Muita uudelleen odottajia?

Emz

Oman äänensä löytänyt
Täällä onkin pitkän aikaa ollut ihan hiljaista. Ajattelin kysyä, josko täällä olisi jo muitakin uudelleen odottajia? Minä olen siirtynyt tuonne 2013 heinäkuun odottajiin. :)
 
hei mä seurasin ekan odotuksen vain taustalta tätä palstaa, mutta nyt siis minäkin tuolla heinäkuisissa :D
 
Vautsi, hienoa! :)
Mites olette jakselleet tämän toisen raskauden esikoisen kanssa?
Itsellä ainakin tuntuu välillä, että väsyttää ihan vietävästi. Painokin on vähän pudonnut kahdella viimeisellä neuvolakäynnillä, vaikka maha on kasvanut :D Ihmeellistä. Välillä taas meinaa kokonaan unohtaa, että on raskaana, kun riittää touhua muutenkin.
Aamut on olleet vähän haastavia välillä, kun on ollut paha olo ja lapsen aamupuuron tuoksu saa useasti aikaiseksi oksennusrefleksin :D
 
No eipä täälläkään mitenkään hienosti olla jaksettu. Oksennan edelleen lähes päivittäin, vaikka viikkoja on jo 14+5. Tosin esikoisen kanssakin pahoinvointi kesti 15 viikolle, mutta alkoi kyllä jo helpottamaan aikaisemmin. Nyt tuntuu, että olo on paljon pahempi ja enemmänkin on olo pahentunut viime aikoina, joten toivoa helpotuksesta ei näy. Väsyttää aivan kamalasti koko ajan, nukun muutenkin huonosti, kun ramppaan öisin vessassa. Ja aina kun oksennan, niin esikoinen rupee tekemään kaikkea kiellettyä juuri silloin. Välillä kyllä tuntuu vähän turhan raskaalta tämä raskaana oleminen, mutta kaipa tästä selviää! :) Ja uskonkin, että tämä pahoinvointi on osittain siksi pahempaa, kun ei pääse samanlailla lepäämään kuin ekassa raskaudessa.
 
Täällä vaivaa kans väsy ja ihan hurja pelko siitä että onko kaikki hyvin...kun en ole vielä tuntenut liikkeitäkään..paino on vielä laskenut ja oireet kadonneet :/ pitäisi ehkä yrittää ajatella jotain muuta mutta luulempa että ajatukset pyörii tän vatsan ympärillä kunnes on rakenneultra tai seuraava neuvola,että kuulee sydämen lyövän <3 mietin aika usein sitä jaksamista sitten kahden pienen kanssa mutta uskon että siitä selvitään <3 voimia teille odotukseen kaikille!
 
Luulen kanssa, että osittain tuohon pahoinvointiin vaikuttaa se, ettei voi samalla tavalla levätä, kun aiemmassa raskaudessa. Minäkin olen vielä oksennellut, vaikka viikkoja kohta 18 ja ei oikein tuo ruokakaan hirveän hyvin maistu, jossain useasti tökkää ja senkään takia varmaan tuo paino ei ole noussut, kun päinvastoin. Jännittää vähän seuraava neuvola tuon painon suhteen.

Sinullahan voi Höpönlöpö olla istukka vaikka edessä ja sen takia ei nuo liikkeet vielä tunnu, eikä ne välttämättä muutenkaan vielä tunnu. Kaikki on varmasti kunnossa! :) 
 

Kiitos ja onnea myös teidän muiden odotuksiin.
Täällä ollut myös pahoinvointia ja ihan järjetöntä väsymystä. Kertaakaan ei ole kuitenkaan tarvinnut oksentaa, kun heti laittaa jotain syötävää suuhunsa. Nukkunut olen aina esikoisen päikkäreiden aikaan.

Nyt ikävänä asiana on raskausdiabetes. Yksi arvo oli koholla. Nyt on niin tiukka ote itseä niskasta ja arvot kohdillaan. Ihmetyttää vaan, että esikoisen odotusaikana meillä oli remontti ja ainoastaan mikro käytössä. Ruoat olivat aika einespitoisia.. Sokereiden kanssa ei mitään ongelmaa. Nyt syön säännöllisesti esikoisen kanssa monipuolisesti kotiruokaa ja sitten sokerit koholla. Aina ei mee niin kuin ajattelisi.

 

Kiitos ja onnea myös teidän muiden odotuksiin.
Täällä ollut myös pahoinvointia ja ihan järjetöntä väsymystä. Kertaakaan ei ole kuitenkaan tarvinnut oksentaa, kun heti laittaa jotain syötävää suuhunsa. Nukkunut olen aina esikoisen päikkäreiden aikaan.

Nyt ikävänä asiana on raskausdiabetes. Yksi arvo oli koholla. Nyt on niin tiukka ote itseä niskasta ja arvot kohdillaan. Ihmetyttää vaan, että esikoisen odotusaikana meillä oli remontti ja ainoastaan mikro käytössä. Ruoat olivat aika einespitoisia.. Sokereiden kanssa ei mitään ongelmaa. Nyt syön säännöllisesti esikoisen kanssa monipuolisesti kotiruokaa ja sitten sokerit koholla. Aina ei mee niin kuin ajattelisi.

 
Takaisin
Top