ihan vielä en edes hae sitä kotiin "kiusaamaan", mutta josko joskus rv10 tienoilla?
 
Muakin kiinnostaisi, ja löysin jo netistä sellaisen, jonka saa iphonen sovellukseen vielä synkattua! Mutta sitten luin netistä, että mun istukka (joka on etuseinässä) saattaa vaimentaa äänien kuulumista.. Niin en sitten tiedä uskallanko tilata ihan turhaan :rolleyes:. Mut viikolta 10 lähtien voi jo kuulua! Joten oman mielenrauhan ja mahdollisten muutosten havaitsemiseksi en näe mitään syytä olla hankkimatta doppleria, etenkin jos saa ilmaiseksi lainaan! :)
 
Itse aion hankkia dopplerin heti kun raskaus on aivan varmaa, elikkä varmaan sen keskiviikkoisen ultran jälkeen =) Voipi sitten kuunnella sydänääniä vaikka joka ilta, kylläkin vasta rv10 jälkeen mutta silti =)
 
Mulle on tulossa doppleri luultavammin huomenna postissa, odotin sitä jo tänää....Aluksi mietin että en varmana tilaa sitä, jotenki se mieli muuttui että miksikäs ei. Tämä on luultavammin viimeinen lapsemme, joten täytyy kaikki oheistuotteet ym jutut ostaa :wink
 
Mä haluaisin myös niin kovasti dopplerin! Käytettynä oon koittanut katsella, jos saisi vaikka vähän edullisemmin. Täällä tai ensi viikolla voisi hyvällä tuurilla alkaa jo jotain kuulumaankin. :)
 
Huomenna jos kontrolliultrassa kaikki on hyvin, taidan kyllä vähän törsätä ja ostaa joko itselleni jotain äitiysvaatetta, raskauskirjaa tjsp, tai vaikka vauvan sukat tms konkretisoimaan odotusaikaa ja sitä että kaikki on (ononon!!!!) hyvin. :)
 
Tässäpä hyvä kysymys! Meillä on ollut suunnilleen kaikki mahdollinen (paitsi se kotidoppleri) hommattuna, mutta suurin osa on tullut jaeltua ympäriinsä ystäville ja sukulaisille. Nyt ei ole mitään käsitystä missä mikäkin tavara seilaa. Ollaan vieläpä annettu ymmärtää, että saa antaa eteenpäin, kun eihän meillä enää tarvetta tuolle tavaralle ole. Saas nähdä palautuuko tavaraa meille... Ainakin kantoliina ja rintareppu ovat olleet molemmat aika hyvin käytössä. Äitiysvaatteetkin annoin yhdelle työkaverille.
 
Mä olen kuunnellut kotidopplerilla sydänäänet joka ilta, rv 9+0 kuului ensimmäisen kerran :) Mulla taustalla keskeytynyt keskenmeno, joka selvisi vasta np-ultrassa, joten mulle doppleri on ihan ehdoton oman mielenterveyteni kannalta.

Aikasemmilta lapsilta ei ole mitään vauvakamaa tallessa, mutta keskenmenneelle ehdin jo kaikennäköistä haalia ja olen niitä tän pari vuotta kaapeissa säästellyt. Sitikin hankittavaa on vielä. Multa löytyy 70-luvun ruskeet samettivaunut (kirppis 10e) ja bugaboo cameleon yhdistelmät (ainoat mitä oon kuopukselta säästänyt). Sit löytyy kantoliina, 70-luku pinnis puuhelmillä (annetaan palstalta), ikea-kassillinen eri kirppiksiltä haalittuja vaatteita ja kestovaippoja, kasapäin harsoja ja muutamia leluja, ruoka- ja kuolalappuja jne. Mä olen lastenvaatefriikki, mutta köyhä sellainen, joten keräilen vaatteita yks kerrallaan ja olen niitä ostellut myös sillon kun en ole raskaana edes ollut. Kaapissahan nuo odottavat :) Ostoslistalla on vielä syöttötuolia, vauvakeinua, rintareppua ja ties mitä, mut ostan kun tulee sopivia oikealla hinnalla vastaan, kiire ei ole :)
 
Me löydettiin tänään kirpparilta hyvä rintareppu 8,50 e ja odotuskirja 2,50 e. :)
 
Mä oon ostanut jo aikaisemmin muutamat äitiyshousut ja niitä on jo tullt pidettyäkin, kun tavalliset housut piukottaa mahasta varsinkin iltapäivisin. Tulevalle pikkuiselle olen ostanut p.o.p:n norsuhaalarin.
Meillä on paljon esikoisen tavaroita vielä tallella ja hyväkuntoisia, joten ihan hirveästi ei ole tarvetta ostella. Turvakaukalon pehmusteet heitän kohta pesukoneeseen ja sitten pitäisi kaivaa vaunut varastosta ja katsoa että ovatko vielä ok (lähinnä ettei mitkään hiiret ole päässeet raketamaan pesää tms.)

Sitteri pitää ainakin ostaa ja "jumppamatto" tms. Toki varmaa vielä teen paljon heräteostoksiakin :) ja jos tulokas on tyttö niin kyllä mä jotain tyttöhepeneitä ostan.

Mä kiertelen paljon kirppiksiä ja sieltä löytyykin aina silloin tällöin hyviä löytöjä. Mutta tosi kriittiinenkin pitää olla hinnan ja laadun suhteen. Mun yks parhaita löytöjä on jo esikoisen aikaan ostettu hyväkuntoinen Manduca 30€
 
Ei vielä ole hankittu mitään täällä. Katsellu olen ja suosin kirppareita :) Koska ei kauheasti halua kuluttaa. Ehkä sitten ultran jälkeen jotain hankkii.
 
Täällä on ostettu jonkin verran vaatetta uutena ja kirpparilta. Muutamia uusia hyvillä tarjouksilla ja sitten muutama super ihana ihan normaalihintasena. Aika pitkän pennin säästää, kun etsii ajan kanssa ja käyttää hyväkseen tarjouksia. :) Kirpparilta oon nyt löytänyt myssyn, housut ja t-paidan. Oon ostanut värejä, jotka sopii kummalle tahansa ja vähän eri kokoisia :) Täällä on tosin viime aikoina ollu vauvanvaatteita vähän huonosti tarjolla.. Lisäks on kertynyt jo nalleja, tossuja, Pentikin pupuja 2 kpl, lastenhuoneen kyltti.. Kovasti tekis mieli jo päästä ostamaan kaikkea muutakin, mutta jos nyt isommat hankinnat malttaisi siihen rakenneultraan asti :grin
 
Kävin tänään hakemassa parhaalta ystävältäni lahjoituksena kaukalon ja telakan. Sain sitten "vähän" muutakin tavaraa mukaani :D Mm. sähkökäyttönen pumppu, kantoreppu, kestoja, imetystyyny, lakanoita.... :) ImageUploadedByVau Foorumi1398686774.808141.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä siirryin jo rv8 turvotuksen takia :D Hiuka nolotti, mut saakeli ku farkut puristi! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top