Muita täällä?

  • Ketjun aloittaja yyyh
  • Aloituspäivämäärä
Y

yyyh

Vieras
Onko täällä, muita keiden mies pettää ja ei lopeta sitä, vaikka on jo jäänyt kiinni...tai sitten vain pettää aina uudelleen? Olisi kiva kuulla muiden tarinoita siitä miten pääsitte tilanteesta tai suhteesta pois?
 
Täällä on tästä asiasta paljon kokemusta.Voin kertoa oman tarinan paremmalla aikaa.Lupaan pian kertoa.
 
Nyt kerkeän kirjoittamaan sitä meidän tarinaa hieman.Ollaan naimisissa oleva pariskunta tämän vuoden tammikuussa oli kohtukuolema.Ollaan lapsettomuushoidoissa ja yritystä ollut neljä vuotta.Minun mies on pettänyt neljä kertaa varmaan enemmänkin on kertoja mitä en tiedä.Ollaan siis vielä yhdessä ja ollaan silti jatkettu lapsettomuushoitoja.Edellinen pettäminen tapahtui pari kuukautta sitten.Mies jäänyt aina kiinni puhelimen kautta.Hänelle tullut naisilta viestejä ja puheluita.Kerran hän suuteli puhelinta ja jäi kiinni sillä.Paljon näppäilee puhelinta siten jäänyt kiinni plus valehtelee että menee ystävän luokse.Hänellä monta fb tiliä sekin alkoi raksuttamaan plus se että tilaa seksikaupasta kondoomeja muka ystävälle.Sitten sanoo vitsillä muka että olen tätä ja tätä siis sanoo huonoja asioita minusta.Yks nainen tuli jopa raskaaksi ja teki aborttin.Kahdella naisella ollut lapsia ja yhdellä oli sukupuolitautia hän epäili sitä ja piti minun miehenikin käydä testeissä.Tämä hetki on vähän vaihtelevaa aina kun puhelin ääntää niin tulee mieleen olisiko toinen nainen ja luottamus hieman heikko vielä myös epävarma olo että onhan kaikki nyt loppunut toisiin naisiin.
 
Takaisin
Top