Muita yrittäjiä lokakuisissa?

Boboo

Oman äänensä löytänyt
Hei

Onko täällä muita yksityisyrittäjiä joilla laskettuaika lokakuussa? Mua kiinnostaisi jakaa kokemuksia ja vinkkejä miten selvitä äitiyslomasta yrittäjänä.

Tein vasta selvän plussan ja nyt mieli pyörii YELleissä. Joko niitä pitää nostaa vaikkei edes tiedä, että onko vauva oikeassa paikassa kohdussa? Ootteko käyneet ultraamassa tilanteen ihan alkuvaiheessa?
 
Mä toimin yrittäjänä. Juuri parhaillaan olen myös äitiyslomalla. Yelliä oon maksnu aika alhasen maksun mukaan. Oon nyt myös tehnyt töitä iltaisin. Ja ihan hyvin pärjätään. Kirjanpitäjäni sanoi silloin ku mietein nostamista et ei enää kannata nostaan vaan mielummin vaikka säästää ne rahat. En sit tiiä kannattaako oikeesti niin mut mä en nostanut vaan säästin :)
 
Huhtikuisista hypin... Kannattaa laskea noi itse jos epäilyttää :) Mut itse ainakin sain laskelmien tulokseksi että jos nostaa YEL:iä niin jos käyttää täyden äitiys- ja vanhempainpäivärahakauden niin se kannattaa jo rahallisesti (en sitten muista miten laskin joten kannattaa varmistaa itse). Ja jos suunnittelee isompaa perhettä niin jos seuraava lapsi tulee kolmen vuoden sisään niin saa niiden edellisten maksujen perusteella samaa tukea, silloin kannattaa jo todella.
 
Yrittäjä myös täällä. Minun kirjanpitäjäni käski nostaa heti! Vasta muutamanvuoden yrittänyt ja minimiä maksanut. Siitä en tiedä sitten yhtään paljon lopulta saa äippärahaa.
 
Mä nostin yellit helmikuun lopusta 48 000. Laskin et niillä sais sen 2000e äippärahaa. Kuukausittain maksan yellejä 700-1000e. Uskosin et voitolle päästään.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top